Székelyhon.ro
2017. február 25., szombat; Ma Géza napja van
Rss Facebook oldal Twitter oldal Youtube csatorna Google +1 oldal

Kevés csíkszeredai tüntetett Kevés csíkszeredai tüntetett

Tamás Attila | 2017.02.01. [19:11] | Utolsó módosítás: 2017.02.02. [10:51]

Nem igazán hozta lázba a csíkszeredaiakat a büntetőtörvénykönyv és a büntetőeljárás sürgősségi rendelettel való módosítása, ugyanis a kormány intézkedése ellen szervezett tüntetéssorozathoz csatlakozva a megyeszékhelyen alig több mint száz személy gyűlt össze szerda délután. A tervezet visszavonását és a kormány lemondását követelték.

kormanyellenes-tuntetes-csikszereda-pnt-9_bȚepeluș Marius (jobbról) a Facebookon hívta tiltakozásra a város lakóit

A Țepeluș Marius PNL-s csíkszeredai önkormányzati képviselő által Facebookon szervezett tüntetés felhívószövege a csíkiakakat a „jó melegből” az utcára szólította, de viszonylag kevesen, főként fiatalok és családosok tartották fontosnak a „melegből kijönni” a tüntetésre.

kormanyellenes-tuntetes-csikszereda-pnt-4_bIon Proca megyei önkormányzati képviselő

A szervezők által magasba tartott feliratokon Gyávák! Szégyen! Le kormánnyal! valamint a Le a korrupcióval! szövegek voltak olvashatók, az egybegyűltek pedig néhányszor a Le a kormánnyal! Ki a korrupcióval az országból! rigmusokat skandálták.


