Székelyhon.ro
2012. május 17., csütörtök; Ma Paszkál napja van
Rss Facebook oldal Twitter oldal Iwiw oldal Google +1 oldal

Három golyó végzett Gyergyóalfalu alpolgármesterével Megölték Alfalu alpolgármesterétHárom golyó végzett Gyergyóalfalu alpolgármesterével

Gergely Imre | 2011.04.23. [14:47] | Utolsó módosítás: 2011.05.03. [13:20]

Bizonyított tény, hogy Csala Zsolt, Gyergyóalfalu alpolgármestere nem önkezűleg vetett véget az életének, hanem gyilkosság áldozata lett – ebből a szempontból tehát már nincs kérdőjel.

gyilkossaghelyszin_b

Nézze meg videónkat!

A gyilkos vagy gyilkosok után nagy erőkkel folyik a nyomozás, de egyelőre erről nincsenek konkrétumok. A gyilkosság előzményeiről, körülményeiről annyit sikerült kiderítenünk, hogy pénteken az alpolgármester több más személlyel együtt faültetéshez facsemetékért ment a Borzonthoz közeli erdőbe. A visszaúton Csala Zsolt nem tartott a többiekkel, a Bucsin aljában, a Baricz kanyar közelében álló hétvégi házához ment, mondván, hogy van itt egy kis dolga, be kell gyújtania, mert húsvétra vendégeket vár.

gyilkossaghelyszin1_b

Úgy tudjuk, este hét óra körül telefonon kért segítséget egyik kollégájától, mondván, hogy bajban van, de mire a segítség megérkezett, már holtan találták az áldozatot. Információink szerint három golyó érte Csala Zsolt testét, egy távolabbról leadott lövés a combján találta el, két lövést közvetlen közelről adott le a gyilkos, ezek a mellébe fúródtak. A holttest a pincelejárat közelében feküdt, a töltényhüvelyeket pedig ettől másfél méterre találták meg. Tanúk szerint Csala Zsolt testén a lövések mellett számos más sérülést is találtak, ezek eredetét még vizsgálják.

alfalviak1_b

Gyergyóalfalu és Borzont lakóit mélyen megdöbbentették a történtek. Az utcákon számos rendőrt lehet látni, az emberek pedig a gyilkosság okát találgatják. A legtöbben úgy vélik, összefüggés lehet a közbirtokossági üggyel, Pál Imre megverésével is, amely egy nap eltéréssel éppen egy éve történt. Ez utóbbi ügyben azóta sem kerültek elő a tettesek, és az esetleges felbújtók sem.

alfalviak_b

Az alfalviak úgy vélik, ha azt az ügyet felderítette volna a rendőrség, akkor nem került volna sor Csala Zsolt meggyilkolására. Több személlyel beszéltünk, akik elmondták, félnek. Attól tartanak, hogy a nagyon feszült alfalvi hangulaton nem javít ez az újabb felkavaró esemény, és hogy ez nem a csúcspont, hanem talán egy másik, esetleg még szomorúbb korszak kezdete.

rendorautojarorozik_b

A rendőrség szombaton délben is folytatta a nyomok keresését a tetthely körül, az információ-szolgáltatástól azonban elzárkóznak. A tett helyszínét kordonnal zárták körül, és a hivatalos szerveken kívül senkit nem engednek a közelbe.

Egyedüli új hivatalos konkrétum, hogy már nem öngyilkosságot feltételeznek, hanem emberölés ügyében nyomoznak, keresik az elkövetőt vagy elkövetőket.

kozseghaza_b

Komment




Hozzászólás száma:
Név:
Biztonsági kód
Elfogadom a mércét
Hozzászólások109
109.
xxxx
2012.03.12., hétfő [15:16]
Azt nem értem, hogy ezt a témát miért kell ennyi idő után is a főoldalon tartani?
108.
2012.01.03., kedd [20:45]
Elnézést de ez kiknek köszönhető?, talán a kedves amerikaiaknak (tisztelet az igen kevés kivételnek) - a 2-szer megválasztott Republikánsoknak köztük is az igen tisztelt George.W. Bush egykori elnöknek, mert az ő idejében indult el ez az egész válság cirkusz! - Honnan máshonnan!!!
107.
SRI
2011.05.07., szombat [11:52]
[Nem ütötte a mércét]
106.
WA1907
2011.05.04., szerda [22:41]
Azért van csendben az Rmdsz vezetősége.
105.
Arálk
2011.05.01., vasárnap [15:58]
EXCLUSIV Viceprimarul din Joseni, un om avut, executat înainte de a fi audiat în dosarul mafiei lemnului

29 aprilie 2011, 15:43 | Autor: Sebastian Dan | 1416 afişări

Cuvinte cheie: brasov, Csala Zsolt, mafia lemnului, viceprimar joseni, crima joseni,
5Share
ComenteazăComentează4
Mărime textMărime text Mărime text
Print Tipareste
Csala Zsolt. Foto: Laczko Sandor

Csala Zsolt. Foto: Laczko Sandor


Moartea viceprimarului Csala Zsolt rămâne un mister, pentru că aşa îşi doresc anchetatorii, pentru a-şi vedea liniştiţi de treabă. Edilul este apreciat de mulţi săteni din zonă, dar se afla şi pe lista neagră a altora. A fost un personaj contestat, însă rămân multe lucruri sub semnul întrebării.

Csala Zsolt avea o avere impresionantă. Oamenii vorbesc cu mare reţinere de cele întâmplate. Sunt speriaţi şi cred că violenţele sunt doar la început. De la ei am aflat, cu greu, mai multe informaţii despre Csala Zsolt.
Pe Aceeaşi Temă
Viceprimarul din Joseni, Casala Zsolt. Foto: Laczko Sandor
Viceprimarul din Joseni, Csala Zsolt, şi-a sunat un prieten să-i vină în ajutor
Viceprimarul din Joseni, Casala Zsolt. Foto: Laczko Sandor
Viceprimarul din Joseni, ucis în urma unor reglări de conturi

Citiţi şi:

Viceprimarul din Joseni, ucis în urma unor reglări de conturi

Ancheta în cazul morţii viceprimarului din Joseni, preluată de Parchetul General

A fost asistent veterinar, iar după Revoluţie, în 1994, a plecat în Germania şi Elveţia, până acum 11 ani. A reuţit să câştige foarte mulţi bani, pentru cei rămaşi acasă. La întoarcere, şi-a cumpărat, împreună cu fratele său, Andraş, „Casa specialistului", un bloc P+1, cu patru apartamente. De asemenea, Csala a mai cumpărat o casă veche de 200 de ani, care avea nevoie de reparaţii foarte mari, împreună cu alt corp, mai nou, de vreo 40 de ani, chiar lângă Primărie. O altă investiţie este cabana Bucin, din pasul cu acelaşi nume, pe care fraţii Csala au cumpărat-o prin licitaţie şi ulterior au renovat-o.

Mai mult, am aflat că principala afacere a lui Zsolt nu este valorificarea lemnului, ci expedierea localnicilor la muncă, în străinătate. Sunt voci care spun că mai bine de 20% dintre sătenii din Joseni sunt plecaţi în Germania şi Elveţia, de mai mulţi ani.

Lemnul, „ochiul dracului"

În Joseni şi Ciumani, între 40-60% din populaţie lucrează în industria prelucrării lemnului, în mod special în construcţia de case din lemn, iar multe dintre ele iau drumul exportului. Speculaţiile pe seama lui Csala, că ar face afaceri cu lemn au apărut după data de 27 februarie, când edilul a apărut într-un reportaj la TVR, alături de Kiss Akos, patronul socieătţii Selena SRL, unde Csala n-avea nicio acţiune şi nici nu era asociat, dar lumea a tras concluzia că ar fi partener. Mai mult, aceeaşi firmă, Selena SRL a construit, legal, casa de vacanţă din Borzont, unde a fost viceprimarul a fost ucis.

