Székelyhon.ro
2012. május 21., hétfő; Ma Konstantin napja van
Rss Facebook oldal Twitter oldal Iwiw oldal Google +1 oldal

Bögözben osztott csomagokat az Őrző Magyar Gárda Gárda-csomagosztás Bögözben

Széchely István | 2009.12.12. [20:19] | Utolsó módosítás: 2009.12.14. [11:56]

Egy kisteherautónyi adománnyal érkezett Bögözbe szombaton az Őrző Magyar Gárda Mozgalom, ahol a helyi önkormányzat és a Székely Pajzs Egyesület segítségével nagyjából harminc nehéz szociális helyzetben élő családhoz látogattak el, és adták át számukra az adományokból összeállított csomagokat.

DSC_6659t_b

A helyi polgármesteri hivatal tanácstermében szortírozták, majd dobozolták a Magyarországról érkezett adományokat, ruházati cikkeket, könyveket, számítógépeket stb., majd a bögözi polgármester által összeírt lista alapján szombat délután elkezdték a csomagok kiosztását. Elsőként egy tizenkét gyermekes bögözi család kapott több doboznyi adományt.

„Olyanok kapnak csomagot, ahol sok gyermek van, és szegényes körülmények között élnek, illetve olyan öregek, akiknek nincsen támaszuk, hozzátartozójuk” – közölte Mihályi Ferenc, bögözi polgármester. A település vezetője elmondta, Bögözben, illetve a hozzá tartozó nyolc faluban harminc körül van azoknak a családoknak a száma, akik csomagot kapnak.

„Az Őrző Magyar Gárda Mozgalomnak van egy pártolója Debrecenben, Kardos Csaba, ő szokott ide kijárni, és mondta, hogy itt sok szegény ember van, így elkezdtünk gyűjteni” – magyarázta Szabó Imréné, Hajdú-Bihar megyei kapitány, hogyan esett a választásuk Bögöz községre. Mindent elhoztak, amit a gárda tagjai össze tudtak gyűjtögetni, játékokat, könyveket, számítógépeket, ruhaneműt – tudtuk meg a kapitánytól, aki fontosnak tartja kiemelni, hogy nem tartoznak a Jobbik nevezetű párthoz, semmi közük hozzá.

Tekintse meg az eseményen készült videót!

Komment




Hozzászólás száma:
Név:
Biztonsági kód
Elfogadom a mércét
Hozzászólások78
78.
bögöly
2010.05.25., kedd [09:11]
Baszmeg! Ezek azt hiszik hogy Ők mentenek meg minket Székelyeket, ha nem avatkoznak közben nyomunk veszik:D
Végezzétek a dolgotokat otthon...szó szerint ott bomlasszátok a nemzetet, mert csak mételyezitek az nem segítitek!!!
Tessék ezen elgondolkozni és nekünk békén hagyni! cionista fasiszta társaság!
77.
Anonim
2010.04.17., szombat [13:04]
Hat a kep alapjan nem mondanam ,hogy nehez anyagi helyzetbe lenenek ahova cipelik be a csomagot.MO.3 millio letminimum alat levo el ott nem kelt volna el, hogy ne csak na masirozasrol haljunk.
76.
Egyasokbol
2010.03.31., szerda [08:36]
@Egy FelCsíki!

Kedves Köcsög,

1. Ismered az "Anonim"-ot, mivel tudod, hogy sok ember szemében ...
2. Még kell gyakorold a helyesírást ... mondatot nagy betűvel kezdünk.
3. Magyar ember "gyors gyógyulást/felépülést" kiván, nem "sok gyógyulást".
75.
Mi ez hogy Anonim?
2010.03.19., péntek [15:42]
Íme egy lista azokról, akik elsőként vetnék a szekrény mögé nemzeti örökségüket. Ez a nép, ( amelyből állítólag ti is származtok ) soha nem a meghunyászkodásról, a megalázkodásról volt híres, nem adhatjuk fel ezt az örökséget, ez a génjeinkben van. Még ha egyesekben el is nyomja ennek működését a konzumidiotizmus újkori ragálya.

Egy Vásárhely-i egyetemista.
74.
Egy FelCsíki
2010.02.08., hétfő [02:17]
Anonim!!!!!!

Te valami magas helyről eshettél le vagy ennyire sötét vagy?Nem lehet valaki ennyire buta meg ostoba is.hidd el sokan nem osszák a véleményedet mert élégé selejt agyú vagy sok ember szemében.szerintem menj el orvoshoz vagy szedjél te is rivót,hát ha lenyugszol. ui: sok gyógyulást
73.
Egy FelCsíki
2010.02.08., hétfő [01:57]
Szomorú h mik vannak.Nem hogy hálásak lennétek hogy valaki segít rajtatok.
Szerintem ti nem is vagytok magyarok,Ti csak megtanultatok magyarul.Végül is ez jó hír,csak még azt tanuljátok meg hogy hogyan kell magyarul írni.mert az nem románia hanem Székelyföld ahol éltek köcsögök.
72.
antidreapta
2009.12.27., vasárnap [11:35]
Amig van és jön a dreapta addig kell és legyen a Gárda is
71.
Están bá
2009.12.23., szerda [20:01]
Há Ti gyermökök!Nekünk nincs szükségünk itt semmi gárdára meg kapitányokra.Haggyatok minket békén.De még a "dreáptásokra" sincs szükségünk, met azok es olyan kapitányosak.
70.
beszámoló
2009.12.23., szerda [19:34]
Rossz az előbbi link