kormanyellenes-tuntetes-csikszereda-pnt-5_b

kormanyellenes-tuntetes-csikszereda-pnt-6_b

kormanyellenes-tuntetes-csikszereda-pnt-7_b

kormanyellenes-tuntetes-csikszereda-pnt-8_b

kormanyellenes-tuntetes-csikszereda-pnt-10_b

kormanyellenes-tuntetes-csikszereda-pnt-11_b

kormanyellenes-tuntetes-csikszereda-pnt-12_b

kormanyellenes-tuntetes-csikszereda-pnt-13_b

kormanyellenes-tuntetes-csikszereda-pnt-15_b

kormanyellenes-tuntetes-csikszereda-pnt-14_b

Komment




Hozzászólás száma:
Név:
Biztonsági kód
Elfogadom a mércét
69.
schmidt richard
2017.02.02., csütörtök [23:44]
Fontos nekünk a sport?
68.
Szindbad322
2017.02.02., csütörtök [20:10]
Na ugye, ebből is látszik, hogy nem a szeku szervezi a tüntetést.
A SRInek biztos több alkalmazottja van Csíkban, mint 100.
Vagy annyira naplopók, hogy még a saját tüntetésükre se mennek ki, a kiemelt bérért meg a veszélyességi pótlékétt.
67.
én se vótam ott, se Ottó
2017.02.02., csütörtök [18:46]
@63
Lehülyéztél? Nocsak. Még csipeszkedve sem tudok annyira hülye lenni, mint te.
66.
cirkusz és kenyér
2017.02.02., csütörtök [17:49]
Sajnos mindenki hallás után beszél. Kevés aki olvasta a tényeket. A hangulat a fontos. Mint a Csiki sör esetében is. Azt igyekeznek egyre többen kihasználni.
65.
Te hármassal
2017.02.02., csütörtök [16:11]
A gond az h mire bebizonyítja h nem a város autója volt és nem is a város költsége addig már senkit nem érdekel.... Mert nem is az Volt a fontos h igaz v sem... És sajnos egyéb ügyekben sem lehet tudni hogy mi az igaz... Csak talán az hogy nagy kártyások játszanak és Te csak olyan lapot kapsz amit Neked osztanak... Tudják h mi van nálad de Te nem látsz bele az övékébe....
64.
én is ott voltam
2017.02.02., csütörtök [15:42]
Nem kell leértékelni azokat, akik a hokit közügynek tekintik, és netalán megpróbálnak valamit mozgósítani. Mindenki azt tesz, amit jónak lát.
A mai tűntetést megint a PNL szervezi, akinek van kedve társulhat, netalán a maga során kezdeményezhet ő is megmozdulást.
63.
BuMM
2017.02.02., csütörtök [14:31]
Te még Székelyhonos mércével mérve is idióta vagy, remélem legalább megfizetnek érte.
62.
én is ott voltam
2017.02.02., csütörtök [14:04]
Különben ma is lesz megmozdulás 6-7 között a tapstéren.
61.
Azzzzzazzzzzzz
2017.02.02., csütörtök [13:28]
Nem baj lehet menni hokimeccsre ott vannak elegen es ott ordibálni 2 órán keresztül Hodos báttya fontosabb hogy elhúzzon amúgy minden rendben igaz csíki faszagyerekek? Nálatok nincs jobb jobb jobb!!!!! Üvöltsetek ahogy kifér a torkotokon minden meccsen s azzal a látókör be van zarva
60.
én is ott voltam
2017.02.02., csütörtök [13:28]
Ez a rendőrségi közlemény:
Nu pot să confirm dacă aceste persoane fac parte din galerii. În acest moment colegii mei consultă bazele de date de la nivelul Jandarmeriei Române. Nu avem confirmarea că persoanele care au produs acte de violenţă sunt membrii de galerie. Nu aveau însemne şi nu au fost recunoscuţi de colegii mei ca persoane cu antecedente. Tot ce pot spune e că sunt persoane extrem violente care au deturnat un protest paşnic.

Szóval néhány száz ember egy több mint százezres tűntetést, tönkretett.

forrás:
http://www.prosport.ro/video/sport-life/special/pozitia-oficiala-a-jandarmeriei-dupa-evenimentele-petrecute-in-piata-victoriei-nu-putem-confirma-ca-persoanele-retinute-fac-parte-din-galerii-planul-jandarmilor-pentru-serile-urmatoare-16146591
59.
én se vótam ott, se Ottó
2017.02.02., csütörtök [12:45]
C-terv. Na ez igen. Jó C-tervvel az RMDSZ-t is félre lehetett volna állítani. Csak a C-terv vagy nem volt, vagy siralmasra sikeredett. Volt RMDSZ-esek alakítottak pártot, úgy akarták megdönteni az RMDSZ egypártrendszerét. Kapitális hiba volt, helyrehozhatatlan hiba, hogy azt a mozgalmat Tőkés, Szilágyi, Toró és még számos volt RMDSZ-es indította 5-10 éve. A normálisabb emberek nem kérnek az ilyenből. Ha hiteles RMDSZ-en kívüli vagy fiatal, nem RMDSZ-es múltú csoport indított volna C-tervet, ma az erdélyi magyarság sem így állna politikailag. A rossz hír az, hogy a két kis párt sorozatos buktája még legalább 10 évre bebiztosította az RMDSZ-t. Az ellenzéke ma már tulajdonképpen semmi olyannal nem tud előállni, amivel meggyőzhetné a magyar választókat. Látjuk, hogy az MPP már nem is ellenzék, esetleg csak műkritikus. A Néppárt autonómia-jelszava lufi, egyéb nemigen van a tarisznyában. A pártfüggetlen magyarok, főleg a fiatalok egy része a magyar-román vegyes pártban vagy az ilyen Facebookos mozgalmakban lát megoldást. Illúzió. Zűrzavar van a fejekben.
58.
én is ott voltam
2017.02.02., csütörtök [12:33]
Mineriáda = Facebookiáda. Idefigyelj, valszeg igazad van. A SRI-nek mindenben benne lehet a keze. A-terv: hagyjuk Dragneaékat működni, B-terv, ha túl labilisak, akkor döntsük meg manipulációval.

