Székelyhon.ro
2017. február 25., szombat; Ma Géza napja van
Rss Facebook oldal Twitter oldal Youtube csatorna Google +1 oldal

Igazi Tiltott Sör – az ideiglenes megoldás

Iszlai Katalin | 2017.02.08. [15:31] | Utolsó módosítás: 2017.02.08. [15:39]

A csíkszentsimoni manufaktúra vezetősége úgy döntött, Igazi Tiltott Sör néven folytatják a termék forgalmazását.

igazi-tiltott-sor-pnt-5_bÁtcímkézve

Ideiglenesen nevet változtat az Igazi Csíki Sör, miután a Marosvásárhelyi Táblabíróság január végén helyt adott a Heineken Románia keresetének, amely szerint meg kell semmisíteni mindent, ami az Igazi Csíki Sör márkanévhez kapcsolódik.

Lénárd András, a cég tulajdonosa érdeklődésünkre elmondta, továbbra is úgy gondolják, hogy ők a márka jogos tulajdonosai, és reményei szerint ezt a következő 1–2 évben be is fogják bizonyítani.

„Kellett egy ideiglenes megoldás addig, amíg az igazunk i betűjére a pontot fel tudjuk tenni. Azért döntöttünk az Igazi Tiltott Sör név mellett, mert ebben benne van maga a történet is, ugyanakkor a címke hátoldalára is felkerült ez a momentum. Tőlünk jelen pillanatban már csak Tiltott néven megy ki termék. Egyébként azt senki sem kérdőjelezi meg, hogy a Csíkszeredában több száz éves hagyománnyal rendelkező sört az emberek mindig Csíki sör néven emlegették, de ez nem volt márka, és ez ugye a márkáról szól” – emelte ki Lénárd.

Komment




Hozzászólás száma:
Név:
Biztonsági kód
Elfogadom a mércét
1.
Táti Csíkból
2017.02.08., szerda [15:52]
Csíki sör ide,csíki sör oda,tiltott ide tiltott oda egy dolog azért
biztos önreklámnak nagyon nagy volt ez az egész história.
Persze rengeteg csúsztatással,hazugsággal,kópésággal.
Táposok oda vannak érte mert nem tudják Lénárd igazi hátterét. Hogy ez a "finom" csíki akarom mondani tiltott sör is 50 % holland tulajdonban van. S akkor a többi huncutságról nem is beszélve. No de ilyen ez a marketing profi.Bár az legyen jó....
2.
gameover
2017.02.08., szerda [15:59]
na most csömöröltem meg végképp a politikai sörödtől.
3.
Tobbseg
2017.02.08., szerda [15:59]
Lenard ,Veled vagyunk. A tobbseg Veled van. Hajra!
4.
T. Anna
2017.02.08., szerda [16:03]
Szánalomra méltó ez a Lénárd. Nemes ügy mellett még nem nagyon láttam sehol a nevét... Szégyellje el magát!
5.
magyar 2.0
2017.02.08., szerda [16:08]
Bojkott a Heinekenre, ha tönkremenne ott is több száz dolgozó kerülne az utcára! Magyar és magyar között különbséget tenni?! Ráadásul azt hazudják kézműves sör, ami nem is igaz. Politika................
6.
Naigen
2017.02.08., szerda [16:10]
Teljes mértékben egyetértek. Igazán sajnálatra méltó, hogy hány ember eszét vették el ezzel a cirkusszal..ez első perctől kezdve tudva volt, hogy a Heineken megtámadja (ha igaz egyáltalán), mi lett volna ha ezt a sok agymosós, provokációs reklámcirkuszt kihagyták volna, és egyszerűen elnevezik Székely Sörnek?
7.
Igazánigazi
2017.02.08., szerda [16:12]
Nem mindegy, hogy kinek a tulajonában van? A lényeg, hogy helyben adjon munkát, helyben adózzon (már amennyit nem fölöz le Bukarest) és vállalja a magyar közösség kiszolgálását, értsd anyanyelvén, érthetően. Ha ráadásul még az öntudatukat is legyezgeti, annál jobb. Egyedüli vállakozás, amely végre együtműködéssel felhasználja (ezáltal támogatja) a helyi magasszintű tudást - a Sapientia Egyetem csíkszeredai élelmiszermérnöki karára gondolok. Hajrá tiltott, mézes, barna sör és csokoládé! Mert ez utóbbi csakugyan finom!
8.
Gameover
2017.02.08., szerda [16:15]
Még most sem lett volna késő, láthatta, hogy elismert emberek is felszólaltak és kifejezték a nemtetszésüket, de nem, ő inkább még gázt engedett a tűzre.
9.
dinnyemag0
2017.02.08., szerda [16:16]
Már vártam, hogy mi lesz az új név! Arra számítottam, hogy valami kreatívabb megoldás születik, mongyuk Verbod vagy Taboe :) Így unalmas, bocs.
10.
Kliens
2017.02.08., szerda [16:32]
Mivel viszont eladó vagyok van pár tapasztalatom,tiszta önreklám az egész,mert jól látjuk mennyire megy ez sör,inkább megveszik a másik terméket jóval kisebb áron úgy is egyforma kézmüves mindkettő!!!!
11.
1,2,3
2017.02.08., szerda [16:47]
Kliens Erőst nagyon tévedsz abba, hogy mindkettő kézmüves sör. Ha olyan okostojás vagy akkor mond el mitől kézmüves egy sör.
12.
duncan1
2017.02.08., szerda [16:51]
Infantilis megnyilvánulás, sőt, még mindig szerepel rajta a csíki sör felírat, csak ismerni kell rovásírásunkat.
13.
kézimunkás
2017.02.08., szerda [17:02]
Igazi tiltott sör, nem ártana felvenni valami hozzáértő reklámost! Kéééééééééééész vagyok, ááááááááá!!!! Jó ivászatot az acéltartályos "kézműveshez".
14.
Kétfarkú Kutya
2017.02.08., szerda [17:02]
Mielott megveszem egyet hanyok, hogy aztan megegyet hanyhassak...
15.
Pducz
2017.02.08., szerda [17:05]
Az az 50% holland tulajdonban levő rész legenda, egy korábbi oknyomozó cikk addig tudta követni a cég hátterét, tovább elakadt, ami arra utal, hogy valószínűleg Lénárdhoz köthető az a rész is, csak OFFSHORE rendszerben rejti el vagy biztosítja be magát egy esetleges bukuresti seggberúgástól, mert ugye ennek nagy divatja van manapság a Tanasek országában. A történet többi része pedig biznisz, lehet egyetérteni vele vagy sem. Písz
16.
gépimunkás
2017.02.08., szerda [17:06]
Mos' pedig menyek s megiszok egy Heinekent :)))
Vaj kettőt. Esetleg hármat?
17.
Tádé
2017.02.08., szerda [17:06]
Érdemes elolvasni :

http://foter.ro/cikk/20170131_sorapokalipszis
18.
Kliens
2017.02.08., szerda [17:06]
Attól kézmüves 1,2,3,hogy egyik sem az csak azon a néven titulálják,hogy nagyobb legyen a reklám.Az övék sem különb a másénál csak igy jutottak be ilyen hamar a piacra,de milyen piacra amikor szezonja van,vagyis az elején amikor még volt le....ták a falusi üzleteket nem adtak sört,most meg könyörögnek,hogy megvedd,megvetették a sok ládájukat hatalmas áron,azóta sem hozott annyi jövedelmet,hogy az kijőjjön mig velük ellentétben kölcsön adják bérmentve.Nyáron különböző rendezvényekre összejátszva a helyi vezetőkkel és megtámogatva azokat egy hordó sörrel kitiltatták a többi sört a vásárokról és ők tiszta lágy p...t árultak szintén csak jó pénzért,mert azt az egyet ismerik.Miről beszélünk???
19.
gépimunkás
2017.02.08., szerda [17:09]
Lesz majd bírság. Nem tudok olyan ítéletről, amit részben kell letölteni, hacsak nincs erre vonatkozó kitétel.
20.
makuly
2017.02.08., szerda [17:24]
Emberek rohanjatok Igazi Tiltott Sort venni, amig ezt is be nem tiltjak:)))) Szanalmas!
21.
...
2017.02.08., szerda [17:26]
Sok irigy...
22.
vásárhelyii
2017.02.08., szerda [17:29]
Jó kis reklámkampány volt ezt meg kell hagyni, ezek után a „popor” még nagyobb bevetéssel veszi meg ezt a sört.
Szerintem az egész sztori nevetséges, de a népnek cirkusz kell ugyebár.