Tot de la săteni am mai aflat un lucru interesant. Csala a moştenit un trup de pădure mare. Câteva zeci de hectare, pe care le-a dat în administrarea composesoratului administrat de Meles Elod. Scandalul a izbucnit iarna trecută, când de pe domeniul lui Csala s-au tăiat vreo 800 de buşteni, aproximativ 2.500 de metri cubi de lemn. Unul dintre liderii comunităţii, Pal Imre, a văzut cum se cărau lemne din pădure, a mers pe urme şi a descoprit că era pădurea lui Csala. Pal Imre l-a acuzat atât pe el, cât şi pe primarul comunei, Gyorgy Istvan, că fac afaceri ilegale cu lemn şi a făcut o sesizare legată de faptul că tăierea era ilegală. La acea vreme, Csala s-a trezit că a fost chemat la audieri, şi a depus şi el o sesizare că i-au defrişat proprietatea. Cert este că nici până la această oră nu au fost descoperiţi hoţii de lemn, care nu au furat cu căru'a, ci cu camioanele...

Oamenii locului spun că ar terbui cercetaţi cei de la composesorat, care aveau în administrare şi pază pădurea, dar s-a aşternut tăcerea peste acest caz. Mai mult, deja se fac speculaţii că Csala Zsolt a fost împuşcat pentru că urmau audierile cu privire la tăierea ilegală a pădurii, iar cei implicaţi s-au temut ca Csala să nu dezavăluie cine era destinatarul lemnului, fiind vehiculate nume grele ale comunităţii maghiare in România.
104.
SRI
2011.05.01., vasárnap [10:07]
http://www.3szek.ro/load/cikk/38683/utolso_utjara_kisertek_csala_zsoltot

A moderatort megkerem hogy ne torolje a hozzaszollasokat mert mas napilap helyet ad az igazsagnak is vagy a kis ember velemenyunek aki reszese a mindennapi elet ezen sulyos esemenyeinek ,talan nem kivancsi senki a mi velemenyinkre ??? vagy felso utasitasra ehhez hasonlo modon likvidalni kell azt az embert
aki kimeri mondani az igazsagot mind a HOZZA SZOLLALASAIKAT ???????????????????????
103.
DNA
2011.05.01., vasárnap [09:56]
2011. április 28., csütörtök: Közélet
Utolsó útjára kísérték Csala Zsoltot
-
+
A helybeliek szerint soha nem gyűlt össze akkora gyászoló tömeg Gyergyóalfaluban, mint Csala Zsolt néhai alpolgármester tegnapi végtisztességén. A tisztségviselőt közel ezren kísérték utolsó útjára.
,,Hová jutunk, ha olyan irányba haladunk, hogy békés időben golyó végzett Zsolt testvérünkkel?! Ébredjünk, emberek" – hangzott el Adorján Imre plébános prédikációjában.
György István polgármester búcsúztató beszédében nyilvánosan bocsánatot kért, illetve megbocsátott barátja nevében mindazoktól, illetve mindazoknak, akiket valaha is megsérthetett Csala Zsolt. A Székelyhon.ro hírportál tudósítása szerint a polgármester hangsúlyozta, hogy a tragédiát követő néhány nap alatt megerősítést nyert: a közösen elkezdett munkát neki folytatnia kell.
A végtisztesség megadására érkezők között a falustársak mellett számos politikus is volt, többek közt Pál Árpád parlamenti képviselő, Petres Sándor, Hargita Megye Tanácsának alelnöke, Bende Sándor, az RMDSZ Gyergyó Területi Szervezetének elnöke, illetve a környék településeinek csaknem valamennyi polgármestere, alpolgármestere. Gyergyószentmiklós vezetése nem volt jelen a szertartáson, de az azonos időben tartott tanácsülés kezdetén egy perc néma csenddel adóztak Csala Zsolt emlékének.
Csala Zsolttal nem csak vezetőt veszített el Gyergyóalfalu, apa nélkül maradt két kiskorú gyermek, megözvegyült egy édesanya, és idős szülők veszítették el gyermeküket. A rendőrség nagy erőkkel nyomoz, egyelőre meglehetősen széles a gyanúsítottak köre.
Nyomtatható verzió Cikk megjelenítése: 1793
Olvasóink értékelése: 5 (szavazatok száma: 6) Az ön értékelése: 1
2
3
4
5


Megosztás
|
Hozzászólások
2011. április 28., csütörtök 00:40
hajnalcsillag
163 hozzászólás
Ezúttal vizsgázik a rendőrség!
Annyi bizonyos, hogy ilyet elkövetni nem akárki(k) mer.
Van hazánkban még annyi bűntény amely még tisztázásra vár...

2011. április 28., csütörtök 05:01
leopold
315 hozzászólás
szerintem enyhe fogalmuk sincs, hogy ki vagy kik a tettesek, ezt is aztan boncolgatjak majd evekig mint a brassoi Elodiat....

2011. április 28., csütörtök 05:27
istike165
94 hozzászólás
Az agyagfalvi kinzás és kivégzésről nem lehet semmit sem hallani.


2011. április 28., csütörtök 07:27
Tepes
755 hozzászólás
Zoran Djindjic szerb miniszterelnökre emlékszik még valaki ? A szerb maffia nyirta ki állitólag. És ? Megy tovább az élet,zsé, nők, kocsi, buli. Nem tudni semmit az igazi elkövetőkről. Nehogy má a félidiótákból, se.gnyalókból alló román rendőrség fényt deritsen ebben az ügyben. Leröhögöm magam.

2011. április 28., csütörtök 08:48
heavy
56 hozzászólás
Pontosan tudják, hogy ki tette, illetve ki rendelte, csak a fény derül az igazságra, akkor sok nagy ember neve elhangzik. Ezért fognak nyomozni éveken át. Elsimúl minden, lassú viz partot mos alapon.

2011. április 28., csütörtök 09:55
dinibacsi
165 hozzászólás
Román rendörség???Mit deritettek ki életükben?Meg az sem biztos,egyáltalán ki akarják-e deriteni!Mert a maffia csak rendörségi ,politikusi segédlettel tud müködni széles e világon!

2011. április 28., csütörtök 10:15
malmos
86 hozzászólás
Na, dini bátyó jó helyen tapogatódzol!

2011. április 28., csütörtök 10:19
malmos
86 hozzászólás
Aha ,jól dolgoztak a rendőri szervek az összes tyúktolvajt lefülelték,de az orruk előtt nőttek ki a földből ezek a bandák(szesz,cigi,drogcsempész,fapecérek,autópecérek,kávépecérek,terményfeketézők,korrupt polgármesterek..stb)!Ebből látszik mennyire tájidegen a román rendőrség.Nem igazán képesek rendet, védelmet szolgáltatni,sőt meg is sértődnek(többségük) ha számonkéred őket(hiába !hogyan is merészel egy polgár(pláne ha másodrangú!) ilyet tenni?) Valamiféle hatalmat felmutató elnyomó idegen (rosszindulatú?)daganat az ország testén!A röhej az benne ,hogy még panaszkodnak is hogy az emberek nem hajlandóak együttműködni velük!Ez is egy eleve halott ügy lesz! Jó lenne ha tévednék!Hajrá román rendőrség mutassatok profizmust!Drukkolok nektek és itt nem a focicsapatotokra gondoltam!

2011. április 28., csütörtök 10:43
janoska44
463 hozzászólás
Mindaddig amig a lenyegebenn ,a lakossaghoz viszonyitva joval kisseb szamu rend orok kokeben, nagyon nagy a mindenfele buncselekmeny addig nincs remeny hogy nagy elvarasunk legyen tolluk.

2011. április 28., csütörtök 10:59
elsono
70 hozzászólás
ovodas szintu ez a rendorseg, egy faluban ne lehessen lefulelni az nagy dolgokat, micsoda szegyen.
Nagyon sajanlom a Csala ur csaladjat!! Oszinte egyutterzesem nekik.