Rajtunk kellene múljon, hogy egy C-tervvel előrukkoljunk. Ha nem akkor továbbra is ők irányítanak, és mindig más pártok közreműködésével valósul meg a korrupció.

Ki kell akkor szállni, hagyjuk magunkat?
57.
én se vótam ott, se Ottó
2017.02.02., csütörtök [12:17]
Mineriáda = Facebookiáda.
Mindkettőt a szolgálatok szervezték.
A többi mese.
A liberálisok és a "Románia Megmentői" párt mögé bújó DNA és SRI a Szellemi Vezér, ehhez kétség sem fér.
Nem írom, hogy ez jó vagy rossz. Lehet, hogy JÓ, nagyon is jó. De tény. Én ezt írom. És én nem kérek belőle.
56.
én is ott voltam
2017.02.02., csütörtök [12:11]
Ja, és tudtom szerint, nem a város költségén rotyogott le a tengerpartra, hanem a város autójával. Azért, van különbség.
55.
én is ott voltam
2017.02.02., csütörtök [12:09]

akkor amikor a csíkszeredai városvezető lerotyogott a tengerpartra a város költségén, akkor az mi szerinted?

Egyértelműen visszaélt a funkciójával, ergo meg kellett volna büntetni. Nem vagyok jogász, így nem tudom, hogy a jelenlegi jogszabályok milyen büntetést látnek elő egy ilyen helyzetben, de azt viszont tudom, hogy ez a fajta korrupció vizet sem vihet annak, amivel Pontát vagy Dragneat vádolják és őket nem vonták felelősségre. Én *** megbüntettem volna 2000 lej bírságra, azzal a kitéttel, hogy ha még ilyen vagy ehhez hasonló ügy előfordul az eszetében, akkor nem tölthet be többé (...) semmilyen más köztisztviselői szerepet.

54.
én is ott voltam
2017.02.02., csütörtök [11:59]

persze, azért nem szűrte ki a SRI azokat a focidrukkereket, akik az este Bukarestben szétlőtték a tűntetést.
Ne légy naív Ottó von seholsevót, tudjuk, hogy mi a helyzet. A PSD gondolta, hogy emeli a nyugdíjakat és a minimálbért, törli az adókat és cserébe ki tudja a fű alatt, titokban harcolni, hogy ne legyen tovább olyan vehemens korrupcióüldözés ebben az országban. Ez a valóság.
Hogy a SRI-nek mi a szerepe azt nem lehet látni, én személy szerint reménykedtem, hogy Helvig megtakarítja a hírszerző szolgálatot, most adódott erre a nagy lehetőség a GHita-s ügy kapcsán. Ahogy Coldeaval elintézték, vagyis ahelyett, hogy kirúgták volna a *** tábornokot, az vonult nyugalomba, hogy ne vessen erre az intézményre rossz fényt. Lehet, hogy számláival tudta igazolni magát, de az is biztos, hogy Ghita-val összejátszott és ezt nem az állami érdek követelte meg tőle. Szóval nagyon gyanús az ügy.

Az is biztos, hogy a SRI-s dolognak elleni tűntetéshez semmi köze nincs, és ha valaki ezt össze akarja mosni, akkor csak maszatol, manipulál megvezet.

Különben a PSD legitimitása a béka segge alatt van, gondoljunk csak arra, hogy a szavazati joggal rendelkezők mindössze 40 százaléka fejezte ki voksát. Az összpopuláció 18 százaléka állt ki a PSD mellett, szóval gyenge ez a legitimitás, amikor az ország lakóinak egyötödét tudod a hátad mögött. Ilyenkor tényleg az országos költségvetéssel és a közügyekkel kell foglalkozni.
És persze ha ezt már megtették és legalább egy-két évig bizonyítottak, akkor nekiállhatnának a számukra kényesebb ügyeknek is, mert ahogy ismerem az itthoni szellemet, még el is nézték volna nekik, ha két éves sikeres kormányzás után ezzel a fajta sürgősségi rendelettel megkerülik az államfőt. DE NEM nekik a saját emberik bőrének a megmentése és a szerecsenmosdatás volt az elsődleges, amit még a civil akarattal szemben is meg akarnak valósítani. Kívánom, hogy ne sikerüljön nekik.