http://www.magyargardamozgalom.hu/node/545
69.
Anonim
2009.12.21., hétfő [12:36]
67!
egyik sem kell. Esetleg neked egy fasiszta :)
68.
fő béla
2009.12.20., vasárnap [12:58]
az összes béla nevében követeljük mi is az adományokat.béláim ! ne hagyjuk magunkat
67.
Anonim
2009.12.19., szombat [22:35]
Inkább Szálasi mint egy kommunista patkány! Már ha érted miről írok kedves 66-os hozzászóló.
66.
Anonim
2009.12.19., szombat [22:19]
Csodás! Ezeknek Szálasi a nagy magyar mártír. Ez kell nekünk. Sok tudatlan!
65.
beszámoló
2009.12.19., szombat [15:34]
http://hajdu.magyargardamozgalom.hu/node/158
64.
zsó
2009.12.18., péntek [21:30]
Össze biza de keményen el se hittem volna!!
63.
szekuritate
2009.12.18., péntek [18:35]
Ugye hogy összetudjuk a magyart ugrasztani
egymással
62.
bozsi neni
2009.12.16., szerda [23:31]
Osszegezve az egeszet a bogozi polgarmester ur valamijen fuvet szivhatot.Mert epeszu ember nem mondja azt amit o ismetelgetet!!!Isten ovjon meg minket mert ez mar ver lazito.Es vegul mindenkinek igaza van kulon-kulon.Plane a szegeny embernek akit nem nagyon hagytak szohoz jutni.Es akkor seaz o velemenyet mondhadta el.De a segitseg az mindig jol jon es mindegy,hogy kitol jon!!!!!!!!
61.
anna
2009.12.16., szerda [22:43]
Már nem azért. . semmi gondom a szinesbőrüekkel, de azt tudom, hogy ha szociált osztanak, ha más segélyt, azok az emberek, akik igazán rászorulnak, azoknak már nem szokott jutni belőle. Sajnos a mai helyzetben nem csak az szorul rá segélyre, aki nem dolgozik. Igy Karácsony előtt bizony azoknak a személyeknek, akik nagy családosok biztosan jól esik bármilyen segitség.
60.
legényanya
2009.12.15., kedd [19:15]
www.magyargardamozgalom.hu
59.
mégegy Béla
2009.12.15., kedd [18:20]
Kedves gárdisták, ne legyetek olyan smucikok, juttassatok a béláknak is valamit!
58.
rallys
2009.12.15., kedd [17:11]
hat ez jo, ezen a teman tudtok ossze veszni a legjobban :)) csak igy tovabb, veszekedjetek csak, igy is szetvan hullva az egesz Magyar nemzet....
57.
a béla
2009.12.15., kedd [15:18]
hát én hiába várom a sok csomagot drága tezsvíreim???
56.
Anonim
2009.12.15., kedd [15:05]
http://index.hu/belfold/2009/12/15/ervenyben_marad_a_garda_betiltasa/?rnd=77
55.
Anonim
2009.12.15., kedd [15:03]
"elmutogatni pedig nem fogom"
Pedig megtehetné, kedves udvarhelyi főmagyarka, ha már anyanyelvén csak ily módon tudja kifejezni magát. Általános iskola 1-4 osztály?? Esetleg ma már elág a külső máz, a celofán? A tartalom mellékes?
54.
Krafft-Szabó István
2009.12.15., kedd [12:49]
Az értetlenkedő, gyenge értelmű Anonimnak üzenem, hogy románra tolmácsolni nem fogok, elmutogatni pedig nem fogom.
53.
zsó
2009.12.15., kedd [11:02]
Felháborító!olvassátok el a 41-es RASSZISTA hózzá szólását s gondolkodjatok el hogy kik ök és mi várható tőlük ha ilyen gondolkozásu emberek is vannak közöttük .
KÁr a SZent Koronára esküdözni!
52.
Kovács Edit
2009.12.15., kedd [00:38]
@Hunnia, Kapitány, Rasszista, stb.

Elszomorító, hogy vannak még ilyen gondolkozású emberek.