2011. április 28., csütörtök 11:54
ozi
27 hozzászólás
a roman rerndort en ugy kepzelem mint egy utca sarki koldust, kinyujta amocskos kezet ;NA ADJATOK VALAMIT'" kepesek ok egyebre??????

2011. április 28., csütörtök 12:58
hajnalcsillag
163 hozzászólás
Igaza van dinibacsinak, en is olvastam arról hogyan neveli ki és ülteti be birói, ügyészi, politikusi, rendőri poziciókba a saját embereit az olasz maffia.
Vajon a román rendőrségben mindenki makulátlan!?
Kiváncsian várom az ügy fejleményeit.
Jó volna az is ha a sajtó körbeszaglászna egy kicsit!
Hátha sikerül kicsit serkenteni a mundérosokat!
Akárhogy is van, mégiscsak disznóság!
Ilyet elkövetni merészség kell!
Valaki(k)ben nagyon biznak szerintem az elkövetők.(nem Istenre gondoltam(:-)


2011. április 28., csütörtök 20:01
erzsebet54
8 hozzászólás
A média nagyon sokat tudna segíteni az összes mocskos dolgokban, mert a tettesek hamarabb kézre kerülnének. Ha az erdőkről több szó esne naponta a médiában, és a szegény vidéki embert is bevonnák, hogy ki nem kapta vissza a tulajdonát, ( mert más a szegény emberéből gazdagodott meg.) és kik vették el a nép vagyonát, házakat, villákat építenek a családjuknak, gyermekeiknek, és még büszkék rá, hogy neki mennyi van, de tudjuk, hogy honnan, és miből, gondolom minden kiderül majd idővel.

2011. április 28., csütörtök 22:51
girtlergyula
205 hozzászólás
A penzek jelentos resze kampanyra van felhasznalva . Valasztaskor az erdogoreknak ki van adva hova mennyit fizet , hany emberrol felel .