Adjunk hozzá kicsit a hazai paprikás politikából és mindjárt fontosabb lesz a sörivás mint az oktatás.

Amúgy semmi bajom magával a sörrel, de amikor arról szóltak a cikkek hogy Lénárdék tönkreteszik az Úzvölgyét, a „zöldenergia” nevében, a hóhért sem érdekelte.

A „táposok” sem aggódtak hogy nem lesz ahol megszemléljék az igazi érintetlen tájakat mifelénk, itthon meg a kutya sem foglalkozott ezzel, mert ugye nem a románok „támadtak bé” minket. Gondolom akkor a médiához is odaszóltak az illetekések, hogy "csak lassan a testtel, ez mindenkinek megéri" :)). Kész röhej...
23.
garay
2017.02.08., szerda [17:37]
Sajnos irigy a szekely, egyre irigyebb.... Tanulhatnatok nemzetfeltest, egeszseges nacionalizmust a horvatoktol, skotoktol...
24.
kukuly
2017.02.08., szerda [17:39]
Szánalmas lehet, de nem vicc. Tényleg betilthatják egy hatalmas bírsággal. A jogászaiknak ajánlom, betűről betűre olvassák el az ítéletet s indoklását. Lehet itt még egy olyan ítélet, mint annál a Községházánál, ahol az ítélet után a polgármester levette a székely zászlót a homlokzatról és a székháznak egy másik bejárata fölé kitűzte. Ezt úgy vették, mint az ítélet nem teljesítését és tetemes bírságot szabtak ki. Itt a sörnél csak kis átalakítás van a címkéken, ráadásul sajtó-hecc-kampánnyal. Hm... Egy ügyes Heineken-ügyvéd a sajtóból szedett bizonyítékokkal elkaszálja a második változatot is, mint törvényszegő fondorlatot, a végleges bírósági ítélet kijátszását. Új címkékkel talán, talán menne.
25.
kukuly
2017.02.08., szerda [17:46]
Vagy ismerős a hamisított Puma cipők esete? Az utánzatot letiltották, és akkor a gyártó a talpak matricájánál az m betűből kivésetett egy darabot, valami Puina lett belőle, ha jól emlékszem. Ment így is egy ideig, egy újabb ítéletig...
26.
rohejes
2017.02.08., szerda [17:50]
[Nem ütötte a mércét]
27.
Röhejes banda
2017.02.08., szerda [17:56]
Ha valaki csinál valamit akkor azért kommentáltok ha nem csinál semmit azért. Szánalmasan tudlak sajnálni milyen banda vagytok.
28.
makuly
2017.02.08., szerda [18:06]
Ha valakinek mas a velemenye az mar irigy? Nemzetfeltes,egeszseges nacionalizmus az ok,de Lenard nem egy William Wallace.
29.
kukuly
2017.02.08., szerda [18:08]
Ez talán túlzás, nem tudom, nem ismerem.
A trükk azonban bukta lesz. Még kerestem közben hasonló példákat. Egyszerű ügy. "Nerespectarea sentintei definitive", a végleges bírósági ítélet semmibevétele. A "Tiltott" felirat alig észrevehető, ez száz százalékra a nemrég betiltott termék.
30.
Táti Csíkból
2017.02.08., szerda [18:08]
Nehogy má ebből kelljen nemeztudatot tanulnunk.
Egy sikeres marketing fogás amelyet eltudott ani.Nincs ezzel semmi gond de aki a tények mögött látja az igazságot nem kell mindjárt irigynek nyilvánítani. Jó hogy munkahelyet teremtet,ezzel semmi gond.Sőt! De nem kell hazudni és mindenkit hülyére venni csak azért mert ez az igazi csíki sör!!!
Lóf@aszt!! Lénárd úr nagyon tisztában azzal hogy meglehet hülyíteni az embereket ezzel a kampánnyal,hogy igazi székely,stb...! Persze igazi....csak kicsit hazug,meg kétszínű...
31.
Csipesz
2017.02.08., szerda [18:37]
Kifogástalan. Mármint az ingyen reklám. Több tízezer lejnyi reklám ingyen. Ügyes fogás. A csiki sör felé húztam egyértelműen. Mára megváltozott. A fa...m kivan már attól, hogy sehova nem lehet kattintani anélkül, hogy ne ez a csiki sör história ömöljön a pofámba. Facebooktól, portálokig. Elegem van az egész szarból. Se heineken terméket nem iszok, se szentsimonit. Ba...k meg, elegem van az egészből. (ja és nem vagyok sem irigy, sem heieneken bérenc, sem semmi. és ráadásul igazi magyar-székely szív dobog bennem, nemzetérzelmű ember vagyok)
32.
MKB
2017.02.08., szerda [18:38]
Ittam eddig parat ,de vissza terek a regi ciuc ra.Hanyingerem van az igazit hallvan.VICC VAGY IGAZI.
33.
kukuly
2017.02.08., szerda [18:43]
Meg aztán ..., van egy olyan is ..., hogy ha tiltott, akkor nem kell, nem iszom.
Mert én törvény- és szabálytisztelő székely s magyar ember vagyok:)
34.
szegyen
2017.02.08., szerda [18:50]
[Nem ütötte a mércét]
35.
Táti Csíkból
2017.02.08., szerda [19:04]
Maximálisan egyetértek !!! És eszköznek használja.Persze a bódultságban nehéz ezt észre venni,mert ugyebár a csíki az igazi :) !
36.
AnonimWonk
2017.02.08., szerda [19:06]
Szánalmas banda, több névvel beírtok ide csak hogy ellenszenvet keltsetek az Igazi Csiki sör iránt. Komplexusos beteg emberek vagytok!
37.
TothA
2017.02.08., szerda [19:08]
A budavári sörfesztiválon 100 sör közül első lett az Igazi! Egy semmiböl felépitett vállalkozás. Dicséretes. Büszkék vagyunk Rá.
Az itt olvashatò sok mocskot névtelenül 5 ember irja. Szánalmasak vagytok székelyek. A saját fiatokat szidjátok és a multit pártoljátok. Az irigység durva!
38.
sicc
2017.02.08., szerda [19:09]
azert mert 50% a holland tulajdon semmi baj nincsen
penzt kellett szerezni hogy egy ilyen kapacitast elo tudd allitani es kihordani

az mas hogy profitalt a csiki sor nevvel, de ez bele fer szerintem

a heineken, miert nem hasznalt magyar cimket azelott?
nagy nehezen elegge eldugva kiirta hogy "vilagos sor" magyarul,
ki tiltotta meg neki hogy csinaljon magyarul "Csiki sor" cimket? akkor roman cimkevel is ittak a szekolyok