Mit kell az alatt érteni, hogy a Koronára esküdtetek fel? Szó szerint megérintettétek az eskü alatt vagy ez csak amolyan szöveg?
51.
Anonim
2009.12.14., hétfő [23:24]
„A csomagok elérték a cél állomásukat, és így bizonyíték az mindenki előtt, hogy tartsa az adott szavát a becsületes magyar gárdista, és a média lehetőségén az adakozó így osztozhatott azok örömében mihez hozzájárult.” Kedves Krafft úr! Ezt hogyan is akarta magunknak kfjezni???? :)
50.
Csóka Sándor
2009.12.14., hétfő [22:32]
Kedves Nemzettestvéreim!
Mélységesen elszomorít az itt kialakult vita. Mi gárdisták Isten színe előtt, a Szent Koronára, a Nemzet szolgálatára tettük az eskünket. Akik az Őrző Magyar Gárda Mozgalom zászlaját (emblémáját, ruháját) viselik, azok a Nemzet SZOLGÁI. Mi SZOLGÁK vagyunk. A NEMZET SZOLGÁI. Aki ezt nem tudja az valószínűleg nem ismer bennünket, és mindenféle téves információ alapján ítél rólunk. Nem akarok meggyőzni senkit, még Anonímot sem, bár Krisztus szavát idézte, hogy: "Kard által vész mind ki kardot ragad ..". Én is idéznék egyet Krisztus szavaiból: "Kufárok barlangjává tettétek Atyám házát."
Nem akarom tovább szaporítani a szót, amit mi adunk önzetlenül, tiszta szívből adunk, mint ahogy jelszavunk Krisztusi: HIT, REMÉNY, SZERETET, és a Magyar Gályarabok jelmondatát mondva: "Ha az Isten velünk, kicsoda ellenünk?"
Az elmondottak fényében lássátok a bögözi megnyilvánulásunkat (bár a mellékelt videó talán egy kicsit propaganda ízű anyag).

Nemzettestvéreim: Szívből remélem, hogy ez a megosztó átok (TURÁNI ÁTOK) minél előbb lehull rólunk és nem azt nézzük, ami elválaszt, szétszakít bennünket, hanem ami egybeforrasztja a Kárpát-medence, a MAG népét.

Kívánom, hogy legyen velünk a HIT, ERŐ, AKARAT.

Adjon az Isten! Szebb Jövőt!
Csóka Sándor
Nemzet szolgálatára felesküdött gárdista
49.
"ne hagy el veszni"
2009.12.14., hétfő [22:24]
Adjon az Isten! Én is ott voltam Bögözben, az ajándék osztókkal! Szégyelnem kell magam, mert szeretünk benneteket? Köszönöm Székelyek!!! Ha ti jöttök haza, az ŐRZŐ MAGYAR GÁRDA, nem fog titeket elküldeni sehová, hanem HAZÁVAL kínál! Szebb jövőt! Kárpáti Sándor gárdista. Borsod kapitány.
48.
ira
2009.12.14., hétfő [22:15]
Azért mert valaki magyar azért nem rasszista, merjetek már végre büszkék lenni arra, hogy székelyek vagyunk és a nagy magyar nemzethez tartozunk. Nem kell szégyenkezzenek az anonimek-se, hogy másként gondolkodnak de próbálják értékelni, ha valami pozitív dolog történik és ha nem tudják akkor szomorú, hogy meg karácsony közeledtével se tudják legalább azt értékelni, ha van egy kis összefogás.
47.
Krafft-Szabó István
2009.12.14., hétfő [21:59]
Hálás köszönettel az Őrző Magyar Gárda minden tagjának, és örülök, hogy megismerhettem őket, és a jövőben is szívesen lássuk őket. Nagyszerű embereket ismertünk meg bennük, csak kár, hogy kevés volt az-az idő, amit együtt tölthettünk. Nagy valószínűséggel a jövőben lesz ennek folytatása. Mellesleg a sajtót én értesítettem a gárdások erről nem tudtak semmit. Azonban ami motivált ebben, hogy ezzel a lehetőséggel eljuttathassam a hírt azoknak, akik nem lehettek itt és hozzájárultak a csomagok megszületéséhez. A csomagok elérték a cél állomásukat, és így bizonyíték az mindenki előtt, hogy tartsa az adott szavát a becsületes magyar gárdista, és a média lehetőségén az adakozó így osztozhatott azok örömében mihez hozzájárult.
Mert az adás van kinek nagyobb öröm, mint a kapás.
46.
Marosszéki
2009.12.14., hétfő [21:49]
Mi nem tetszik Anonim?! Zavar az oláhozás?

Esetleg mész és véded te a cigánybűnözőktől az időseket, magányosokat?

Fogalmad sincs a dolgokról, vagy pedig rettentő gonosz vagy!