53.
Pro Justicia
2017.02.02., csütörtök [11:45]
Csak haszon elvezoje , mikor vesszük már észre a góbék tömege ,hogy az RMDSZ a hallgató cinkos..Kíváncsi vagyok hány RMDSZ, honatya fogja támogatni az Üst, Pnl által benyújtott bizalmatlansági indítványt... Tetszik az ermdesznek a PSD eljáráss hisz, van tulipanos polgármester , megyei tanácselnök, szenátor is a vádlottak között...
52.
kettos mercevel mersz
2017.02.02., csütörtök [11:39]
akkor amikor a csíkszeredai városvezető lerotyogott a tengerpartra a város költségén, akkor az mi szerinted?


"Korrupció = tudatosan, egyéni haszonszerzés érdekében visszaélni a köz által rád ruházott hatalommal. "
51.
pro lofsz
2017.02.02., csütörtök [11:36]
Dragnea nem kormányfő, sőt még a kormány tagja sem, hanem a parlamentté, de jure, de facto, az más tál tészta.
50.
én se vótam ott, se Ottó
2017.02.02., csütörtök [11:29]
Az 50-es neked es szól.
49.
és se vótam ott, se Ottó
2017.02.02., csütörtök [11:27]
Ez az utcai cirkusz a lemondatott Coldea SRI vezér emlékére van. A birodalom visszavág. Gratulálok a lelkes részvételéhez.
48.
én is ott voltam
2017.02.02., csütörtök [11:05]
Korrupció = tudatosan, egyéni haszonszerzés érdekében visszaélni a köz által rád ruházott hatalommal.
És ha valaki így cselekszik, vagy cselekedett, azt el kell tiltani a továbbiakban a hatalom gyakorlásához való jogától. Többet nem szabadna betöltenie politikai, köztisztviselői stb. funkciót. Továbbá azt a kárt, amit okozott a közvagyonnak meg kell térítse büntetőkamatostul és persze börtönbüntetést is le kellene töltenie, hiszen nem volt rászorulva, arra hogy az illető tettét elkövesse, mint például egy éhenhalás küszöbén álló tolvaj, aki tyúkot vagy kenyeret lopott.
47.
BuMM
2017.02.02., csütörtök [11:02]
Elolvastam a cikket és azt akartam írni, hogy szégyen az, hogy ennyire nem érdekel senkit, hogy mi folyik ebben az országban. De, ledöbbentem, a "pofám a földig esett", hogy mennyire sötét emberek élnek szép vidékünkön. Tényleg ennyire nem jártok ki a barlang aljáról? Tényleg ennyire nem értitek, hogy miről is szól ez az egész? Szégyen, hogy még Bákóba is 5000 ember vonult utcára, nálunk pedig megy a az "UDEMERE" és a "Hodos takarodj". Gratulálok.
46.
én is ott voltam
2017.02.02., csütörtök [10:56]

igen, persze, de a sürgősségi rendelet szempontjából az RMDSZ ártatlan. Különben szerintem is változtatni kellett volna a btk-n, a közigazgatásban lehet tévedni, de ezeket a tévedéseket korrupciós ügyként tállalni baromság. Pedig a DNA-s hadjárat következtében sokszor ez történik. Lásd a csíkszeredai elöljáróknál is a taplocai park ügyét ahol elrontott szerződést írtak alá. Ezért pénzbírság járt volna nekik, tehát hibáztak, de ez nem korrupció. Az a korrupció, amikor egy hamis közbeszerzést vezényelsz le, vagy egyáltalán nem is írsz ki közbeszerzést, hanem a haveroknak adod oda munkálatot, csúszópénzt fogadsz el. El nem végzett munkáért pénzt veszel fel (...) stb. stb. És itt nem az összeg nagysága számít, mint ahogy a jelenlegi törvénymódosításban el szeretnék érni. Tehát nem az számít hogy 8000 lejt lopsz vagy 300000 lejt, hanem maga a cselekedet a bűntény, a korrupció. Még ha 10 lejt (mica atentie) is fogadsz el valakitől, hogy őt előnybe részesítsd, az a hatalmaddal való visszaélésnek, korrupciónak számít.