most ez va, hoppon maradt, ez a piacgazdasag!
csak azert is szentsimoni sort veszek ezutan!
39.
Hapcik
2017.02.08., szerda [19:10]
Hajrá Szentsimon! Veletek vagyunk!
40.
kácc.
2017.02.08., szerda [19:12]
Maradok a bornál. Ennek a sörháborúnak minőségileg sem lesz jó vége, erősen megcsappant a bizalmam. Kerülöm őket.
41.
Pest_i
2017.02.08., szerda [19:17]
Kit érdekel a sz*r sörötök? Magyarországon a Heineken nagyon sok embernek ad munkát! Érdekes mód ti is ide jöttök dolgozni, mert otthon nem tudtok megélni! Szánalom a köbön!!!
42.
dssdfsd
2017.02.08., szerda [19:17]
Szégyennek szégyen, ez tiszta sor.
Azt miért nem írjátok le nagy székelyek, hogy 4-5 IGAZI után másnap olyan fejfájásod van hogy róvásírást látsz?
43.
Lajko Pál
2017.02.08., szerda [19:18]
Névtelenül sok szájkaratés van. Egy dolgot tudok.100 ilyen leleményes és ügyes székely ember kellene Székelyföldre mint a csíki igazgatòja és nem kellene ti szekérel hordjátok a szénát mint a középkorba. Lenne ipar. Kit bántott ez a Lénárd, a vizerőművek miatt szidjátok? Vagy csalt, lopott netán? Igaz, név nélkül , arc nélkül szidni bárkit lehet. Egy dolog biztos a neveteket vállalva kicsi helyre kerülnétek!
44.
Táti Csíkból
2017.02.08., szerda [19:19]
[Nem ütötte a mércét]
45.
MarkoH
2017.02.08., szerda [19:20]
A hanynom kelltöl igen. Attol hanyunk. Hajrá Gyöngyike!
46.
Bodó
2017.02.08., szerda [19:22]
Vissza az agyarakkal!! A törpe vízerőművel meg megmutatta mennyire környezetbarát.Holnap ha így haladunk Szentsimonnak lesz egy szentje is,Lénárd úr képében.
47.
hmm?hmm?hmm?
2017.02.08., szerda [19:27]
Lénárdnak az a baja, hogy el kell távolítani egy címkét? 100 magyar múltra utaló nevet adhatott volna, és továbbra is köti az ebet a karóhoz! Komolyan nem értem miért csinálja .................................... Sok kattintás sok bevétel?
48.
sörtide
2017.02.08., szerda [19:30]
Heineken=történelem, csíkisör=0. Ez a frankó szitu!
49.
Kliens
2017.02.08., szerda [19:32]
Már bocsánat nem 5 ember irja, csak többen vannak akik tisztán látnak,felhasználják a székelyek akaratosságát,mert a székelynek,ha valamit nem szabad akkor csak azért is megcsinálja.Isten ments,hogy a multit pártoljuk csak azt nem tudom,hogy azt senki nem veszi észre,beleértve a megyei tanácsot is,hogy csak a megyében hány kisüzletet tönkre tesznek a bevárlóközpontok,azért egyáltalán senki sem aggódik,ott semmiféle összefogás nincs,pedig ott nem annyi munkahelyről van szó mint Lénárdéknál,azért a megyei tanács a füle botját sem mozditja,pedig hány édesanya munkahelye függ ettől ingázás nélkül,ezt csak azt tudja aki ingázott városra,hogy mennyi időt tölt az uton.Na de nekünk a legfontosabb,hogy bedőljünk az ilyen fajta embereknek......csak sör legyen!!!!!Jah és,hogy nyert a sörfesztiválon...már előtte meg volt neki a reklám csinálva .
50.
sicc
2017.02.08., szerda [19:34]
valoszinu hogy a minoseg rovasara megy, egy bizonyos mennyiseg folott, lehetetlen eloallitani enzimek es adalekanyagok nelkul
ezert nem olyan jo hogy ennyire megnonek

olvastam egy jo roman cikket, amibe Andras mondta (2015) hogy nem hasznalnak enzimeket, de senki sem vallja be
azota megvaltozhatott
( http :// mihaicraiu.ro/tag/csiki-sor/ )

biztos az a bor a legjobb amit te csinalsz, biztos szolo van benne
51.
negyvennyolcas
2017.02.08., szerda [19:39]
Fizetett hánynikelles tőletek bértollnokok, duguljatok el, mert túllihegtétek a júdáspénzt!
52.
adj123
2017.02.08., szerda [19:42]
Mikor is volt az a budavari sorfesztival,2015 nyaran? Akkor meg tartott a "beetetes" idoszaka.Minden penzem ramernem tenni,hogy most a dobogo kozelebe se kerulne.Sokat romlott a minosege.Igyatok az Igazi Tiltott Sort.Egeszsegetekre!
53.
yess
2017.02.08., szerda [19:45]
Összes kedvenc sörömet a Heineken gyártja és ti se vagytok magyarabbak nálam. Én viszont tudok viselkedni. :)
54.
MKB
2017.02.08., szerda [19:47]
Csak szolok,a Lenard fanok mind Igazi csiki soros alkalmazottak.
55.
Grabbs
2017.02.08., szerda [19:50]
Gyerekes az új "név", de ha marad a minőség s az íz akkor továbbra is fogyasztani fogom amíg lehet. Mindenről beszéltek a kommentekben, csak egyről nem...a simoni Csíki sörnek 100x jobb íze van mint a Heineken által gyártott söröknek. S ezt kell nézni csak.
56.
Mesibébi
2017.02.08., szerda [19:53]

Kis családunk egyik nagy kedvence a bögrés mákos sütemény, amit én a felkockázott változaton kívül muffin formájában is el szoktam készíteni. Mostanában viszont nekem nagyon bejön a vaníliapudingos meggyes pite krémje, ezért megfordult a fejemben, hogy mi lenne, ha ötvözném ezt a kettőt. Hát nem bántam meg! Egy remek sütemény született belőle, amit minden meggy- és mákrajongónak ajánlok!
A meggybefőttet lecsöpögtetjük, és a levét is félretesszük.
A hozzávalók kiméréséhez egy 2,5 dl-es bögrét használunk. A mákot, a lisztet, és a porcukrot egy tálba mérjük, hozzáadjuk a sütőport és az egészet jól összekeverjük. Ezután beleöntjük az olajat, hozzáadjuk a tojást és a bögre tejet kisebb adagokban hozzáöntve a tésztát simára keverjük.
Kivajazott, kilisztezett tepsibe öntjük, beledobáljuk a lecsöpögtetett meggybefőttet, majd előmelegített sütőben kb. 25-30 perc alatt készre sütjük. Tűpróba!
Amíg sül, addig elkészítjük a krémet. A vaníliás pudingport és a 3 kanál cukrot egymással elkeverjük. A meggybefőtt levélből kimérünk 4 - 4,5 dl-t, és ezt is hozzáöntjük a pudingporhoz. A tálat mikrohullámú sütőbe állítjuk, és a legmagasabb fokozaton 5 percig főzzük. Félidőben egyszer kivesszük és átkeverjük.
Az elkészült meggyes pudingos krémet ezután hagyjuk langyosra hűlni. Időnként keverjük át.
Amikor a mákos sütemény készre sült, kifordítjuk a tepsiből és hűlni hagyjuk. Egy jó éles késsel középen félbe vágjuk, majd az alját visszatesszük a tepsibe, amiben sütöttük. Erre rákenjük a pudingos-meggyes krémet, és a sütemény másik felével beborítjuk. Szeletelés előtt legalább 2 órát állni hagyjuk, hogy a krém kellően megszilárduljon benne, különben kifolyik. Porcukorral meghintve tálaljuk.