De magyar nem vagy, az egészen biztos!
45.
Hunnia
2009.12.14., hétfő [21:12]
Aninim. Magyarnak lenni és magyarul tudni két dolog. Fel a székely pajzsot, arról olyanok mint te, leperegnek. Apád a kurafi, te meg a kurafia, ha már ennyire fosik az agyad és értelmeset se nem mondani, se nem tenni nem vagy képes. Jó úton haladsz, hogy letiltsák itt a hozzászólásokat.
44.
Székely Pajzs
2009.12.14., hétfő [20:41]
Rasszista!
Szívesen fogadtunk. Máskor is bármikor jöhetek!!! Ezekkel az anonimokkal nem kell törődni! Tuti nem magyarok. :-)))
43.
Anonim
2009.12.14., hétfő [20:36]
Hunnia, te semmi alak. Primitivseged fitogtatod itt az olahozassal, te kurafi. Nehogy mar a tehozzad hasonlok tegyenek a meegmaradasunkert. A hasonszoruek tetteitol volt hangos 1930-1945. Na, abbol eleg, nem kell valami remake - foleg nem toletek.
42.
Hunnia
2009.12.14., hétfő [20:25]
37. Anonim Nem kimodottan veled kívántam beszélgetni, de baromságokat írsz. Ha nem tudod, nem fogod fel miről van szó a cikkben, ki és mi a ŐMGM, akkor legalább ne foglalkozz vele.
'Mi itt megvagyunk nélületek, és szeretnénk meglenni ugyanígy 100 év múlva is." Idézve téged, ajaj. ha oláh torkon keresztül jön ez, akkor értehtő. Épp ezért vagyunk mi, akik valóban tesznek is valamit a hazáért. És vannak olyanok, mint te, akik ellenünk tesznek karöltve az oláh megszállókkal. Látom egy páran itt már az agymosó tv-n nőttek fel, amin azért elég sok magyarországi meghökken, hisz él bennük még egy afajta álomkép a székelyekről, akiket összekovácsolt a trianon utáni időszak. De mondd, ebből mára mi maradt? Mit teszel te Székelyföldért, a megmaradásért? Nem látod, mennyire rossz a magyarság helyzete a megszállott területeken? A duma idejének vége, már csak a tett számít, kedves névtelenek.
Köszönöm az ŐMGM-nak a testvéri aktust, ne adjátok fel, hisz ti is látjátok, mekkora szükség van reátok.
41.
Kardos Csaba
2009.12.14., hétfő [19:54]
Kedves Világpolgár!

Úgy hiszem, eljött az ideje, hogy felfedjek néhány olyan dolgot, melyek előtt az
utóbbi évtizedekben tanácstalanul állsz. Jó lesz, ha megérted ezeket, hogy tudd,
miként kell viselkedned a most alakuló Új Világrendben. Szeretnénk, ha új
társadalmunk aktív és szerves részévé válnál. Elvégre a te érdekeidet szolgálja
leginkább.

Mindenekelőtt a teljesebb együttműködés érdekében nem árt, ha tisztában vagy
szándékaink egy részével. El sem tudom mondani, milyen nehézségeknek nézel elébe,
ha ellenállsz. Megvannak az eszközeink, hogy elbánjunk az ellenállókkal. Azért
csak most mondom ezt, mert most már úgyis késő visszafordítani a dolgokat. Már
rég elmúltak azok a napok, hogy meg lehessen állítani minket. Az egész föld és a
pénzügyek fölött totális hatalommal bírunk, ehhez jön még a fontosabb
médiapropaganda, és egyszerűen semmilyen módja sincs, hogy egy nemzet vagy
hatalom legyőzzön minket.

A világ összes országában a kormány minden szintjét szemmel tartjuk. Tudjuk,
hogy miket terveznek, mert mindig mindent figyelünk. Mindent tudunk az államok
titkairól. A közelmúltban Kína azzal vádolta az amerikai médiát, hogy Koszovóval
kapcsolatban hazudik. Ó ti ostobák, persze, hogy hazudunk. Így az embereket
mindig kétségben és ellentmondásokban tudjuk tartani. Ez nagy segítség számunkra.
Nem figyeled a talkshow-jelenséget? Néhányan közületek azt hiszik, hogy mi
vagyunk a liberálisok, és a jók a konzervatívok. A valóságban mindkettő a mi
céljainkat szolgálja. Mindkét tábor csak a mi jóváhagyásunk pecsétjével működhet,
de az igazi ügyeket egyik sem hozhatja nyilvánosságra. Azzal, hogy minden
szinten ellentéteket szítunk, senki sem tudja, mit tegyen. Így ebben a zavarban
minden ellenállás nélkül továbbmegyünk, és véghezvisszük, amit akarunk.

Itt van például az Egyesült Államok elnöke. Bár rendszeresen túllépi hatáskörét,
senki nem állíthatja meg. Még a Kongresszusnak sem áll hatalmában megállítani.
Azt teszi, amit mi akarunk, mert tudja, hogy ha nem, akkor a meglehetősen sötét
jelleme miatt egy pillanat alatt eltávolíttathatjuk. Nem zseniális stratégia ez
részünkről? Nem vihetsz minket bíróságra, mert nem látsz bennünket, és persze a
bíróságok is a mi szolgálóink. Mi irányítunk mindent, és te azt sem tudod, hogy
kit támadj. Meg kell vallanom, ez a rejtett kéz csodálatosan ki lett gondolva,
és semmilyen hasonló méretű történelmi precedens nem ismert. Mi uraljuk a
világot, és a világ még csak rá sem jöhet, hogy ki uralkodik felette.

Ez igazán csodálatos. A médiában pontosan azt tálaljuk eléd, amit akarunk, hogy
tegyél. Aztán, egy villanással később, kis szolgálóink engedelmeskednek. Oda
küldünk amerikai és európai csapatokat, ahová csak akarunk, olyan szándékkal,
amilyennel csak akarunk, és ti kötelességtudóan szolgáljátok ügyünket. Mennyi
bizonyítékot kérsz erre? Rá tudunk venni, hogy el kívánd hagyni otthonodat,
családodat és háborúba menj, pusztán a mi parancsunkra. Csak valami zagyvaságot
kell eléd tenni az elnöki asztalról, vagy az esti híradóból, és fel tudunk
tüzelni mindnyájatokat, hogy bármit megtegyetek, amit akarunk. Nem csinálhatsz
mást, mint amit mi eléd teszünk.