2011. április 28., csütörtök 23:55
ottesz
54 hozzászólás
Erzsébet54,
ezt némi kiegészítéssel fogadhatjuk el. Ugyanis ha a "média", vagyis a szemfüles újságíró, riporter stb, "túl aktív", akkor még kaphat a jó hideg ólomból. Kinek érdeke a szegény vidéki embert bevonni? Sőt, sokszor a szegény vidéki embernek érdeke a hallgatás. Mert a média is csak a hasznot nézi. És ha kiderül, hogy kik a szegény vidéki panaszkodók, hamarább árthatnak nekik az "illetők"...
102.
x files
2011.04.30., szombat [02:52]
biztos nem azert "inteztek"el mert tisztesegesen kapalta a pityokat a hatar szeleben...Nyugodj bekeben!
101.
no maffia
2011.04.30., szombat [02:48]
Szemet,szemert!Fogat fogatert...! Isten nyugtassa!
100.
Hívő
2011.04.27., szerda [09:46]
Te ateista vagy! Az egész kereszténység hitének az alapja a "test halál utáni feltámadásának hite"!
99.
Kalambó
2011.04.27., szerda [06:35]
A konkrét helyzetet nem ismerve az ilyen gyilkosságoknak leszámolás, bosszú vagy szerelemféltés a motivációja. Vagy anyagi vagy érzelmi útjában állt valakinek az áldozat.
98.
idegenbe
2011.04.26., kedd [23:24]
@hy:
jaaaajjjjj Istenem hogy tudtok ossze vissza marhasagokat irni.
a lenyeg keremszepen hogy egy ember meghalt aki nem erdemelte ki ezt, es rendorseg ide vagy oda, vagy politika, ezt mind osszhatjuk szorozhatjuk ez az ember nem tamad fel.
en csak azt tudom mondani hogy O volt valaki, es nem erdemelte meg ezt.
97.
részvétem
2011.04.26., kedd [23:12]
@süvítő szél
Na te csak süvítsél továbbra is, mert ez már tisztább nem lesz, csak egyre zavarosabb...! Akarni sok mindent lehet, csakhogy ez generáció nagyon züllött társaság. Lehet, hogy én látom rozsul a mostani helyzetet, de amikor a nép gyorsan akar meggazdagodni és ráadásul kevés munkaráfordítással, abból semmi tiszta dolog nem származhat. ŐSZINTE RÉSZVÉTEM A CSALÁDNAK!
96.
süvítő szél
2011.04.26., kedd [21:15]
A rácsok mögé a maffiával, s az összes bűnözővel! Tiszta Székelyföldet akarunk!
95.
gyergyói
2011.04.26., kedd [18:03]
Na biztos hogy nem azért végezték ki mert annyi minden jót csínált életében.Mint embert sajnálom,de kiváncsi lennék mi és főleg mekkora összeg motíválta a gyílkost erre a tettre.Na meg azt sem ártana megtudni ki adta a megrendelést.
94.
viragnegyedi
2011.04.26., kedd [17:02]
Ha már ekkora nagy házat épit valaki az erdő szélire,akkor nem ártana néhány kamerát is felszerelni.
93.
Cosmopolita tera
2011.04.26., kedd [16:43]
[Nem ütötte a mércét]
92.
Cosa Nostra de Csik
2011.04.26., kedd [16:40]
Ó ha annyira rendes becsületes székely atyafi lett volna akkor nem így végzi! Na de kiderül...vagy nem!
91.
kakuk
2011.04.26., kedd [15:53]
az vajon nem csak egy szinjatek volt Csak kerdem
90.
Igazságosztó
2011.04.26., kedd [15:28]
Fölösleges egymást szidni-,,ösi szittya szokás szerint``,legalább annyi tisztelettel tartozzanak az,,agykazánok``a meggyilkoltnak,hogy halálába nem mocskolják ha nem voltak emberek,hogy éltébe elébe álljanak és kifogásaikat elmondják neki személyesen.
Tragikus gyilkosság áldozata lett az biztos-lehetett olyasmi is hogy éppen betöröknek az utjába került,lehet leszámolás,fekete üzlet,lehet a Székelyföldön divatos föld és erdömaffia keze is a dologba,de lehet egy egyszerü rablógyilkosság történt.Tény hogy sok kis és magas szinten munkálkodó tolvajok és betörök most kicsitt talán magukba szállnak,mert minden bömbös bika megtalálja elöbb vagy utóbb a társát és sajnos nagyon sok bömbös szaladgál Székelyföldön,Erdélybe,egész Romániába minden társadalmi szinten össze vissza.Leszámólnak egymást kicsinálják hát ez nem ujjdonság az biztos-az Oláh hatalom pedig vagy tesz érte valamit vagy nem-neki mindenképp jó-amig haszonélvezöje még a bünözésnek is nem érdeke az igazságszolgáltatás nekük más céljaik vannak.Ami szomorú,hogy a Verestóytól elkezdve az utolsó ukrán bérgyilkosokig mindenki szóba jöhet-tehát a politikai elit ugyanazon a szinten mozog mint a drogdillerek,az állami aparátus...-korrupt és hazug társadalom ami az eröszakra,hazugságra és csalás-lopásra van építve ahol a morál a becsület a tisztesség a nagyon messzeségbe eltolódott délibáb.Ilyen mélyen nem nagyon hiszem hogy valaha is létezett a Székely becsület,szégyen az elülarókra,a tanultabb rétegnek ami nincs-s ha van akkor a másik a gyors gazdagok oldalán áll.Tisztelet az áldozatnak mindeggy hogy ki tette DE senkinek sincs joga egy másik ember életét kioltani s ezt nem fogadhatjuk el-mert ha ezt tesszük akkor a Dzsungelbe vagyunk megint ahonnan a Darvinizmus elindult.....
89.
bbb
2011.04.26., kedd [15:23]
@Kis:
Korrekt hozzáállás,vannak emberek akik lelkükből és nem a gyülöletböl gondolkodnak.Ember volt Zsolt ,mindenki egyforma volt neki nemzetiségtől és anyagi helyzetétől függetlenül.Van ember hiba nélkül? Nincs.Az vesse rá a követ aki úgy érzi,hogy jobban tudta volna csinálni mint Ő.Itt a lehetőség mindjárt és lehet bizonyítani .Lehet jelentkezni jövőben lesznek a választások ,sok szájhős itt az alkalom,be lehet bizonyítani,hogy teszünk is a faluért s nem keveset viszont emberek is tudunk maradni, mindig minden körülményben.Na majd meglátjuk emberek, Zsolt elutazott az örök vadászmezőkre. Ki lesz az az ember aki ilyen nehéz helyzetben jobb lesz nála?Tudjátok Ő volt az az ember aki sok embernek segített (pl.Svájci munka,jó szó, és egyéb segítség).De nem azért segített ,hogy utánna zsarolhasson,hanem mert ha nem segíthetett rosszat nem akart, kívánt senkinek se.Családcentrikus ember volt akinek mindig a család volt az első.Nagyon jól tudják azok az emberek akik valamilyen szinten is kapcsolatban voltak vele,hogy korrekt ember volt.Adja a Jó Isten , hogy fény derüljön az igazságra amit sajnos kötve hiszek ,mert ezt nem Alfaluban kell keresni, magasabb szinten kell gondolkozni,mert az alfalvi ember ha néha nem az Ö javára döltek el is a dolgok ,nem képes arra ,hogy embert öljön, s pénze pedig nincs,hogy bérgyilkost fizessen.Csak sajnos ,hogy Románia nem Miami,hogy olyan szakemberekkel legyen ellátva akik meg tudják oldani a nagy kérdést,ami úgy szól ,,Miről nem szabadott Zsolt beszéljen?,,
Öszinte részvétem az egész családnak,és Hilda mellé sok jóakarót, mert vagyunk olyan telhetetlenek,hogy megfordúl a fejünkben az ,hogy mivel lehetne átverni, kihasználva azt,hogy sok mindent nem tud.
A magyar helyesírásról pedig ,hogy szégyelljétek magatokat, hogy ilyen helyesírással rendelkeztek.Hol voltatok amikor tanították lépésről-lépésre a magyar helyesírást?
Szégyen reánk nézve,és még akarjuk a magyar állampolgárságot?
Bocsánat ha valakit megsértettem de bánt ,hogy harcolunk a kétnyelvüségért és mindjárt örüljünk ha a nevünket helyesen le tudjuk írni.Mit tudunk átadni gyermekeinknek ilyen téren?
Zsoltnak adjon az Isten örök nyúgodalmat,nem ezt érdemelte.Hildának és a gyermekeknek kitartást.
88.
csili
2011.04.26., kedd [12:04]
Nem ismertem, de barmenyire haragudnek, azert egy embert nem lonnek le ,mind egy kutyat.Az elkoveto valyon nyugodt lelkiismeretel tud le fekudni ? Nem gondol arra, hogy a pohar rendre jar.
87.
Kis
2011.04.26., kedd [11:52]
Hibai ellensegei mindenkinek vannak! Viszont valoban nem masok szajja utan kell valakit megitelni, s kinek van joga itelkezni???... Esetleg valaki ketelkedik vagy szeretne megtudni, hogy 11 ev tisztseg alatt mit tett Zsolt a faluert, hat vegig kell setalni a nevezetesebb helyeken, epuletekben... pl.. Iskola stbstb... vagy akar majd azokon a reszeken, amelyeknek a folyamatait o neki lehet koszonni csak sajnos mar a megvalositast nem erhette meg. Barki barmit beszel, baratsagos, korekt ember volt. Nyugisan le lehet menni bizonyos utcakba nagy halom korakasok talalhatoak.. nem az egbol repultek oda, es nem azert hogy ott diszelegjenek hanem hogy kicsit is a bekeny partot kirakjak es megerositsek az aszfaltozas elott.. Szoval nem kell keresni nagyon hogy miket is valositottak meg.. mert a jelenben is latni lehet. Keves hivatal van ahol egy alpolgarmester kedvesen normalis hangnemben tud kommunikalni, legyen az barki szegeny vagy gazdag. Vadolni konnyen lehet barkit, de viszont abba is bele lehetne gondolni, hogy ket artatlan gyerek, egy megcsonkult csalad maradt hatra akiknek szukseguk lenne edesapara, ferjre. Kivanom hogy senki ne tapasztalja meg ezt a helyzetet. Nyugodj bekeben Zsolt, orulok, hogy ismerhetlek es neha valthattunk egy ket szot a csaladnak meg reszvetem.
86.
6jzbnb
2011.04.26., kedd [11:45]
@---:
Nem. Hála a Jó Istennek! Azért kérdeztem, meg a Krónikában tavaly megjelent cikk miatt (60. beszólás) Röviden és tömören próbáltam kérdezni, de látom, hogy így se érthető. Melyik szót nem lehet érteni?
85.
zmm8nk
2011.04.26., kedd [11:37]
Te honnan tudod, hogy mit AKART mondani, "te suttyó bunkó"? Mert azt se értetted meg ami le van írva oda, "te suttyó bunkó"!. Akkor honnan tudnád, hogy mit AKART, "te suttyó bunkó"? Egyáltalán, ki kérdezett téged, "te suttyó bunkó"? Milyen alapon pofázol a mások dolgába, "te suttyó bunkó"? És honnan tudod, hogy érdekel-e valakit a véleményünk vagy sem, "te suttyó bunkó"?
84.
---
2011.04.26., kedd [11:26]
Idevalosi vagy te...? Álltál szóba valaha vele?
83.
egy
2011.04.26., kedd [11:10]
Nem, nem azt akarta mondani te suttyó bunkó. Biztosan inkább azt, hogy majd mindenki maga eldöntheti ezután, ki érdemel golyót és milyen okból.Nem? Ez igy jó lesz evangéliumnak?
Te jó Isten, kinek ide evangélium már, mint a varjak úgy csócsáljátok ezt a hirt, közben elfeledve, hogy egy csalad bizony siratja azt az embert bármilyen volt. Adja Isten, hogy a sok észlényt aki itt kifejtette ékes magyar nyelven véleményét, egyszer ugyanigy emlegesse valaki.
De ahhoz elég hosszú az élet gondolom, hogy TANULJATOK MEG HELYESEN IRNI AZ ANYANYELVETEKEN, mert ahogy irtok basszus senkit nem érdekel sem véleményetek sem ti magatok. HAJRÁ!!!!!!!!!!!!!!!!
82.
6jzbnb
2011.04.26., kedd [10:51]
@BAB:
"Nagyon sokat tett a faluert...."
Mit???
81.
kuk
2011.04.26., kedd [09:46]
Házi gyártmány, s még ukrán is. Ez meredek. Különben, a TV szerint nem a helyiek nyomoznak, az IGPR vette át.
80.
M.L.
2011.04.26., kedd [09:41]
"Pál Imre megverésével.... Ez utóbbi ügyben azóta sem kerültek elő a tettesek, és az esetleges felbújtók sem" ez nem teljesen igaz, szinte köztudott és az Adevarul is megirta, hogy: "... cele trei persoane au fost prinse. Am avut surpriza să constat că doi dintre ei erau din Deva şi unul din Arad.." Sajnos elengedték őket, s a felbújtók valóban ismeretlenek maradtak...
79.
BAB
2011.04.26., kedd [09:30]
Barcsak mindenki olyan ember lenne mint Zsolt volt , mert az emberekben elsosorban az embert latta es tisztelte, lehetett az cigany, magyar, roman, nemet ,idos ember vagy eppen gyerek,mindenkinek megadta a kello tiszteletet meg az esetleges ellensegeinek is.Nagyon sokat tett a faluert ezt kellene figyelembe vegyek az emberek de sokakban csak az irigyseg dolgozik,ezert esnek egymasnak meggondolatlanul a buta emberek es ezt masok kihasznaljak.Oszinte reszvetem az egesz csaladnak.Nyugodjon bekeben.
78.
endre72
2011.04.26., kedd [09:27]
Ki vagy te SRI? Mond meg a neved (ha mered) es utana majd meglatjuk.
77.
SRI
2011.04.26., kedd [09:20]
[Nem ütötte a mércét]
76.
www.egy szekely
2011.04.26., kedd [09:04]
nem ismertem az elhunytat .NYUGODJON BEKEBEN .itt mar a dolgok nagyon eldurvultak valakinek nagyon erdekeben alt eltuntetni de biztos hogy nem egyszeru ember tette aki megkuzd a mindennapokkal.sajnos a kozbirtokossagok fa maffiava valtoztak a hatalomvagy a penzhajsza mar nem ismer hatart.ahogy egyik kozbirtokossagi elnok kijelentette ahol fa van ott penz is van. itt mar bergyilkosrol van szo aki soha nem fog kezre kreulni mert nem szabad FA MAFFIA KOZBIRTOKOSSAG
75.
DGA
2011.04.26., kedd [08:52]
[Nem ütötte a mércét]
74.
DGA
2011.04.26., kedd [08:44]
[Nem ütötte a mércét]
73.
SRI
2011.04.26., kedd [08:35]
[Nem ütötte a mércét]
72.
zmm8nk
2011.04.26., kedd [08:05]
"Imádkozzunk, tekintsünk önmagunkba, és csak az dobja másra az első követ, aki biztos benne, hogy bűntelen!"
Ezzel mit akartál mondani? Hogy mindenkinek minden gazemberségét nyeljük le, nézzük el, mert mi is bűnösök vagyunk? Ez a legdurvább félremagyarázása az evangéliumi történetnek!
71.
EE
2011.04.26., kedd [03:18]
Moldva nincs messze,akarki fel tud berelni egy bergyilkost.At jon a Bekasi-szoroson,lepuffantja oszt megy mint aki a dolgat vegezte...Sajnos,enis ezen a velemenyen vagyok,hogy nem fog kiderulni az elkoveto,lasd agyagfalvi gyilkossag.Hova fajult ez a vilag emberek?? Elmegyunk a sajat (!!) nyaralonkba es ott lelonek??
70.
anonimka
2011.04.25., hétfő [23:10]
Mindenkinek jar a szaja, hogy miert nem kapjak el egybol 2 perc alatt...megis, hogy a kinos fa,,,ba?? Egy ilyen megtervezett gyilkossagot, rohadt nehez kinyomozni foleg ha fel volt berelve az elkoveto.
69.
egy szekely
2011.04.25., hétfő [21:48]
Nem ismertem az elhunytat,de olvastam már híreket az alfalvi helyzetről.
Szerintem senkit nem lőnek le ok nélkül,valakinek az utjában állt valamit vétett valakinek,de inkább valaki nagy kutya tetette el láb alól,mert a kicsik ilyet nem mernének.
Azt hiszem soha nem fog kiderülni ki a tettes,vagy nem is szabad kiderüljön.
Nyugodjon békében!
68.
elmexszenzitivplussz
2011.04.25., hétfő [21:28]
Ugyan... dehogy kerül meg...Talán ezek a traktoristákból lett nyomozók találják meg?Lószart...
67.
Anonim666
2011.04.25., hétfő [20:01]
Isten Nyugtassa!