Hozzávalók / 4 adag

A tésztához
25 dkg mák
1 bögre finomliszt
1 bögre porcukor
1 tk sütőpor
2.5 dl tej
2 ek napraforgó olaj
1 db tojás
450 g magozott meggybefőtt
A krémhez
1 tasak vaníliás pudingpor
3 ek cukor
4 dl meggylé (a befőtt levéből)
A tepsi előkészítéséhez
1 ek vaj
1 evőkanál finomliszt
A tetejére
3 ek porcukor

sütési hőfok: 180°C
sütési mód: alul-felül sütés
tepsi mérete: 20x30 cm

57.
Ámen
2017.02.08., szerda [19:53]
A sör nem ital, az asszony nem ember, a medve nem játék!
Még akkor sem ital ha az igazinak nevezi magát!
58.
negyvenkilences
2017.02.08., szerda [19:54]
Na hát ezzel a beírással nem kedveltetted meg a vízerőműves alcsíki sört. Mondjam azt, hogy soha??!
Próbálj kicsit kulturáltabban. Nem megy?
59.
negyvenkilences
2017.02.08., szerda [19:56]
Mókuska! A sört hová töltjük? Az kimaradt.
60.
Mesibébi
2017.02.08., szerda [19:57]
Juuuuuuuuuuuuj boooooooocsiiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaaa! Légysziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
61.
adj123
2017.02.08., szerda [20:08]
A szazszor jobb az kemeny tulzas,ott a kozep mezonyben,szerintem.Mivel a izlelobimboimbol elek ezt hatarozottan kimerem jelenteni.Egyebrol nem beszelek azt megtettek helyettem masok.Dontson mindenki a sajat belatasa szerint.
62.
árpika1
2017.02.08., szerda [20:11]
csikísőrrt kel inni egésséges hájneken pisszkos nemembernekvalló tünntesetek Lénártur melett hajjrá Lénártur munkátado igaz hónfitársúnk !
63.
árpika1
2017.02.08., szerda [20:13]
zárjákbe hájneken ! csikísör igazi !
64.
khm...khm
2017.02.08., szerda [20:19]
Én is szeretek sütni, egyszer egy szakácskönyvben találtam egy érdekes receptet: meggyesbab lett az eredmény. A sütemény elkészülte után derült ki, hogy a siker mögött az állt, hogy a szakácskönyv lapjai össze voltak ragadva . . . .
65.
negyvennyolcas
2017.02.08., szerda [20:21]
Ezt a "nagy kedvenc" korcsitura sütit ajánlja Mesibébi a multikultis sörivók "kis családjának".
Fogyasszák egészségtelenségükre!
66.
*68*
2017.02.08., szerda [20:29]
Új külső, régi pocsék tartalom. Nem jött be! Másrészt mindenki azt issza amit akar nekem mint Heineken termékek fogyasztójának ne dumáljon senkise az utcáról! Köszi
67.
69-es
2017.02.08., szerda [20:35]
igazad van, a Heineken háttal veri ezt a chichi sernek nevezett akármit, mert hogy ez nem sör az biztos!
68.
negyenkilences
2017.02.08., szerda [20:35]
Mi az a "korcsitura"?
69.
negyvennyolcas
2017.02.08., szerda [20:56]
Tájszó. A köznyelvben is ismert formája a korcs.
Példamondat: Ha a lovat a szamárral keresztezik, öszvér születik.
70.
Egyetemi oktató
2017.02.08., szerda [21:20]
Közönségesek összejövetele, mondhatnám összefujta a szemetet a szél.
71.
Rektor
2017.02.08., szerda [21:22]
Ha igazán bölcs lennél akkor csendben lennél.De ugatsz !
72.
Egyetemi oktató
2017.02.08., szerda [21:26]
Vau-vau-vau, most meg megyek és leh***ozom a sörödet! :)))
73.
Rektor
2017.02.08., szerda [21:42]
Ne fáradj!Azt megihatod,maradok a bornál.
74.
hustonwehav...
2017.02.08., szerda [21:57]
Jo hogy van serunk es szekejzaszlonk, ez a fontos....
75.
na
2017.02.08., szerda [22:00]
1. A Chici sör a marketingesének a fizuját emelje meg 300%mert ilyen ingyenreklámot egyetlen termék sem kapott.
2. A sör azé szimpatikus mert magyarul ír rajta, tehát érzelmeket mozgat, bevallom, esetemben is is bejött.
3. Hiszen mi akadályozta meg a Ciuc sört szétprivatizáló Hejnemkellt, hogy appeláljon a székelyek tudatára, és mivel magyar nyelvterületen palackozzák, ráírják azt, ahogy kérte az istenadta nép: Csíki (sör)
4. Borban az igazság. Mivel a székelyeknél (nálunk) ez vagy pityókás, vagy fűrészporos, így marad a villányi nedű, vagy Eger mesés vidékéről származó itóka, s mivel nem vagyok erőst nacionalista, jöhet Cotnari, Murfatlar és Tsai es. Közbe vajegy tiltott serrel, mert a csapolt sörük jó középkategóriás, veri a Ciuc premiumot (semmi közöm a gyártóhoz, mezei fogyasztó vagyok).
76.
1970-1988
2017.02.08., szerda [22:19]
A múlt rendszer sörei, azok voltak az igaziak! Ezek ócska utánzatok tele minden szennyel!
77.
Dr.Balint
2017.02.08., szerda [22:44]
És az ilyen hozzáálásodnak köszönhetően maradsz halálodik egy buta, ókori felfogású paraszt ember. Szívből kivánom hogy soha ne legyen semmi belőled !! Gratulálok a cegvezetőnek amiért kiáll az igazáért és nem hadja magát !!
78.
Benito777
2017.02.08., szerda [22:47]
Kik lehetnek azok a semmi emberek akik a csíki sör ellen kampanyolnak?ha nem tetszik ne igyák.
Valószínűleg felberelt szegenysorsu emberek.lehet hajléktalanok.pickok.az igazi csíki sor kiváló.
Kitartást!hajrá!!Gyergyóban mindenki ezt issza.
79.
anonim3
2017.02.08., szerda [22:49]
Igy van ,van zászlónk és sörünk, mind ahogy te is legalább egy bugyit húzol mielőtt az utcára kimennél!
80.
dasdasd
2017.02.08., szerda [22:54]
Te mint okos doktorember megtanulhatnád a helyesírási szabályokat is.
81.
Móka Miki
2017.02.09., csütörtök [01:00]
Ebben van igazság...
Akit érdekel elolvashatja, hogy mi történt a "román" sörökkel.
Kiderül, hogy milyen egy jóakaró cég ez a Heineken.
Linket nem teszek, nehogy kimoderálják, csupán a következőre kell rákeresni a "barátunkkal":
Cum s-a evaporat berea romaneasca
82.
csapolt sher
2017.02.09., csütörtök [01:07]
@na:
a csapolt sörük jó középkategoriás... :))))) ezen besirtam :))))
a csapolt chichi ser az már tényleg ihatatlan!
83.
Holaholland
2017.02.09., csütörtök [01:11]
Lénárd szójjjj má héza :-)))))))
84.
kukuly
2017.02.09., csütörtök [02:45]
Doktor Úr!
A célba nem ért, célt tévesztett rossz kívánság s átok visszaüthet küldőjére. Azt mondják az okosabbak.
A Dr. cím ára mennyi volt? Vagy hány oldalt kellett fénymásolni?
Orvos-doktor nem lehetsz, mert azok a hippokratészi eskü miatt nem kívánhatnak soha rosszat a lenézett páciensnek. Igaz, Doki?
85.
Lixid
2017.02.09., csütörtök [06:47]
Kérdés : Ha én is elkezdek Igazi Csiki sört gyártani, akkor engem már a Heineken és a Lixid Proiect is ki fog kezdeni a név használatáért?
86.
homorod sör
2017.02.09., csütörtök [08:17]
Te akkor nem éltél !
70-80-as éveki sör gzomor hajtonak nagyon jó volt !
87.
kukiiii
2017.02.09., csütörtök [08:49]
Kicsi ta'pos itt vagy meg? Szolj, ha igen...valaszoljak neked.
88.
MACSEK
2017.02.09., csütörtök [09:11]
Minden esetre bármilyen néven fut az igazi csiki sör, akkor is finomabb mint a többi. Valamikor a Szászrégenben gyártott SILVA is nagyon finom volt, vagy a kolozsvári URSUS. A név még megvan de máshol gyártják és már nem az igazi!
89.
Vidéki
2017.02.09., csütörtök [09:14]
Nincs itt semmi holland tulajdonos. Szerinted minek kellett a magyar álamnak Úzvölgyi vizierőmű? Én megmondom. Azért, hogy a valós érték sokszorosát ki tudják fizetni éerte és így a fideszes politikusok is részt kaphassanak a sörgyárban. Innen ered a nagy magyarországi Heineken bojkott is. Ezek tiszta politikusi cselek. Szimpátiatüntetés/bojkott/fenyegetés. Én ha a Heinekennek lennék biztosan elvinném innen a sörgyártást. Ilyen alattomos támadásra kell valami válasz. Valami eredetit nem tudtak kitalálni? Miért kellett márkanevet lopni? Még a relkámot is lopták egy tonhalreklámból.
90.
Bp2.ker
2017.02.09., csütörtök [09:25]
Bírom mikor a románok táposoznak. Akkor miért nem mentek haza???
91.
bronx
2017.02.09., csütörtök [09:38]
Ki megy hozzátok dolgozni te senkiházi pesti panelproli?
92.
bronx
2017.02.09., csütörtök [09:39]
Román az anyád...te tápos senki.
93.
Erika76
2017.02.09., csütörtök [09:55]
Szerintem nem neked irta. Amugy ha Magyarországon élőt táposoznak, neki is joga van románozni. Ilyen az mikor a sörös felirat miatt magyar esik magyarnak. Tényleg szánalmasak vagytok!
94.
Bogács Zoltán
2017.02.09., csütörtök [10:07]
Nem értek sokmindent, ellenben "ingyen" reklámnak nagyon jól műkodik, így lehet több "milka" eurót megsporólni. Természetesen az ú.n. Heineken hátterében állható "politikával" nem értek eggyet.pont.
95.
kuckuc
2017.02.09., csütörtök [10:09]
Sok munkaidőben kommentelő jobbikos (fideszes) 8 osztályos...
96.
táti
2017.02.09., csütörtök [10:18]
[Nem ütötte a mércét]
97.
HAKARKI
2017.02.09., csütörtök [10:21]
[Nem ütötte a mércét]
98.
CSIKICSUKI
2017.02.09., csütörtök [10:28]
TILTOTT? inkabb;CSIKICSUKI
99.
a minőség rovására
2017.02.09., csütörtök [10:34]
Olvastam valahol, hogy ez a névváltozás nem megy a minőség rovására. Bár a minőségen a vélemények megoszlanak (és mindig is meg fognak oszlani, amíg csak két ember van - ezen nem értem, miért kell ennyit izmozni), az biztos, hogy a ROVÁS (csíki sör) a címkén megmaradt. Reklámfogás? Egyértelműen az, és ez a marketing szerepe! De miért kell ennyi indulatot bevenni ebbe a történetbe? Aki szereti, igya, aki nem szereti, ne vegyen belőle.
100.
Jan_csika
2017.02.09., csütörtök [10:34]
Árulok, utalom mindet! Mind csak a saját bőrét menti, kis ember sose szamított egynek se.
101.
D.Lee
2017.02.09., csütörtök [10:43]
Nem a sőr tiltott, hanem a lopás, a csalás, az emberek félrevezetése, a tisztességtelen piaci verseny, mindez nemzetiségtől függetlenül.
Pont és Stella ARTois.
102.
Pancsácska
2017.02.09., csütörtök [10:46]
I. Kati! Te vagy a sörfelelős témafelelős? Magasabb szellemi értékű cikkeket is írhatnál (ha hagynák).
103.
RezfaxuBagoly
2017.02.09., csütörtök [10:50]
Zsenialais ez a Lenard.