HIÁBAVALÓ ELLENÁLLÁS

Ha bárki ellen akar állni nekünk, megvannak a módszereink, hogy nevetségessé
tegyünk, mint ahogy a milíciamozgalommal is megtettük. Örömünket leltük abban,
hogy ezzel a mozgalommal mutattuk meg a világnak, milyen tehetetlen minden
ellenállás. Olyan ostobán néztek ki, ahogy meneteltek fegyvereikkel, mintha
méltó vetélytársuk lennének hadseregünknek. Nézd mit tettünk Waco-nál. A Dávid-szekta
kis fegyverraktára segítségükre volt? Bőségesen megadóztattunk, és a pénzből
olyan modern fegyvereket fejlesztettünk, amikkel semmi esetre sem lehet
vetélkedni. Saját pénzedből lett kovácsolva az a lánc, amellyel megkötözünk,
mert az összes pénz a mi ellenőrzésünk alatt van.

Vannak köztetek, akik azt hiszik, hogy megszökhetnek azzal, hogy vidéken vesznek
házat, és kertészkednek. Hadd emlékeztesselek, hogy így is földbérletet fizetsz
nekünk. Ja, lehet, hogy ingatlanadónak hívod, de így is nekünk fizeted. Látod,
bármit is teszel, szükséged van a pénzre. Ha elmulasztod a földbérlet fizetését,
akkor elvesszük a földedet, és olyannak adjuk el, aki fizet utána. Azt hiszed,
hogy nem tehetjük meg? És a földbérletedből fizetünk azért, hogy elveinket a
gyerekedbe sulykolják az általunk létrehozott nyilvános iskolákban. Azt akarjuk,
hogy jól belenevelkedjenek a mi gondolkozási rendszerünkbe. Gyerekeid azt
tanulják, amit mi akarunk, hogy tanuljon, és akkor, amikor mi akarjuk, hogy
megtanulja, és te fizetsz érte a földbérleten keresztül.

Ezekből az alapokból finanszírozunk más olyan projekteket is, melyeket fontosnak
vélünk, és vállalkozóinkat busásan megfizetjük munkájukért. Talán kétségbe vonod,
hogy a gyerekeid a mi tulajdonunkban vannak, vagy hogy van ilyen kontrollunk, de
majd rájössz, hogy így van. Bármikor mondhatjuk, hogy rosszul bánsz a
gyerekeiddel amikor elfenekeled őket, és elkobozzuk őket. Ha nem jelennek meg az
iskolai belesulykoláson, hanyagsággal vádolhatunk, így át kell őket adnod nekünk.
A gyerekeid nem a tieid. Ők a mieink. Oltásra kell vidd őket, kórházainkba kell
hozd őket, ha úgy döntünk, vagy elvesszük tőled. Ezt te is tudod, mi is tudjuk.

Elektronikus kereskedelmünkön keresztül láthatjuk, hol vagy, mit veszel, és
mennyi pénzből gazdálkodsz. Mit gondolsz, honnan vesszük a havi pénzügyi
statisztikát? Az Internetről és más forrásokból még azt is tudjuk, hogy miként
gondolkodsz, és mit mondasz. Nem különösebben fontos számunkra, hogy mit hiszel,
amíg azt teszed, amit mondunk. Hogy mit hiszel, amúgy is badarság. De ha azt
hiszed, hogy követőd van, és mi úgy látjuk, hogy valamelyest veszélyes vagy
ügyünk számára, megvannak a módszereink, hogy elbánjunk veled. A csínytevés
Pandora-szelencéjével kelepcébe csalunk. Addig hurcolhatunk bíróságra, hogy sose
kerülsz ki belőle. Ilyen vagy olyan ürüggyel könnyedén kiforgathatunk a
vagyonodból. Kimeríthetetlen tárházunk van, melyből ügyvédeinket megfizethetjük.
Egyébként ezeket az ügyvédeket adó formájában te fizeted. Te nem rendelkezel
ilyen hatalmas vagyonnal. Nem buktattuk meg már eddig is sok ország uralkodóját
eszközeinkkel? Azt hiszed, hogy parányi személyed méltó vetélytárs számunkra?