Nem ismertem és nem ismerem az ottani helyzetet sem, ezért azt nem kommentálom.

Arra azért kíváncsi lennék, honnan tudta a gyilkos, hogy visszafele jövet megállt a
nyaralójánál és nem tartott a többiekkel ???
Ha igaz, hogy az első lövés távolról talált és az pisztoly lövés volt, akkor az illető biztosan nem először lő pisztollyal. Aki már lőtt ilyen fegyverrel tudja miről beszélek.

Sajnos tartok attól, hogy nem sok fog kiderülni ....
66.
Lúdas Matyi
2011.04.25., hétfő [20:00]
[Nem ütötte a mércét]
65.
Nagy Edit
2011.04.25., hétfő [17:22]
Igazad van mindenben egyertértek én is ,közvetlen közelröl ismertem és a családját is ,tudom honnan indult milyen családból azt sem kell elfelejteni a multra is kell tekinteni nem a jelenre szidni lehet mindenkit de a jó cselekedeteit mindenki elfelejti ,Nyugodjál Békében Zsolt részvétem a családjának és a szüleinek is sok eröt feldolgozni ezt a szörnyűséget ,a Jó Isten fentröl mindent lát és kerüljön elö a tettes és bünhödjön meg .
64.
Están bá
2011.04.25., hétfő [16:21]
@59!
Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kivánok!(Mindenkinek)
63.
dodo
2011.04.25., hétfő [15:52]
Ugy latom te a lonak a masik oldalan ulsz,ezert megbocsajtok neked mint agyhugykoves agyu szekely.Csak az a baj baratom hogy a golyo nem bocsajt meg mert annak van egy hatarozott utiranya amely nem tekervenyes,kacskaringos,kanyaros,hanem nyilegyenesen megy a celja fele. Valahogy ugy mint az ember aki tudja mit akar az az egyenes uton jar es celba is er,de a tekervenyes uton haladva veletlenul is a sajat lovedeked talal telibe. Ezert legjobb ut az egyenes ut meg akkor is ha akadalyok vannak elotted.Amugy kellemes unnepeket.
62.
ValakiAlfalubol
2011.04.25., hétfő [15:21]
Új hírek szerint a golyó, amit Zsolt mellett illetve a testében kaptak, ukrán készítésű, házilag gyártott golyó. Amit úgy alkottak, hogy ahová azt belelövik, ott minden roncsolódjon...


R.I.P.
61.
nincstelen
2011.04.25., hétfő [15:12]
Szép nyaralója volt, kár, hogy már nem élvezheti.
60.
Krónikás cikk tavalyról
2011.04.25., hétfő [15:03]
Revízió a lápon

Alfaluban a nyár egy csütörtöki napra szokott esni, tart úgy másfél órát. Amikor nincs nyár, az emberek békésen fáznak csöndes magányukban vagy édes kettesben, ki ahogy. Amikor viszont nyár van, feltör a bűz a mocsárból, és éktelen szagot áraszt maga körül.

Nyár volt tavaly március 15-én, amikor több százan tüntettek hiába a községháza előtt, előrehozott választásokat követelve, és nyár van most, amikor a közbirtokossági elnökjelölt kékre-zöldre vert arccal kiáltja: itt valamit sürgősen tenni kell. Igaz, Pakisztánban még le is lövik a hangoskodókat, pár pofont ejsze Alfaluban is ki lehet osztani.

A demokrácia és a jogállamiság finnyás értelmiségieknek való úri huncutság, a székely paraszt a bunkósbotból ért. Vagy mégsem? Pál Imréből többszöri nekifutásra végül közbirtokossági elnök lett, bár a háborúnak a jelek szerint koránt sincs vége. Nemcsak a várható bírósági perekre, a zökkenőmentesnek a legkevésbé sem ígérkező átadás-átvételre gondolok, hanem arra a folyamatos uszításra is, amelynek végső célja az ellenzék elszigetelése és ellehetetlenítése.

A helyi televízió tényszerű riport sugárzása helyett meghatározatlan időre felfüggesztette a műsorszolgáltatást és az alfalvi falunapokat sem szervezik meg idén. Mindezt jól rá lehet kenni az ellenzékre, látjátok feleim szümtükkel, mi nagyon szeretünk benneteket, de a gonosz Pál Imre miatt nincs több helyi adás, és nem lesz Republic-koncerttel egybekötött hejehuja sem a főtéren. Nagyon beszédes, hogy a botrányos eset után György István polgármester nem azonnali kivizsgálást sürgetett, hanem szégyenkezett, hogy köze van Alfaluhoz. Kicsit olyan ez, mintha egy gyilkossági tárgyaláson a bíró nem a nyomozást szorgalmazná, hanem szégyellené, hogy köze van a törvényszékhez. Az igazi baj talán mégis inkább az, hogy mindez csupán a jéghegy csúcsa.