Az igazi intelligencia ott kezdodik amikor egy onerdeku cel megvalositasahoz az ember mobilizalni tudja a felkegyelmuek tomeget.
104.
jános bá'
2017.02.09., csütörtök [10:54]
Hivatalosan lehet, de nekem akkor is IGAZI CSÍKI SÖR marad és így is fogom kérni mindig a pincértől, üzletben, stb!
105.
birop
2017.02.09., csütörtök [11:20]
Pontosan! Egy nulla jelentőséggel bíró ügy ennyi embert mobilizál. Tud a figura, kár hogy ennyire jellemtelen!
106.
hazafi2017
2017.02.09., csütörtök [11:37]
[Nem ütötte a mércét]
107.
RezfaxuBagoly
2017.02.09., csütörtök [11:40]
En nem illetnem negetiv jelzokkel.
Nagyon ugyesen csinalta. Azokat inkabb megszolom akik azt hiszik, hogy nemzeti ugyrol van szo. A roman allammal szembeni ellenallasuk a sorivasban eri el csucspontjat.

Abban remenykedem ecce a mennyko melle csap es nemzeti erdekeket is elkezd kepviselni a nem atlagos kepessegevel.
108.
blblblbla
2017.02.09., csütörtök [12:10]
Itt már rég nem a sörivásról, hanem a nyelvhasználatról folyik a vita.
A Heineken nem használta márkanévként a Csíki Sör megnevezést, Lénárd felvállalta. Etikátlan, de egyáltalán nem jogtalan, sőt létjogosult (ezért állnak ki mellette). Különben a Heineken támadása is etikátlan, mert a szentsimoniak nem loptak márkanevet, mivelhogy a Csíki Sör mint márkanév addig, amíg Lénárdék nem használták, nem létezett. Ha létezett volna be sem tudták volna jegyezni.
109.
RezfaxuBagoly
2017.02.09., csütörtök [12:39]
Bocsi. Nem is tudtam ennyi ugyved letezne a szekelyfoldi falvak lakoi kozt. Imadom, hogy te tudni veled ki miert all ki az ugy mellett. Ezekszerint a szekely videki ugyvedi kamara nyilatkozatot is adott az allapsontukrol.

Nyelvhasznalat-----Nem hiszem ezt akartad volna irni. Milyen nyelvet tiltottak be hasznalni? Itt valamit elirtal.

Amugy az osszevisszasagbol amit irsz arra kovetkeztetek zsakutca lenne veled errol vitazni.