45.
jánosi imre
2017.02.02., csütörtök [10:07]
[Nem ütötte a mércét]
44.
Pro Justicia
2017.02.02., csütörtök [10:07]
Persze, ha elolvassák az RMDSz az időpontot kifogásolja, nem azt a tényt hogy a 2 sürgősségi kormányrendelet+ 1 törvénytervezet(BTK modositasa), lényegében felhívás a szabad rablásra.....
43.
Pro Justicia
2017.02.02., csütörtök [10:01]
Idiotcki, pont hogy a kormányfőnek(L Dragnea) fontosak, van már egy felfuggesztetje, és egy másik folyamatban lévő ugycsomoja( hivatali visszaélés), nos a feltételezett kar ,80000 ron, az új előírások szerint ez csak , 200000 ron kar, után lesz büntetendő...A bunteto jog egyik alapelve,hogy a vádlottnak, elítéltnek kedvezőbb előírásokat kell alkalmazni, amennyiben nincs végleges elmarasztaló ítélet, az ügyet lezárják, nem tárgyalják tovább ( bűncselekmény hiányában), amennyiben van ítélet, a fogvatartottat szabadon kell engedni...PS csikban ha így marad a 2 rmdsz főmufti megússza
42.
kokokormányfő
2017.02.02., csütörtök [09:40]
Te hol élsz? Itt a kormány határozata nem a miniszterelnököt menti, hanem a parlament tagjait. Még szerencse, hogy Romániának félelnöki kormányformája van.

Meneszteni fognak az állásodból, ha bukik a kormány?
41.
én is ott voltam
2017.02.02., csütörtök [09:24]
és itt vannak azok akülföldi partnerek akik aggódnak:

http://www.szekelyhon.ro/vilag/romania-szovetsegesei-melyseges-aggodalmukat-fejeztek-ki
40.
én is ott voltam
2017.02.02., csütörtök [09:21]

Bocsánat azt moindtam fennebb, hogy az Udemeráj is benne van. Nincs benne, sőt most először elhatárolódott a kormánytól.

RMDSZ-álláspont a büntetőtörvénykönyv sürgősségi módosításáról (...)  See more at: http://rmdsz.ro/sajtoszoba/hir/rmdsz-allaspont-a-buntetotorvenykonyv-surgossegi-modositasarol#sthash.hc8h1OYx.dpuf