HIÁBAVALÓ SZERVEZETEK

Nézzük meg vallásaitokat és az "Erkölcsi Többség" nevű mozgalmat. Az "Erkölcsi
Többség" se nem erkölcsi, se nem többség. Örömünkre szolgált, hogy ezt az
idétlen mozgalmat felhasználva tettük nevetségessé a keresztény hitet. Azokat az
ostobákat, akik ezt a szervezetet irányítják, a végén mindig tojással dobálják
meg. Mi persze mindig megvédtük őket, ahogy sikeresen megvédtük az NRA-t is. A
médiapropagandánkon keresztül úgy láttatjuk, mintha az Országos Lövészegyesület
(NRA) lenne az új radikális támadás elindítója. Nem állítottuk a feje tetejére
az amerikai konzervatív mozgalmat? Ha célunkat szolgálja, akkor a
konzervatívokat használva fejük tetejére állíthatjuk a liberálisokat. Nekünk
mindegy. Mind azt a célt szolgálja, hogy elhitessük veled, két oldal küzd az
adott pozícióért. Ez segít, hogy a dolgok tisztességesnek és szabadnak tűnjenek,
mivel mindenki hallathatja hangját. Most már tulajdonképpen csak egy oldal van
mindenféle álarcban, de te képtelen vagy szándékainkat mélyebben felfogni. Látod,
azt tehetünk, amit akarunk, és te semmit nem tehetsz ellene. Nem tűnik
elfogadhatónak számodra, hogy egyszerűen szót fogadj és szolgálj minket?
Máskülönben csak felemészt az az ellenállás, amelyről azt hiszed, hogy
felszabadít. Nincs felszabadulás. Képzeld el miként is lehetne. Mi látunk el
üzemanyaggal az autódhoz. Bármikor leállíthatjuk, ha akarjuk, és valamilyen
üzemanyaghiányra hivatkozunk. Mi van, ha elromlik a kocsid? Nélkülünk nem
kaphatsz alkatrészt. Mi szállítjuk az összes forgalomban levő pénzt. Szeszélyes
vágyunkkal bármikor megállíthatjuk az ellátást, vagy teljes krachot idézhetünk
elő. Aztán utasíthatjuk az elnököt, hogy nyilvánítsa az összes pénzt
értéktelennek, és új pénz bevezetése válik szükségessé. Minden biztonságba
helyezett készpénzed egy pillanat alatt füstté válik.

Nincs szükséged élelemre? Ha szükséges, előidézhetünk egy kamionos sztrájkot, és
a helyi boltok nem kapnak ellátást. Bármikor éheztethetünk, ha úgy tetszik. Csak
azért van ételed, mert adunk neked az asztalunkról. A világválság alatt az
élelmiszer a mi ellenőrzésünk alatt volt. Elkerített helyeken élelmiszerhegyeket
halmoztunk fel, és hagytuk elrohadni. Az éhezőket aztán munkatáborokban
dolgoztattuk, habár bőségesen volt élelmiszer. Tényleg azt hiszed, hogy
legyőzhetsz minket? Azt mondod, aranyat gyűjtesz majd, hogy mégis legyen
készpénzed krach idején. Egyszerűen hozhatunk olyan törvényt, amely megtiltja az
arany birtoklását, ahogy a múltban is tettük. Ha aranyat találunk nálad,
egyszerűen elkobozzuk, és bebörtönzünk törvénysértésért. A börtönben pedig majd
dolgoznod kell a börtöniparban. Napjainkban úgy alakítjuk a képet börtönbeli
munkatáborainkról, hogy azt senki nem ellenzi. Azt mondjuk az embereknek, hogy a
gyilkosoknak fizetniük kell a fenntartásukért.

Az persze már senkinek nem jut eszébe, hogy paradicsomtermesztőket is
hatalmunkban áll bezáratni. Hozhatunk olyan törvényt, ami betiltja a kerteket,
aztán kreálunk egy tudományos magyarázatot, hogy miért csak a tőlünk származó
élelmet vásárolhatod. Ha valaki meglátja, hogy paradicsomot termesztesz,
feljelentenek nálunk, és átszállítunk a mi földünkre dolgozni. Ó, ti ostoba
nacionalisták! Nincs menekvés számotokra, mert már jóval születésetek előtt
elkezdtük szőni rabul ejtésetek tervét. Tanáraitok és lelkészeitek már
nemzedékek óta formálják gondolataitokat számunkra. Fogalmad sincs, hogy hogyan
kerülj ki befolyásunk alól, az öngyilkosságot leszámítva. Gyerünk, öld meg magad.
Csak bennünket segít a túlnépesedés tekintetében. Nem árthatsz nekünk, nem
találsz meg bennünket, és elképzelni sem tudod, hogy mire készülünk.

GONDOLATOK ELLENŐRZÉSE

Mi irányítjuk Hollywoodot. Az olyan filmeket, mint például a Terminátort vagy az
Armageddont sok más filmmel egyetemben egyszerűen azért készítettük, hogy
utasításainknak megfelelő gondolkodásra késztessünk. Úgy rendeztük, hogy
örömödet leld az erőszakban, mert így ha elküldünk, hogy az eléd állított
rosszakat megöld, nyafogás nélkül megteszed. Erőszakos videójátékokat helyeztünk
bevásárlóközpontok játéktermeibe, hogy a fiatal elméket felkészítsük a harc
művészetére. Úgy rendeztük, hogy hadseregünket és a rendőrséget jó erőknek
tulajdonítsd, és hogy olyan dolgoknak vesd alá magad, ami még néhány évtizeddel
ezelőtt is elképzelhetetlen lett volna. Művészi programjaink mind úgy vannak
tervezve, hogy segítsenek téged alávetni az új világrendnek, és még szolgáld is
azt.