Gondolom a "Védjegy" bejegyzeset vitatod. Remelem egy jozan pillanatban belatod, hogy nem nemzeti vitarol van szo hanem cegek kozti pereskedesrol es penzrol. Igaz nincs ketseged a felol, hogy nem allna fenn ez a helyzet ha a sor neve stratbol mondjuk "Eredeti Mokuspisi" lenne.
110.
mh
2017.02.09., csütörtök [12:40]
Csiki sor a szekelyek kozott meg a '70-es evekben felepitett gyar elott letezett es persze a globalizacio altal tamogatott heiniken elott. Ha a heineken-t nem erdekelte a magyar, miert erdekli a magyart a heineken? Hova lett a szekely buszkesegunk? Amugy CIUC sort nem tudok inni, soha nem tudtam inni, mert a sok "chemical"-tol allandoan epekrizisem lett. Erdekes, hogy amiota az Igazit iszom nincs ez a gond.
111.
táti
2017.02.09., csütörtök [12:46]
Végre! Azért vagyunk egy páran aki a szitán átlátunk.
112.
Jozsi33
2017.02.09., csütörtök [12:59]
jo latni, hogy van meg aki kinez a fejebol.
Szomoru latni viszont, hogy Magyarorszagon minden masodvonalbeli politikus, aki egy kis extra nepszeruseget remel ettol, beall a Heineken-t kopkodok soraba.
Csak keves embernek jut eszebe, hogy a heineken itt es magyarorszagon hany embernek ad munkat? Ha mar a lenard altal teremtett munkahelyeket feltik.
Akinek meg nem megy elsore, az nezzen utana, hogy mi is az Offshore ceg lenyege, meg mielott a heineken-t kezdi el szidni azert, hogy a prfitot kiviszi az orszagbol.
Azon meg mindenki elgondolkodhat (foleg azok, akik tuntettek is a csiki sor mellett kb 300-an), hogy a kormanyellenes tuntetesekre 30-ember sem gyult ossze.
Cirkuszt es kenyeret, az kell a tudatlan nepnek.
113.
RezfaxuBagoly
2017.02.09., csütörtök [13:10]
En eleve nem ertem miert kell allastfoglalni egy cegek kozotti vitaban?!?!
Ami a politikusokat illeti ez nekik a dolguk. Milyen politikus lenne az aki nem probal elonyt kovacsolni ilyen nyilvanvalo helyzetbol? Lenard mar mobilizalta a felkegyelmu tomeget. Most dolgozzanak a prolitikus javara is.

Te igazmondo jancsikat szeretnel politikusnak? Hadd mutassak ra az oportunista politizalas elonyeire: Erdely hovatartozasa!
114.
Jozsi33
2017.02.09., csütörtök [13:54]
amilyent en szeretnek politikusnak az sajnos utopia marad addig, amig a valasztok tomeget a felkegyelmuek teszik ki.
ilyen izombol gondolkodoktol nem varhatjuk el, hogy ertelmesen valasszanak, es amig a nep reszerol nincs valos igeny karakteres, felkeszult vezetokre, addig a politikusaink is ilyenek lesznek. ez egy ilyen ordogi kor.
azert is orulok annak, hogy par ember tisztan lat ebben soros ugyben, mert igy talan a nagyerdemu szemebol is kiesik par csipamorzsa.
115.
Jozsi33
2017.02.09., csütörtök [13:58]
amikor megjelent az itelet, mar akkor rohogtunk rajta, hogy mekkorat homoritott a kozlemenyben lenard, aztan volt egy vhegy-es cikk, amely leirta, hogy sok dolog santit ezzel a sztorival.
a hozzaszolasok 90%-a egybol heineken berencnek, hazaarulonak meg mit tudom meg minek nevezte az ujsagirot. most ugy latom, mar kezd normalizalodni a helyzet
116.
RezfaxuBagoly
2017.02.09., csütörtök [14:19]
Akkor nagyjabol egyetertunk.
En csodalom azt a Lenardot. Nem tudom ha feltunt valakiknek a "Drone" os cikk sorozat. Youtube videok is keringenek a szekely feltalalorol es a vilag leges leg modernebb sor manufakturarol akik "Katonai Drone" technologiaval rendelkeznek es azzal szallitanak a sort.

Nem akartam kotnyeleskedni es sertegetni az emberek onerzetet. Mindenki buszke volt az uj tudosunkra es cegunkre. Kar, hogy nem szolt soha egy mernokember sem a cikkhez; milyen oooriasi marhasag az egesz. (Technikai szempontbol).
De zsenialis az image epito jellege.
117.
Jozsi33
2017.02.09., csütörtök [15:05]
ugyanilyen zsenialis volt marketing szempontbol az igazi csikis brandepites is. aljas, elvtelen de tisztan marketing szempontbol zsenialis.
jol raereztek arra, hogy mivel kell a szekely onerzetet maguk melle allitani, eleg szepen sikerult is.
en nem vagyok ellene az osszefogasnak, de alapfeltetel az, hogy vallalhato ugyert fogjunk ossze.
minden marhasag moge csak azert ne alljunk be, aki kitalalta, az is szekelynek vallja magat.
118.
blblblbla
2017.02.09., csütörtök [15:06]
http://unciklopedia.org/wiki/R%C3%A9zfasz%C3%BA_bagoly

lebuktál, rézfaszú bagoly vagy csak elloptad a márkanevet?
119.
RezfaxuBagoly
2017.02.09., csütörtök [15:11]
Es a mondanivalod?
120.
blblblbla
2017.02.09., csütörtök [15:15]
az, hogy valaki csinált egy rézfaszú oldalt, pedig rézfaxú vagy de azzal vádolnak, hogy elloptad a márkanevet. Hogy esik a szembesítés?

a rézfaxú nem egyenlő a rézfaszúval, mint ahogy a Ciuc sem egyenlő a Csíkivel
121.
Picipocok
2017.02.09., csütörtök [15:20]
Kedves ocsárolók, kedves háborgók! Egyik azzal van elakadva, hogy 50 százaléka az igazinak Holland tulajdon, a másik, hogy milyen jó reklám fogás! Fenvaló barmai, inkább vegyétek akkor a Heinekent,mert az nem kifele viszi a pénzt, a másik fele meg irigy, épp meg nem sárgul, hogy mekkora reklámfogás volt ez, azoknak üzenném, hogy szeretnétek fele olyan ésszel rendelkező emberek lenni mint Lénárd! Tévedés ne essék, tőlem távol áll a sör, s távol áll Lénárd védelmezése, mert őt sem kell félteni, de egy kicsit jöjjön magához mindenki, mert a mi rovásirásunk van rajta, van egy termék ami kimegy innen külföldre és "székely gyártmány"! Mindenki ocsáról, mocskól, bár a nevét vállalná fel az aki ilyet tesz,ha nem fogja be a száját! Mivel kértek, hogy fogjunk össze tüntetéssel, kemény 300-an voltunk a placcon, vagy még annyian se! Be kellene fogni a csőrt, mert ülni a karosszékben és mást ocsárólni, na annál könnyebb sincs! Undort érzek, nem az ügy miatt, hanem amitt, hogy egy maréknyian vagyunk, s úgyis egyfolytába egymás ellen furkálodunk! Ezek után azt ne mondjátok, hogy székelyek vagytok mert lehidallok, Utoszor még csak annyit az ocsárlóknak, hogy egyszer mindenki vergálja meg a saját szemét, s mütse ki a gerendát belőle, mielőtt más szálkájával foglalkozik! Tisztelettel egy nőnemű!
122.
bl
2017.02.09., csütörtök [15:27]
Helyes meglátás, de egyeseknek kényelmesebb a kákán a csomót keresni. Nem értik, hogy ez a sörös ügy is nyelvhasználati kérdés, ha igazat adsz a Heienkennek, soha a büdös életben nem fogsz Csíki Sör feliratot látni a címkén. Lehet, hogy nekik ez nem fáj, de akkor legalább értsék meg, hogy sok csíki létezik akinek fáj, hogy nem ihat Csíki Sör címkés helyi sört. Köszönjük Heineken
123.
blblblbla
2017.02.09., csütörtök [15:36]
http://foter.ro/cikk/20170209_roman_akademikusok_uszitanak_az_autonomia_ellen

„Mivel aggasztónak tartjuk a Románia regionalizálására vagy az alkotmánnyal és az európai integrációs tendenciákkal ellentétes, gazdasági, szociális és életminőségi szempontból teljesen kontraproduktív etnikai alapú enklávék létrehozására irányuló törekvéseket, határozottan állást foglalunk ezen próbálkozások ellen, és kiállunk a nemzeti identitás, szuverenitás és egység mellett” - olvasható a dokumentumban.