39.
távolba látó
2017.02.02., csütörtök [09:15]
A magyar tüntetők parlamenti demokráciát,szövetségi államformát, jogállamiságot követeljenek, hogy Románia továbbra is ne legyen félelnöki, etno ortodox rendőrállam, ,hogy a különböző erőszak-szolgálatok, ne államként viselkedjenek az államban.
38.
én is ott voltam
2017.02.02., csütörtök [09:11]
Látjátok ez a gond, azzal vagyunk még mindig elfoglalva, hogy liberálisok vagy komcsik vannak hatalmon, holott itt nem ez a tét. Itt arról van szó, hogy a jelenlegi kormány megkerülve a parlamentet, hozott egy olyan jogszabályt, amely nemcsak néhány itteni személy szemét szúrja, hanem külföldön is kérik (még a Trump féle Amerikában is), hogy vonják vissza. Ha visszavonják, akkor maradhat a kormány, ha nem, akkor megbuktatjuk, mert szembe megy a civil akarattal. A politikusok akkor nőnek fel (ha ilyesmi egyáltalán megtörténhet), ha nem a választásokkal, hanem a tettekkel legitimálják magukat. Felelősséget kell vállaljank minden lépésükért, a szavazás az bizalmat jelent, amire rá kell szolgálni. Nem azt jelenti, hogy most én nyertem és, akkor bármit megtehetek, hanem engem ruháztak fel azzal a feladattal, hogy közigazgatással foglalkozzak. A jó közigazgatás meg onnan indul ki elsősorban, hogy mit akar a KÖZ, vagyis az alulról jövő civil, vagy gazdasági (vállalkozói szféra) kezdeményezéseket támogatja. Jelen esetben meg arról van szó, hogy a politikai osztály olyan tagjait próbálják menteni akik korrupciós vétkeket követtek el. Az alábbi sajtótájékoztató nagyon beszédes, az arrogancia mintapéldánya:
https://www.facebook.com/Gandul.info/videos/1436752203015494/?hc_ref=SEARCH
37.
nem értem
2017.02.02., csütörtök [09:05]
Miért volt a tüntetés,,, pont mert mi oldjuk meg, komolyan egy egynek nincs mivel otthon foglalkoznia, föleg egy egy asszonynak, akinek otthon meleg étele soha nincs, de a téren ilyenkor ott van, ha ha haj hhhhaaaaaaa
36.
nahát
2017.02.02., csütörtök [08:59]
Az egész román és romániai magyar sajtó attól zeng, hogy több mint 100000 ember vonult az utcára, de székelyhonon hírzárlat van. Ki pénzeli ezt a portált?
35.
Aki ismeri...
2017.02.02., csütörtök [08:36]
A liberális eszmével nem is volna baj, de a mindennapi események egészen másra vallnak. Az egész világon ahol nincsenek hatalmon csak a balhét keresik. A csőcselék jelzőt nem véletlenül érdemelték ki!
34.
:)))))
2017.02.02., csütörtök [05:54]
Csocselek vagy te !!!!!!!
33.
:)))))
2017.02.02., csütörtök [05:53]
Magyarok kozt is van PSD imado!Sajnos!!!!!!
32.
Szegyen
2017.02.02., csütörtök [05:45]
Csoda? Borboly Raduly kedvezményezett ha a törvények maradnak.....A csikiak 1989 Ben is akkor vonultak ki mikor a boltokban osztották a narancsot, banánt, csokoladet
31.
Bahamas
2017.02.02., csütörtök [01:50]
Nem védem. De az új szekusokat sem. Ott volt a választás decemberben, akkor kellett volna Facebook hülye forradalmat, nem most. A kormányrendelet csak ürügy a kétségbeesett liberálisok kezében. A liberálisok nem tudják lenyelni, hogy elestek a kormányzástól. Ennek drukkoljak? Soha!
30.
aham.
2017.02.02., csütörtök [01:22]
Egyszerűen elképesztő ahogy egyesek hogyan akarják palástolni gyávaságuk, tunyaságuk esetleg pitiáner kis érdekeiket!
29.
aham.
2017.02.02., csütörtök [01:21]
Szerintem ami a volt és jelenlegi szekusok koncentrációját illeti, a PSD lovagol az élvonalban! Már el is felejtettük, hogy a Ponta-kormány mennyi nyomorúságot okozott nekünk? Mekkora magyarellenes gőzzel nyomultak a komcsik? Most tényleg Iliescu neveltjeit, a román kommunista párt jogutódját véded!?
28.
Bahamas