A Star Trek (Űrszekerek) és más hasonló alkotások arra tanítottak meg, hogy
egyszerűen engedelmeskedj az új nemzetközi uralkodók parancsainak. Ó ti ostobák!
Azt hittétek, hogy szórakoztatás, holott tulajdonképpen oktatás volt. Vagy
merjem azt a szót használni, hogy "agymosás" vagy "agykontroll"? Ha már itt
tartunk, láttad az új Csillagok háborúját? Micsoda remekműve az elme
manipulálásának! Emberek mindenféle és fajta leírhatatlan szörnyekkel tárgyalnak.
És angolul tárgyalnak. Kíváncsi vagyok, hol tanultak meg azok a szörnyek angolul.
Ó milyen egyszerű a polgár elméje. Sose jut eszébe, hogy éppen tündérországba
viszik. A Csillagok háborúját majdnem mindenhol reklámoztuk, ahová az ember megy.
Megtalálható volt a Wal-Martban, a K-Martban, a Taco Bellben, egy csomó
intézményben és kereskedelmi egységben. Van ebben a filmben valami, amit akarunk,
hogy megtanulj. Vagy talán azt lehetne mondani, hogy van benne valami, amit nem
akarunk, hogy megtanulj. Bárhogy is van, az egész dologból az kerekedik ki, amit
mi akarunk.

Hogy persze kordában tartsunk, utasítottuk a választott hivatalnokokat, hogy
látszólag korrigálják a gonosz erőszakot. Clinton elnök most a hollywoodi filmek
erőszakossága ellen beszél. Ez nem fogja megoldani a problémát, de az emberekkel
elhiteti, hogy dolgoznak a kérdésen. A szex és az erőszak a legjobban
hasznosítható erők, amik előnyünkre szolgálnak. Az emberek nem szeretik feladni
a szexet és az erőszakot, így mindent, amit akarnak, elébük teszünk. Ezzel úgy
lekötjük őket, hogy az igazi dolgokkal nincs lehetőségük foglalkozni. Ezek
teljes egészében a mi kezünkben maradnak. Clinton elnök nagyon segítőkész.
Tudtuk, hogy milyen jellem, mielőtt elnöknek tettük. Az is segítségünkre
szolgált, hogy felfedtük, így az ifjúság erkölcsi szokásait az új viszonyokhoz
igazítottuk. Ez előnyünkre szolgál.

Még ettől is kellemesebben esett számunkra azoknak a hiábavaló erőfeszítése,
akik azt hitték, hogy akaratunk ellenére eltávolíthatják. Az elnök hasznunkra
van, és senki nem fogja elmozdítani, amíg mi azt nem mondjuk. Bocsáss meg, ha
látszólag gúnyolódok a hiteden, de a hited már rég elavult. Nem látod, hogy hiú
szabadságod és jogos méltóságod semmi nekünk? Csak azt teheted, amit mi mondunk.
Elnököket távolítunk el, ha kell, és az őt követő addig lesz ott, amíg le nem
váltatjuk a következővel. Akkor a vezető jelöltet eléd tesszük, és arra szavazol,
akire mi akarjuk, hogy szavazz. Ezzel azt a hitet tápláljuk, hogy tőled is függ,
ki lesz az új elnök.

KIFÜRKÉSZHETETLEN TITKAINK

A mostani szerbiai háborúval sok célunk van, de ezekről nem beszélünk nyíltan.
Átengedjük a talkshow-műsorvezetőknek, hogy értelmetlenül fecsegjenek, de a
lényegét egyik sem érinti. Mindenekelőtt Koszovó oly gazdag természeti
kincsekben, hogy teljes ellenőrzésünk alá kell vonni. Koszovó gazdag urániumban,
és az uránium segítségére van uralmunknak. És persze ezek az ásványok így nem
kerülhetnek potenciális ellenségeink kezébe. Milosevics nem segített, hogy
ezeket a nyersanyagokat kezünkre játssza, így egyszerűen addig nehezítjük a
dolgát, míg meg nem teszi. Most már a győzelem elkerülhetetlen Jugoszláviában.

Ezt a büszke népet arra az alázatra kényszerítjük, amit minden néptől elvárunk.
A háború után, ha Milosevics meg nem alázkodik kellőképpen, akkor nemzetközi
bíróság elé visszük háborús bűnök vádjával. Mi találtuk ki ezt a kifejezést.
Ötletes, nem gondolod? Hogyan létezhet olyan dolog, hogy háborús bűn? A háború
legalapvetőbb természete, hogy a szabályok fel vannak rúgva. Szórakoztató nézni,
ahogy az országok az általunk elébük tett törvények szerint próbálnak háborúkat
vívni. Az egyetlen háborús bűn, ami tényleg létezik, az annak a bűne, hogy
valaki ellenünk van. Ellenünk lenni sérti a törvényünket. Mint már láttad, ha
valaki velünk van, nem érdekel, hogy mit csinál. Nelson Mandela tán nem volt
bombakészítő terrorista, aki sok ellenségét megölte? Hőst csináltunk belőle. Mi
semmilyen törvényt nem veszünk figyelembe, ha háborúról van szó. Bárhol,
bármikor azt csinálunk, amit akarunk. Nemzeteket éheztethetünk halálra,
elpusztíthatjuk a lakosságot és más egyéb szörnyűségeket is megtehetünk, amikért
ellenségeinket bíróságra visszük. Nézd meg példánkat. Szanaszét bombáztuk
Szerbiát, a koszovóiakat kibombáztuk otthonaikból, megmérgeztük a folyókat és a
patakokat, kikapcsoltuk az áramot, óriási krízist okozva az országban, aztán
briliáns módon úgy állítjuk be, hogy ez az egész Milosevics bűne, és ezért
bíróság elé kell állnia. Ugyanezt csináltuk Waco-nál. Úgy csináltuk, mintha az
egész David Koresh hibája lett volna. Aztán ott van az ügyeletes rosszfiú,
Szaddam tömegpusztító fegyvereivel együtt. Rosszfiúkból túlkínálat van, és
bármikor találunk egyet, ha szükségünk van rá. Ha belegondolsz, igazán vicces.
Nem vagyok nagyon humoros ember, mégis sokszor azon veszem észre magam, hogy
nevetek, mennyire teljesen abszurd dolgokat helyezünk eléd, és te készségesen
elfogadod.