Tehát román akadémiai körökben az a főárram, hogy nem csak az autonómiáért, hanem a regionalizációért sem harcolhatunk, hát akkor, hogy a faxomba nem harcolnánk a magyar feliratért, még ha az csak egy sör címkéjén jelenik is meg.
124.
RezfaxuBagoly
2017.02.09., csütörtök [15:41]
Sehogy sem esik.
Bizonyara nacceru ember vagy es jo szekely. Csak tul okos nem vagy sajnos. Amint emlitettem; zsakutca veled erol targyalni. Ez az utolso bejegyzesed amire reagalok.

Ha valoban bejegyeztek a markanevet akkor en nem hasznalhatom penz szerzes celjaval.

Ha ennyire a sziveden viseled a CEG sorsat akkor csatlakozz a perhez. Segits rajtuk menj tegy csinalj. Engem az sem zavar, hogy irogatod a marhasagokat.
Ez akkor sem nezeti ugy.
125.
nununu
2017.02.09., csütörtök [15:53]
Való igaz hogy Kdnp Semjén is Heinekennek adott igazat?
126.
blblblbla
2017.02.09., csütörtök [16:01]
nem jegyezték be a márkanevet magyarul, értsd meg. Lehet miután Lénárdék elindultak, sunyiztak valamit, de előzőleg nem volt magyarul bejegyezve sem és használova sem, csak egy hokitorna viselte a Csíki Sör kupa nevet. A sörösüvegen nem is használták, gondolom ezután se fogják használni. A Lénárdék működése annyi változást okozott, hogy most ha valamit támogatnak, magyarul is kiírják, a szlogneket, eddig csak román nyelvet használtak minden reklámban. Továbbá a címkén a fő felirat mellett (Ciuc Premium) megjelenik a Mikó-vár képe és alatta a Csíkszereda minifelirat magyarul. Szóval Lénárdék gerillamarketing hadjárata mégiscsak ért valamit.
Gerillamarketinget, akkor kell bevetni, ha a környezet ezt megköveteli, mint ahogy a gerillaharcosok sem alkothatnak reguláris hadsereget. Ebben a környezetben értsd. Székelyföld, Csíkszék nekik nincs annyi pénzük, hogy normálisan felépítsenek egy fogyasztóbarát brand-et.
127.
Badi
2017.02.09., csütörtök [16:05]
Fizetett alkalmazott értjük félted az állásod.Ezért nem írtad oda a neved :)
128.
Jozsi33
2017.02.09., csütörtök [16:11]
valaszolok bagoly helyett:
ezt a gerillamarketinges dumat ugy ertsem, hogy ha nincs eleg penzem reklamra, de megis szeretnek egy jo uzletet felepiteni, akkor jogom van a markamat osszekotni egy helyi kozosseg identitasaval es mindenfele aljas hazudozast, csusztatast bevetni azert, hogy elhitessem az adott kozosseggel, hogy az engem ert markajogi tamadasok (legyenek jogosak v sem) tulajdonkeppen az ok nemzeti identitasuk elleni tamadas, es a sajat fogyasztoimat atverve allitsam oket magam melle, hogy ezaltal gyakoroljak nyomast a sokkal tehetosebb versenytarsamra?
ha a valaszod igen, nincs tobb kerdesem, csatlakozok a bagoly megallapitasahoz.
129.
RezfaxuBagoly
2017.02.09., csütörtök [16:40]
:) Pontosan ugy gondolja.
Nem hibaztatom ot sem ezert. Erzelmileg mar belemartotta magat a temaba es nem tud kivergodni abbol az allapotbol.

En addig is elmennek, hogy szivesen tamogatnam Lenardot a csatajaban. Nem mert nemzeti ugy lenne. Hanem elismeres kepp! Es ha valakitol van mit tanulni akkor o az.
Mindig is szerettem volna egy offshore ceget nyitni. Jo lenne kikupalodni az adocsalas fortelyaiban is. :)
130.
blblblbla
2017.02.09., csütörtök [16:40]
Milyen hazudozás van Józsi? A Heineken nem adott ki Csíki Sör márkájú terméket, de mivel csíki a sörgyár, így csíki sörnek hívták a Ciuc Premiumot a korcsmában. Szerinted ennek a sörgyárnak csak a puszta léte, vagyis, hogy söröket gyárt, azt jelenti, hogyha utólag alakul egy olyan gyár, aki Csíki Sör terméket akar gyártani, mert erre van itt ígény, nem teheti meg? Ha nem a válaszod, akkor nincs, amit tovább vitatkozni.
131.
vasököl
2017.02.09., csütörtök [16:44]
130 hozzászólás egy nyomorult ügyben? LOL!!!! Komolyabb dolgok mellett ti sem tudtok kiállni! Sok alkesz! LOL!
132.
blblblbla
2017.02.09., csütörtök [16:56]
Ez tényleg az utolsó példa, aztán nem foglalkozom e témával többet, mert nincs értelme.
Székesfehérváron egy multi el kezdi gyártani az Alba Regia márkanevű szalámit, mivelhogy az milyen jó kozmopolita, latin név, amúgy ilyenfajta szalámit kapsz bárhol, más márkanév alatt is.
Egy helyi székesfehérvári kis vállalkozás kap egy olyan szalámireceptet, amely 18. századi, és kezdi csak természetes adalékokból gyártani a szalámiját, és látja, hogy van egy olyan igény, hogy Székesfehérvári szaláminak nevezze el termékét. Be is jegyzi az Igazi Székesfehérvári Szalámit és nincs semmi gond, amíg nem jön az Alba Regia szalámi gyártója, hogy az ő márkáját össze lehet téveszteni az Igazi Székesfehérváival, mivel, hogy a helyi lakósok az Alba Regia szalámi helyett, fehérvári szalámiként kérték ki az üzletből az Alba Regia szalámit és össze lehet a két terméket téveszteni. Kinek adnál igazat?
133.
kukiiii
2017.02.09., csütörtök [17:37]
Itt vagy meg, kicsi huszar? Sirankozo, kis magyar...gyengek vagytok mint a libafos, a korrupt orszagotokkal egyutt! Volna mit meseljek.....a multi-s cegek el akarnak jonni toletek, semmittevo sirankozo nepseg...
134.
Erika_Csik
2017.02.09., csütörtök [17:43]
[Nem ütötte a mércét]
135.
határon inneni
2017.02.09., csütörtök [18:40]
Az Igazi Székesfehérvárinak
136.
Hajrá Igazi Csíki
2017.02.09., csütörtök [18:50]
A tiltástól, csak még keresettebb lesz az IGAZI CSIK SÖR
137.
RezfaxuBagoly
2017.02.09., csütörtök [19:36]
Ez ev beszolasa :))))))
138.
balkezes
2017.02.09., csütörtök [19:57]
"Gerillamarketinget, akkor kell bevetni, ha a környezet ezt megköveteli, mint ahogy a gerillaharcosok sem alkothatnak reguláris hadsereget"