Alfalu vezetői olyan erős korrupciós összefonódásnak váltak részévé, amely nemcsak a leszámolások stílusában, hanem a vagyonszerzés módjában is a maffiára emlékeztet. Hínár tekeri körbe a vagyonnyilatkozatokkal bűvészkedő polgármestert, a 700 fát törvénytelenül kitermelő alpolgármestert, az erdészet vezetőit, és rettenetesen bűzlik a mocsár a kétesen rendezett birtokügyek sokaságától is. Egy darabig befogja az orrát az ember, és nem érzi az elviselhetetlen szagot, de a végtelenségig nem lehet szájon át lélegezni - eljön az idő, amikor a vérszívó szúnyogok tiltakozása ellenére a lápot lecsapolják. A vidék újra száraz lesz, tiszta és biztonságos. Bárcsak már ott tartanánk.

2010. április 28.
http://www.kronika.ro/index.php?action=open&res=37957
59.
***********
2011.04.25., hétfő [15:03]
A tettes biztos möpöpös volt! Az RMDSZ-ben csak rendes emberek vannak, akik szerre martirok és szentek lesznek.
58.
Hargitaváralja
2011.04.25., hétfő [14:48]
Borzasztó nagypéntek volt...! Hová jutunk így...? Mindenkinek joga van vitatni és számonkérni a törvényesesen vagy törvénytelenül szerzett vagyont, illetve egyéb dolgokról is be kell számolni, el kell számolni!

Nem tudom - és most nem is ez a fontos - a vagyonszerzésnek mennyi köze lehetett a gyilkossághoz, de egy dolgot tudok: a gyilkosság csak tovább mélyíti a sebeket! Székely emberként a leghatározottabban elutasítom az erőszak minden formáját és a tettesek példás megbüntetését követelem!

Nagypénteken Krisztus meghozta a legnagyobb áldozatot értünk emberekért. Az emberiségért tett legnagyobb áldozat szellemét szennyezte be valaki vagy valakik a vérontással!

Imádkozzunk, tekintsünk önmagunkba, és csak az dobja másra az első követ, aki biztos benne, hogy bűntelen!

Tényleg...? Még mindig dobálózni akarsz...? Tartottál lelkiismeretvizsgálatot...?

Könyörgöm, használjuk édes anyanyelvünket helyesen, különösen ha leírjuk! Mert úgy-e, az írás megmarad...! Kedves Székely Véreim! A leírt hozzászólások nagytöbbsége - tisztelet a kivételnek - hemzseg a helyesírási hibáktól!!!

Isten nyugosztalja az elhunytat! Vigasztalást a hozzátartozóknak! Méltó büntetést az elkövetőknek! Isten áldását ránk, élőkre!
57.
somebody.
2011.04.25., hétfő [14:47]
ez kemény..
56.
Botii
2011.04.25., hétfő [14:15]
R.I.P.
Szerdan lessz a temetes.
55.
Nanaka
2011.04.25., hétfő [12:34]
Szegyeljek magukat a "hozzaszolok|". Nem kapok szavakat. Oszinte reszvetem a csaladnak.
Valaki tudja mikor lessz a temetes?
54.
Ripittyó bá
2011.04.25., hétfő [12:29]
@28!
Kitünő nevet választottál.Nagyon talál rád!
53.
Gyegyovideki
2011.04.25., hétfő [12:27]
Igazad van.
52.
DODONAK
2011.04.25., hétfő [12:24]

DODONAK!!!Remelem nem vallod magad szekelynek es biztos nem is vagy.Inkabb egy szelsoseges vadim tudor tipusu agyhugykoves *** alak lehetsz,ami nem jellemzo a sorsvert szekely nepre.Egesz biztos teged nem bantalmaznanak,mert meg a golyo is kar lenne neked.

51.
budarbuda
2011.04.25., hétfő [12:10]
szerintetek megkerul a tettes?
50.
ismeros
2011.04.25., hétfő [11:57]
mikor elharacsolta tobb szaz hektart akkor jo volt es tisztara sikerult mosnia tarsaival,csak nem gondoltak hogy hova jutnak
49.
pupenkurista
2011.04.25., hétfő [11:42]
talán (meg)vezetők és (meg)vezetettek!-et akartál mondani?
48.
pupenkurista
2011.04.25., hétfő [11:24]
ez azért enyhe tulzás az a 70 százalék szerintem inkább 99 ha nem 100
47.
frybs3
2011.04.25., hétfő [11:01]
Jól van gyerekek, jól van. Essetek szépen egymásnak, ne hagyjátok magatokat, jó székely módra!. Ügyesen! Ragozzátok csak, hogy én így gondoltam, én meg ezt értettem. Ügyesen! Ha meg összetalálkoztok, akkor üssétek is egymást, ügyesen! És ha még ezzel sem lennétek megelégedve, akkor lőjétek le egymást, jó székely módra. Remek.
46.
Gunár
2011.04.25., hétfő [10:59]
@40!
Azért veled se szégyelem magam.Te is hasonló vagy mint a többi okoskodó.
45.
Augustinus Aurelius
2011.04.25., hétfő [10:58]
A székelység egy része hagyta elveszni hitét és erkölcsét. A pénzszerzés őrülete sok embert megbolonditott. Most, Husvét idején sem látni sokakat a templom közelében. Ez meg is látszik a dolgaink alakulásán. Ne higgyük, hogy az Európai Unió minden bajunkra megoldást hoz... Söt fokozza az igazi örök értékektől való elszakadást. Térjünk vissza a kipróbált ösvényekre...
44.
Están bá
2011.04.25., hétfő [10:57]
Dodo!Nagyon szennyes a fantáziád.Miféle ember vagy?
43.
henrik
2011.04.25., hétfő [10:50]
igaza van matyinak elkelena gondolkogyanak
42.
matyinak
2011.04.25., hétfő [10:03]
Van igazsag abban amit dodo irt, sok vezeto emberunknek meg kellene mutatni az elet arnyekosabb oldalat is es akkor talan ok is elgondolkoznanak az elmult 20 even.
41.
Lúd
2011.04.25., hétfő [09:48]
Gi-gá-gá
40.
ludas matyi
2011.04.25., hétfő [09:43]

Te draga 27-es DODO. Ugyvettem eszre,hogy neked elmezavaraid is vannak a rossz indulatod mellett. Eltudnam kepzelni, hogy te mindenre kepes lennel csak hogy leszamolhas valakivel aki a hivatalban, vagy esetleg a parlamentbe dolgozik. Egy irigy f***i vagy aki lehett az eletebenn semmit sem ertel el es azt hiszed hogy te valtotad meg a vilagott. Ami pedig a zsiros bodont illetti lehet hogy a tied a zsir megavasodott es nincs amivel kicsereld. Amig lesed hogy masok mivel dolgoznak fogjal te is dologhoz es meglatod, hogy neked is lesz zsiros bodonod. Ami a roszindulatodatt illetti ha en volnek ludas matyi 13-szor vernem el a s....tt. Szegyeld magad a hozzaszolasodert te bunko parasztt.