2017.02.02., csütörtök [01:20]
...azaz melegednél ...
nem fogták a billentyűk a kimaradt betűket ..
27.
Bahamas
2017.02.02., csütörtök [01:03]
Inkább a szekusokkal melegnél össze, ugye?
26.
Stréber
2017.02.01., szerda [23:44]
Kommentelgessetek csak, mindenki szellemi képessége szerint, de ha olyan dologról írsz, ami amúgy a román médiában kering, és a moderátor nem tud róla, akkor azt kimoderálja. Maradjon csak a székely azon a szinten, amit neki engedélyeznek ilyen olyan ,,hatalmak''. Tépjétek csak egymást, mert ez a jó, ezt várják el tőletek.
25.
aham.
2017.02.01., szerda [23:26]
Tévedtek! Itt az alkalom, hogy az erdélyi magyarságot ne a hazug, korrupt RMDSZ-el azonosítsák a normális románok. Ha megyünk ki a térre, akkor teljesen jogosan azt gondolhatják, hogy a szocialistákkal tartunk az egészen. Azt fogják gondolni, hogy a komcsikkal tartunk, akikkel egyébként érvényes egyezménye van az RMDSZ-nek. Erre is kell gondolni mindamellett, hogy mi is normális országban szeretnénk élni, kordában tartott korrupcióval. Mert a korrupció mindennek az okozója. Megvesztegetés, csalás, lopás, zsarolás... stb.
24.
jogasz_999
2017.02.01., szerda [22:39]
Mit is kifogásoltok? Röhejes. Azt senki nem kifogásolja, hogy Romániában mindent elnevezhetnek korrupciónak, ha akarnak.Ez is csak román munka. A sepsiszentgyörgyi polgármester ügyét kivizsgálta a számvevőszék, a csíkszeredait szintén, Miért kell jöjjön még a DNA is maszkosokkal? Az a baj, hogy állam lett az államban a korrupciós ügyészség. Azt mondja Kövesi hogy 2156 hivalti visszaélési dosszié van. Ha abból a székelyföldi eseteket nézzzük, akkor legfeljebb adminisitratív vétségről lehet szó, de jó ürügy, hogy korrupciót kiáltusanak. Ellopták a fél országot a regátiak, senki vagyonát nem vették el, miért nem azért tüntetnek? Egy magyar embernek sincs keresnivalója az utcán. Ez a történet nem rólunk szól, hanem a Dimbovuta-partról. Rotyog a puliszka!
23.
asszongya
2017.02.01., szerda [22:24]
realitate tv 22.15-kor asszongya, M-Ciuc 500 protestatar. Minosegi hiteles tudositas nemde?
22.
Stréber
2017.02.01., szerda [22:05]
[Nem ütötte a mércét]
21.
nem megyek
2017.02.01., szerda [21:27]
Fölösleges kimenni, míg ekkora a sötétség a tájon, hiába váltanánk le a kormányt, a birkák holnap ugyanezt a bandát visszaszavazza a parlamentbe.
Menjen tüntetni az aki rájuk szavazott, kérje az számon a disznóságaikat, hisz az Ő támogatásával teszik. Minden hatalomra szavazó (a tulipán az örök-hatalom) és a választástól távol maradók is felelősek a kialakult helyzetért a szavazatuk mértékében.
Ugyan a számlát mindannyian fizetjük, de legalább a lelkiismeretem tiszta, hogy ilyen gazsághoz én nem adtam támogatásomat.
20.
székely...
2017.02.01., szerda [21:24]
A kommentek hűen tükrözik a beszűkült székely gondolkodást :)))) így tovább bikkfejűek.
19.
valaki?
2017.02.01., szerda [21:16]
[Nem ütötte a mércét]
18.
libsik
2017.02.01., szerda [21:13]
Ezek a PNL-sek beledoglenek ha nem lehetnek kormanyon!
17.
balkezes
2017.02.01., szerda [20:47]
Jézusom. Félelmetes mennyi ember él megvezetve, sötétségben.
16.
Bartha Emi
2017.02.01., szerda [20:46]
Hol volt hirdetve a tüntetés időpontja? Nem volt jól megszervezve, különben többen lettek volna....
15.
Tanga Nyika
2017.02.01., szerda [20:39]
Ide nem kellett csendorseg
14.
Süketek!
2017.02.01., szerda [20:37]
Ti melyik világon éltek?
Egyáltalán tudjátok mi történik az országban?
Kommentelni lehet, de a hozzászólások azt mutatják hogy jó nektek a kommunista tolvaj banda vezetőnek, sőt kevés van belőlük, ezért ki kell engedni a börtönben lévőket is!