Hát komám, ezen jót nevettem. Nem szégen olvasni, nézz utánna, hogy mit is jelent a gerillamarketing, ha már ilyen kifejezéseket használsz.
139.
egygondolat
2017.02.09., csütörtök [20:02]
Azt magarázza el nekem egy nagyokos, hogy ha nem is volt levédve a heinekennek a Csiki sör, de romáriában az a törvény, hogy minden cimkére kötelező felírni mindent a magyar mellett, ha használod románul is, akkor azt hogy fordítanátok le, ha nem Bere Ciuc-nak? - ami ugye megfelel a heineken már levédett termékének.
140.
pacal
2017.02.09., csütörtök [21:29]
https://www.youtube.com/watch?v=TN_7trrjf70
141.
naki
2017.02.09., csütörtök [21:33]
A Ciuc Premium név van levédve.
142.
Badi
2017.02.09., csütörtök [21:50]
No egyeseknek kezdett megvilágosodni! Ébresztő a mámorból atyámfiai.
143.
heivalcsi
2017.02.09., csütörtök [21:58]
Iszlai Katalin te milyen sört iszol?
144.
blblblbla
2017.02.09., csütörtök [23:58]
A célcsoportra fókuszálva, a fogyasztók nagyobb csoportjait az ő közvetítésükkel éri el, a szóbeszéd és az elektronikus kommunikációs csatornák (elsősorban az internet) felhasználásával. Sikere erősen függ stimuláló, meglepő vagy szórakoztató üzeneteitől. Módszerei révén jóval olcsóbb lehet a hagyományos marketingnél, és a reklámkerülők tábora is hatékonyan elérhető vele. Ellenzői szerint a gerillamarketing lényege a provokatív figyelemfelkeltés, ezt a célt pedig gyakran csak normaszegéssel sikerül elérni.
145.
blblblbla
2017.02.10., péntek [00:06]
szóval kiprovokáltak egy olyan márkanevet, amelyet a töketlen konkurencia nem, mert használni
146.
Tea
2017.02.10., péntek [01:28]
Szanalmas az itteni nepseg. Beteg tarsadalom,mely egy alkoholosital termelot véd és még buszke is rá. Talan ez az ugyes vallalkozó ,valaha tett valami közérdekű jót a jövedelméből szamotokra? Legalabb egy jatszótér berendezését újra festette? Én nem hallottam ilyesmiről. Mi az hogy a ";mi "sörünk? Az övé uraim. Amennyi sőrt isztok annyival több penzt tesztek a zsebiben es annyival lesztek hulyebbek az alkoholtol es üres zsebbel. Kár a cirkusz ,mig a tulaj a markába röhög rajtatok. Bealudt ez a nép. Fogjatok ossze a tejiparért ,hogy legyen hova leadni a tejet,vagy a krumplitértékesitő szövetsegért ,hogy legyen ki eladja a termenyeteket . Ebböl lesz a regio életképes. Ne egy sőr mellett nyavajogjatok es azt busuljatok hogy mit ir a palackon. Ugyan olyan lötty mint a többi es ugyan csak par embert foglalkoztat az az ipar. Szerintem ennyi és nem több. Kár az energiáért. Most jöhet egy csésze kávé.. dicsértesék.
147.
blblblbla
2017.02.10., péntek [09:58]
1 Csíkszeredában nem 1974 óta gyártanak sört, ez így abszurdum.

A régi sörgyár Csíkszereda első jelentősebb ipari létesítménye, amelyet a Romfeld család épített az 1800-as évek utolsó évtizedeiben. A németországi Szudéta-vidékről származó család az 1860-as években telepszik le Csíkszeredában.
Az 1870-es években a Mikó-vár külső sáncának északi felén van sörházuk, feltehetőleg azon a helyen, ahol az 1735-ös térkép is már sörfőzdét jelöl. A sörházhoz tartozó telken tekepálya is volt, ahol „…az öreg Romfeld mámi osztogatta a pohár sörhöz a nyüzsgő kváglit”. (Dr. Nagy András)
Gál József ügyvéd az 1960-as évek végén a következőképpen emlékszik vissza feljegyzéseiben az 1890-es évekre: „Nagyipara a városnak nem volt. Egyedül a sörgyárnak volt 20-nál több munkása. A sörgyárat Romfeld János alapította, Romfeld első sörfőzdéje a kórház alatti telken volt (a mostani Nicolae Bălcescu 3. szám alatt), melyet ezelőtt kb. 40 évvel dr. Karda István (ügyvéd) épített be, s amelyen akkor még megvolt a földbe vájt sörpince (a kőfala most is látszik az udvaron). Romfeld Jánosnak két fia volt: János és Félix. János Gyergyószentmiklóson telepedett le, ott épített sörgyárat, Félix pedig megvásárolta azt a telket, melyen az utóbbi két évtizedben a villanytelep volt. Ő építette az emeletes házat. A telek hátsó részén épült a sörfőzde. Ott voltak a tárolópincék és a csíráztató torony is.”
T. Nagy Imre egy 1890-ben írt jelentésében a következőket írja: „van 2 sörgyár is a vármegyében, (…) mindkettő virágzó üzem, melyek kivételképpen nemcsak a helyi fogyasztást látják el, hanem a vármegyéből némi kivitelük is van”.
Vitos Mózes 1894-ben ezt írja: „Nálunk a gyári sört a magyar vagy székely sörrel szemben (…) német sörnek nevezik, s e kétféle sör jellemzése, egyúttal jelzi azok keletkezése és eredetének idejét is. A gyári vagy német sör behozatala és használatba vétele az abszolút német uralommal és korszakkal függ össze”.
http://www.sorcikk.eu/sortortenelem/a-csikszeredai-sorgyar/
148.
blblblbla
2017.02.10., péntek [10:05]
mire kezdek reagálni kiszedik a nagy írást
hahahah
149.
blblblbla
2017.02.10., péntek [10:09]
@Tea:
Tea, kit védjen ez a népség tán Magyarit a 1970-es években épített sörgyár tulajdonosát, aki a maga javára magánosította a sörgyárat, majd eladta a részvényeit először a Brau Unionnak majd a Heinekennek? És Csíki Sört soha nem gyártott?????
el lehet olvasni a sörgyár reklámoldalát:
Ciucot és Harghitat gyártanak nem Csíki Sört és Hargita Sört. Vagy ne vegyem a reklámot hivatalosnak?
150.
blblblbla
2017.02.10., péntek [10:10]
bocsi lemaradt a link
http://www.kronika.ro/images/editions/114/11403/11403_139816.pdf
151.
blblblbla
2017.02.10., péntek [10:20]
Szóval az Igazi Csíki Sör, bocsánat akarom mondani a Tiltott Igazi Sör a régi német típusú (Bock típusú) sört hozza vissza a helyi piacra, azt a kézműves sört, amelyet a 19. században és a 20. század elején fogyasztottak. Kizárólag komlót, malátát (sörárpa) és sörélesztőt használnak a sör gyártásánál, és az erjesztést nem gyorsítsák fel különféle enzimekkel, ahogy a nagyobb mennyiségben gyártandó sörök esetén történni szokott.
152.
mierci
2017.02.10., péntek [11:51]
Nemértem mi köze van ennek Lázár Jánosnak ők a Heinekkent mondták partnernek, egyszer ez másszor az? Keveri az indulatokat Romániában, a végén ki szívja meg, CSAK MI!
153.
Vidéki
2017.02.11., szombat [08:28]
Szerinted mit lehet egy hátsó udvarban 2016-ban kitalálni, amit már előtte nem tudtak a drónteknikáról? Tőlünk nyugatabra már vagy 30 éve fejlesztik a drónokat.
154.
vikivuki
2017.02.12., vasárnap [12:25]
Erdekes modon a sor gyartok haboruja szamos hozzaszolot ,tuntetot megmozgat az viszon nagyon keveseket hogy Hargita megyeben egyetlen vagohid sem mukodik es talan egy vendeglatoipari helysegben vagy uzletben sem lehet kapni helyi hustermeket....
155.
RezfaxuBagoly
2017.02.14., kedd [12:08]
Bocsi de nem ertem a kerdest.
Hozzászólások155