39.
Rambo
2011.04.25., hétfő [09:23]
Nagyon sajnalom , hogy eggyes emberek milyen roszindulatuak,es ez sajnos a mi fajtank nem mas. Hogy lehett egy felebaratrol aki sajnos mar nincs az elok kozott igy beszelni, es irni rola olyan dolgokatt ami nem igaz. Nem partolni akarom Zsoltott, de amiert a hivatalnal dolgozott, vagy ha valaki a hivatalbann dolgozik nem azt jelenti, hogy nem rendes ember, es neki nemszabad semmit tennie mert akkor biztos, hogy ellopta a kozosseg penzett. Sajnalom a csaladjatt mert biztos, hogy nagybanatt erte es a gyerekeitt akiknek meg szukseglett volna az edesapjukra. Ami a rendorsegdoldatt illeti nem vagyok biztos hogy kitudjak deritenni az ugyett. Nekik ez tul magas problema, ok csak a biztonsagi ovett nem hasznalokat tudjak birsagolni . Sajnos amijen a megyei rendorfonok olyannok az emberei is. Az o vagyonatt senki nem firtatja csak az egyszeru emberekett, akik becsulutesen megdolgoztak erte. Nyugodj bekebenn ZSOLT. Egy volt ismerosod.
38.
AnonimoAnonimus
2011.04.25., hétfő [09:19]
Sajnálatos esemény, nemcsak maga a gyilkosság ténye, hanem az is miszerint a hagyományos magyar-magyar konfliktus éppen a szent ünnep időszakában csúcsosodik ki. Lassan már nem kezdünk ismerni se istent sem embert, csak a mohóságot és a hatalomvágyat. Semmi nem motivál egy gyilkosságot, és olyan rendőrt is nehéz elképzelni aki futni hagyja a gyilkost akkor is ha magyart ölt, ez badarság. Nem akarok vészmadárként rikoltozni, de ilyen még sok lesz, mivel a székelység elfajult elveszítette hitét és erkölcsét, a gazdagodás bármi áron és a hatalomvágy rabja lett. Természetesen az ilyen megnyilvánulok a székely közösségnek is ártanak, összefogás és egymással törődés helyett gyilkolászni kezdtünk. Vigyázat ez az önmegsemmisülés első jelei!
37.
jo ismerös
2011.04.25., hétfő [09:03]
-Nagyon sokan csak a itélkeznek ebben a faluban de még 1 százalékát sem teték annak amit Zsolt tett ezért a faluért, én jol ismertem mint ember segitökész szeméjiség volt. Nagy kár, hogy néhányan roszindulatu megjegyzéseket hangosztatnak a foglalkozásával kapcsolatban. Nagyon rendes ember volt az isten nyugtasa és családjának öszinte részvétem.
36.
Gyrgyovideki
2011.04.25., hétfő [08:30]
Nagyon sokan itelkeznek CS.ZS. felett,anelkul,hogy ismertek volna.Ezek a hozzaszolok egy roszindulatu,irigy emberek,akik mindenkinek a rosszat kivanjak es probaljak az sajat baromsagait elhitetni masokkal.A hozzaszolok tobbsege kigyot ,bekat rahord az aldozatra,de a tetteseket senki sem iteli el.Isten orizzen egy kozosseget,hogy ilyen bunko,faragatlan ,roszindulatu vezetoje legyen,mint ezek az un."hozzaszolalok".
35.
Keresztlanya
2011.04.25., hétfő [01:16]
Egyszeruen nem ertem az embereket,hogy miert itelnek el olyan embert akit nem is ismernek,valoszinu azert,mert irigyek.En nagyon jol ismertem es tudom milyen ember volt,ha az emberek fele olyan lenne,mint o akkor nem ilyen volna ez a vilag.Mivel sokan nem tudjak azt,hogy o hol kezdte az eletet,valamikor o is kemenyen dolgozott Magyarorszagon es Svajcba,de persze konnyebb azt mondta,mert biztos a polgarmesteri hivatal...stb,de igen nagy tevedes,mert nem,hanem o amivel elindult azt nehz munkaval szerezte meg.Megkerek minden egyes hozzaszollot,hogy ugy itelkezen egy emberol akit nem is ismert,hogy eloszor nezze meg a sajat eletet vagy multjat es,ha o magat tokeletesnek tartja es hibatlanak,hisz ember nincs hiba nelkul.NYUGODJ BEKEBBEN KERESZTAPA.
34.
alkalmazott
2011.04.24., vasárnap [22:51]
Ez egy jel lehet a hargita megyei vallalkozok szamara hogy kell a nagy nyereseg de nem mindegy hogy hogyan.A szekelyfoldi uzletlanc tulajdonosanak is el kellene gondolkoznia a tortenteken,mert az alkalmazottaival rosszul banik es ez nem helyes dolog. A RENDORSEGROL pedig annyit hogy a munkajuk semmit se er hiszen a komoly gyilkossagokat nem tudjak megoldani.
33.
lesi levy
2011.04.24., vasárnap [19:57]
....igy már korrekt....és neked is valamilyen szinten igazat adok!!!!
32.
en.
2011.04.24., vasárnap [19:40]
@hy:
annak semmi koze nincs ehhez a dologhoz .. raadasul nem huszoneves,hanem csak 18.
31.
dodo
2011.04.24., vasárnap [19:19]
Ne haragudj de en nem is ismertem es nem is itelkeztem felette.Csak ha mar nem irtam akkor odairom hogy a polgarmesterek kb 70 szazalekarol van szo akik igenis ilyenek ahogy leirtam,de nev szerint sem emlitettem Csala Zsoltot mivel egyaltalan nem is ismertem ezert nem is itelem el mert az nem lenne helyen valo ezt tudom.Nyugodjon bekeben!
30.
lesi levy
2011.04.24., vasárnap [18:46]
Te inkább ''DEDE''vagy mint Dodo!!!!Ismerted egyáltalán Alfalu alpolgármesterét????Azonkivül,hogy a sajtóban fellelted,hogy Cs.Zsoltnak hivták??????
Hogy itélkezel olyan emberről,akit nem is ismersz???Annyira végezte becsületesen a dolgát amennyire kellett!!!!"Zsiros bödön","becsületes kereset"......Mirol beszélsz???????Nem a tanácsnál kezdte a pályafutását,mint egyesek,akik azt sem tudják mi fánn terem,hanem Ő egyszer tanult legalább,maga mögött tudott akárhány Svájci útat,ahol tapasztalatokat szerzett,abban az időben,amikor még külföldi múnkáról még álmodni nem is nagyon mertek sokan,beszélt akárhány nyelven stb...stb...és csak a Jó ISTEN tudja,hogy mennyi embernek szerzett külföldi munkát...bármikor bármivel hozzáfordúltál meghallgatott,ha lehetett segitett....és még sorolhatnám,de erről nem beszélnek a kedves kommentelők.....,amúgy a holttakról jót,vagy semmit ezt jegyezd meg!!!!
Én is csak egy jó ismerőse vagyok a sok-koltak közűl!!!!!!!!!!!
Zsolt NYÚGODJÁL BÉKÉBEN!!! Részvétem a családnak és minden hozzátartozójának!!!!!
29.
ismeretlen
2011.04.24., vasárnap [17:07]
a JO ISTEN adjon eröt és kitartást a családjának e szörnyűség elviselésében!
28.
Sármási
2011.04.24., vasárnap [17:01]
Ha egyszerű ember lenne a gyilkos, már rég elfogták volna. De így - bár ne lenne igazam- de soha nem fogják el-. Fura a 27.-es hozzáállása.Nem tudom ,hogy értelmezzem.
27.
dodo
2011.04.24., vasárnap [16:28]
Minden esetre valakinek komoly oka volt ra hogy ezt tette,ezert jo volna ha kiderulne a tettes kilete es az ok is amiert ezt tette,de mindenestre nem veletlenul lottek meg es ha meg tortennek ilyenek akkor aki a zsiros fazek melle fog ulni az vagy becsuletesen vegzi a dolgat,vagy pedig igy vegzi es akkor a hetvegi hazat megette a fene mert azt is jobb egy eleten keresztul epiteni becsuletes keresetbol minthogy igy vegezni.Azert ez a loveszmester latogatast tehetne jo nehany polgarmesteri hivatalban,akar a parlamentben is,mert azt hiszik hogy meg fogtak az Isten labat es azon a letran nem lehet lefele jonni esetleg zuhanni , hanem csak a csillagos eg a hatar.
26.
M.O
2011.04.24., vasárnap [13:27]
Erdekes meg senki nem irta, hogy reszvet a csaladjanak! Nyugodj bekeben Zsolt! remeljuk mindannyian kezre kerulnek akik ezt tettek!
25.
iiiii
2011.04.24., vasárnap [13:19]
a rendoroknek sajnos faj az igazsag, de tenyleg semmire sem kepesek. ok is a mafia tagjait kepviselik.
24.
hy
2011.04.24., vasárnap [13:04]
Olyan is hallatszik,h.kaptak valami huszonevest felakasztva szombat reggel...es arra gyanakodnak.....igaz ez ???valaki tudd valamit rola???
23.
aaaaaaaaa
2011.04.24., vasárnap [13:02]
Az udvarhelyi keselot is csak azert kaptak el, mert a pali besetalt onszantabol a rendorsegre...
22.
naiv
2011.04.24., vasárnap [12:19]
Ez egy politikai-maffia leszamolas volt, es egyben figyelmezteto, azok szamara akik esetleg tudnak ennek a tarsasagnak a dolgairol.Ezek a mi vezetoink, akik semmitol sem riadnak vissza, ha az erdekeikrol van szo.
21.
Kicsi Mukk
2011.04.24., vasárnap [11:31]
mennyi okos van itt !!! és kivált mennyi rendőrségi szakértő akik szerint egy ilyen ügyet 2 óra alatt meg lehet oldani . Van-e fogalmatok, hogy ez esetben honnan kell kezdeni a nyomozást ?
És biztos az elkövető sem csak úgy véletlenül arra járt, vagy csak úgy lövöldözött vaktában...
20.
ha
2011.04.24., vasárnap [11:21]
estleg ha a tetes besetal eltugyak fogni ... vagy oros modszerel adig vernek valkit mig bevalja o volt ....ezek a rendorok nem tudnak nyomozni csak buntetni !!!
19.
xxx
2011.04.24., vasárnap [10:27]
valaki tudjae, hogy kiket halgatott ki a rendorseg?
18.
c c c
2011.04.24., vasárnap [09:52]
Az a helyzet h nálunk "Romániába" a MI rendőreink csak az utakon közlekedő járművek megállításához értenek, és ott is félnek a sötétített ablakoktól. :) Kíváncsi leszek a fejleményekre de lehet h azzal is maradok csak... hova jutottunk ....
17.
messi
2011.04.24., vasárnap [09:33]
Igaza van utyupnak, a megyei rendorfonokott nem erdekli az emberek problemai csak azove sajatja. De ne csodalkozattok mert egy faj gyulolo magyar irto szemej. Jo volna ha minel hamarabb kiderulne az igassag ebben az esetben es nagyon jo volna ha a fent emlitett szemely megyenkbol haza kotrodna.
16.
zidane
2011.04.24., vasárnap [08:56]
[Nem ütötte a mércét]
15.
:o(
2011.04.24., vasárnap [08:14]
Szomorú, hogy ilyen dolgok történnek!
14.
pandurci
2011.04.24., vasárnap [01:55]
Sala -Agyagfalva2010, Csala-Alfalu 2011,...Sweet home Székelyföld ?vagy talán Chicago 1950
13.
Admin
2011.04.23., szombat [22:48]
"Alapjaban veve egy beteg tarsadalomban nincs ertelme egesegrol beszelni. "