Szervezzetek egy tüntetést a kormány mellett!
13.
Stréber
2017.02.01., szerda [20:28]
[Nem ütötte a mércét]
12.
én is ott voltam
2017.02.01., szerda [20:20]
és nem vagyok liberális, sőt román sem, de fiatal sem, smég öreg sem. Igaz, ha erről a törvénytelenségről van szó, amit sügősségi rendelet leple alatt akarnak lenyomni a nép torkán, és fű alatt szavazzák meg a honatyáink beleértve, természetesen az Udemeráj bagázst is, akkor szívesebben vagyok liberális vagy USR-s, csak lehetne valamit tenni
11.
ürge
2017.02.01., szerda [20:14]
A sz..ú által is mozgatható májdánozókat?
10.
Stréber
2017.02.01., szerda [20:12]

Tökéletesen jól látod a helyzetet! Az új szeku probálja megbosszulni főnöke menesztését, felhasználva a libiket akik nem tudják lenyelni, hogy ennyi súlyuk van Romániában, és sajnos, ehhez találtak egy kitűnő partnert az ország elnök személyében. Nem szabad elfelejteni, hogy elnökünk nyakig csücsül a lekvárban (...). Neki is jól jön a szeku védelme, illetve a ,,binom'' védelme. Tisztességes magyar ember nincs amit ott keressen! Jelenlétével a szekut támogatja.

9.
A liberalizmus ellen
2017.02.01., szerda [19:56]
Nagyon jó tudósítás! Megismertük a Csíki liberális csőcseléket.
8.
666
2017.02.01., szerda [19:45]
Csak a hires Sport Club-ert mennek ki az emberek mert az a fontos,nem a megelhetoseg vagy a torvenyek,kapunk 1000 lej fizetest es orvendunk,megyunk hokimeccsre kopkodni es kialtsuk Hodos takarodj!!szanalmas????
7.
suficient&destul
2017.02.01., szerda [19:44]
Ennyi PNL-s van a városban, s ez pont elég is.
6.
duplavé
2017.02.01., szerda [19:44]
Csíkszeredában egyre kevesebb a szabad ember!
Nagyon sokan sutba vetették elveiket s sumákolással akarják megérni a holnapot, holnaputánt. Érdek- és erőcsoportokhoz dörgölőzve teljesen szubjektíven viszonyulnak az eseményekhez. Vagy azért nem ment oda, mert észreveszi a főnök (Csabeszku) s holnaptól mehet vissza a turkálóba, vagy azért mert úgy gondolja mit számít a többi ez a Robokop egyetlen esélye.
A magát polgári közösségnek nevező tömb se mozgatta meg a fenekét, bezzeg ha jön a mégnagyobbfőnök demagógiázni előkerűl a bürköncsizma s a bocskai.
5.
Andi11
2017.02.01., szerda [19:42]
Én nem így gondolom.
4.
Endi12
2017.02.01., szerda [19:37]
Hol vannak? Miért, hol kellene lenniük? Ez egy száz százalékosan politikai kampány, az új szeku által támogatott liberálisok nem tudják most sem elfogadni a december 11-i választási eredményt. Erre megy ki az egész. A Kollektív Klubot a 64 halottal, 170 sebesülttel egyszer már felhasználták a Ponta leváltására, most meg Klausunk biztatására a Grindi-kormányt akarnák leváltani az amnesztia s Btk üggyel álcázva. Politikai kampány, még jó, hogy csak ötven szeredai volt ott.
3.
ez van
2017.02.01., szerda [19:28]
A magyarok nem mentek ki mert nekik jó az udemeráj, még akkor is ha ezt a kormányt támogatják nyiltan. Megmondta nekik a papbácsi, hogy csak az udemeráj a jó.
2.
Andi11
2017.02.01., szerda [19:27]
Ilyenkor hol vannak az emberek?
1.
:)))
2017.02.01., szerda [19:21]
Igen. Mi csak ilyen lehetetlen, megvalósíthatatlan dolgokért szeretünk tüntetni , mint az Autonómia.
Hozzászólások69