egy beteg tarsadalomban elunk ahol mindenkinek elso ahatalom, penz es utana csak az elet szeretet....atgazolhatunk mindenen ami kel az ekl az ember meg is szerzi barmi aron....
12.
netuddki
2011.04.23., szombat [20:41]
Azt gondolom nem korrekt a rendőrök részéről panaszkodni, mert a fizetésükért - ami nem annyi, mint az átlag embereké!! - nem kell semmit sem tenniük. Csak kimennek egy- egy helyszínre, aztán vonogatják a vállukat... Túl sok a megfejtetlen tragédia itt a környéken...talán lépni is kéne valamit....
11.
Gadzsoooo
2011.04.23., szombat [20:20]
@sss:
Lehet hogy marhasagot irtam de azt sem hiszem el hogy az UFO-k lottek le probagyakorlat kozben es most ok is reszvetelni fognak.
10.
Potyikeke
2011.04.23., szombat [19:51]
Gadzsooo tök igazad van ez a világ az U.N, ellöljároké.Saját imorális méretűkre van szabva.
Ajálom nekűk ezt:
http://www.youtube.com/watch?v=hCuyXpGMIxw&feature=share
9.
utyup
2011.04.23., szombat [19:44]
ilyen megyei rendor fonokkel aki csak a sajat erdekit nezi, mit lehet varni ?
8.
csobotfalvi
2011.04.23., szombat [19:27]
Szomorú, de mi okuk lehetett a tetteseknek lelőni? ilyesmi nem történik meg csak úgy.
7.
mikimalac
2011.04.23., szombat [18:59]
A rendorsegnek soha nem lesz erdeke, hogy kideritse egy "magyar ugy" hatteret. Nekik az az erdekuk, hogy mi egymast nyirjuk ki. Igy csak vigyorogva konstataljak, hogy fogy a magyar... Mit varunk mi masoktol, ha osszefogas helyett gyilkojuk egymast, ha penzert eladjunk a lelkunket...
6.
---
2011.04.23., szombat [18:58]
Manapság János bácsinak is van fegyvere az a helyzet kedves hozzászóló...
5.
sss
2011.04.23., szombat [18:52]
ennyi marhaságot, hogy tudtál írni?
4.
Gadzsoooo
2011.04.23., szombat [17:15]
Sajnos itt tartunk,de ez nem a tarsadalom bune ,hanem szerintem eloszor is az eloljaroknak a korrupcios ugyei azok amik az ilyesmit kivaltsak,hiszen aki a falu hataraban napestig becsuletesen dolgozik az nem kell feljen attol hogy kinyirjak.Ezert azt mondom az en hulye felfogasom szerint hogy akit fegyverrel kepes valaki kinyirni az csakis vagy nagyon jo ember akit nem lehet sem lefizetni, kenopenz elfogadasara nem lehet ravenni es abszolut a munkajat szeretne vegezni es ezert sok befolyasos embernek az utjaban all.A masik verzio pedig az lehet hogy igenis kozremukodott a mai gazember befolyasos szemelyekkel es talan valakit nagyon atvert, de nem szegeny embert hanem akinek uzleti szempontbol utjaban allott.Ezt mondom azert mert a falu vegen a foldjet muvelo Janos bacsinak biztos hogy nem volt fegyvere,hanem inkabb a vasvillaval szurta volna le.Ezert szerintem biztos hogy a nagyhalak kozul valo volt aki tette, vagy esetleg egy vadasz akinek van engedelye fegyvertartasra is. De ez hova-tovabb mar igy lesz mert ha a gazemberekkel paktalsz akkor a szegenyek nyirnak ki , igaz hogy nem fegyverrel mert azoknak nincs, de ha a szegenyek es munkas emberek oldalan all egy polgarmester akkor azt tobb mint bizonyos hogy nagy hatterrel rendelkezo korrupt hatalmi szemelyek teszik el lab alol.
3.
gy
2011.04.23., szombat [17:01]
a rendorok gyakorlatban impotensek.
2.
anonimka
2011.04.23., szombat [16:47]
Nem semmi...jo uton halad minden itt. Az Udvarhelyszeki gyilkossagokat sem tudtak a rendorok kideriteni es ezt sem tudjak. Sajnos ilyen lett a tarsadalom...
1.
2011.04.23., szombat [16:01]
aZtaqrvamindenit
Hozzászólások109