Csodálkozol, hogy a világ vezetői reszketnek jelenlétünkben? Tudják, hogy nincs
más hatalmuk, csak amit mi adunk nekik. Nem félünk Oroszországtól vagy Kínától,
mert rendszereik most már teljes egészében az ellenőrzésünk alatt vannak. Kína
tisztában van azzal, hogy bármikor bármennyi vállalatát befagyaszthatjuk
Amerikában, és az összes tőkéjét egy tollvonással megszüntethetjük. A nemzeteket
arra használjuk, amire csak akarjuk. Mindenki tudja, hogy vagy behódol nekünk,
vagy meghal. Szerencsére volt néhány ellenálló, mint például Szaddam vagy
Milosevics, akik segítségével megmutattuk a világ vezetőinek, hogy mit teszünk,
ha valaki nem hódol be. Ha céljainkat követed és azt csinálod, amit mondunk,
akkor azért dicsőség jár. Ha nem teszed, akkor annak szomorú és tragikus
eredménye lesz. Igazán szeretnélek megóvni egy ilyen végzettől. De megint csak
elmondom, hogy semmilyen következménye nincs, ha nem óvunk meg. Akkor veled csak
csökkentjük a túlnépesedési problémát.

OSTOBA LÁZADÁSOD URALMUNK ELLEN

Néhányan azt hiszitek, hogy megállíthattok azzal, hogy bombát helyeztek el egy
abortuszklinikán vagy egy kormányépületben. Ostoba lelkek! Hogyan árthat ez
nekünk? Csak arra jó, hogy példaként használjuk, hogy még nagyobb ellenőrzést és
terhet rójunk a lakosságra. Imádjuk, ha lázadsz és felrobbantasz valamit. Te
adod az okot, hogy még több törvényt hozzunk az olyan dolgok ellen, amik esetleg
hozzájárulhatnának a szabadságodhoz. Ha valaki időnként nem robbantana fel
valamit, akkor nem tudnánk mire hivatkozva tovább korlátozni téged. Nem látod,
milyen reménytelen ellenállni nekünk? Minél inkább izegsz-mozogsz, annál jobban
megszorítunk.

A mi birodalmunk a pénz birodalma. Bocsáss meg, de be kell vallanom, hogy inkább
a pénztelenség urai vagyunk. Ebben a kijelentésben látnod kell a humort. Adtunk
nektek egy darab papírt vagy számjegyeket a számítógép-képernyőn, aminek azt a
nevet adtuk, hogy pénz. Semmilyen fedezete nincs, és semmi nem igazolja, csak az,
amit mi mondunk. A semmiből teremtjük, nyomtatjuk, kölcsönadjuk, értéket adunk
neki, és vesszük el, ha kell. Minden, aminek köze van a pénzhez, a mi kezünkben
van. Gondolkozz, mit tehetsz ellenünk pénz nélkül? Ha ellenállni próbálsz,
megvonhatjuk a hitelt tőled, vagy befagyaszthatjuk a számládat. A készpénzedet
könnyedén elkobozhatjuk. Oly sok szabályt hoztunk az életben, hogy pénz nélkül
egyszerűen nem tudsz létezni.

Táborozz le állami földön, és két héten belül menned kell. Két hét alatt nem
tudsz kertet művelni. Vadonjaink legtöbbjébe a csapásokon csak engedéllyel
léphetsz be. Olyan törvényt hoztunk, hogy nem sokáig lakhatsz lakókocsiban egy
helyen. Bizonyos idő után költöznöd kell. Nem gondolkoztál még azon a nevetséges
dolgon, hogy megengedjük, hogy az emberek egész életükön át egy dobozban éljenek,
de nem engedjük, hogy lakókocsiban éljenek, hacsak nem fizetnek adót a
táborhelyért? Azt akarjuk, hogy rendszerünk része légy. Amikor házat veszel, mi
nem csak az adójövedelmet kapjuk, amit saját céljainkra használunk, hanem nagy
jövedelmünk származik a kölcsön kamataiból is. Csak a kamat miatt a házad két-háromszorosát
fizeted. A kamat is adóköteles, mely összeget szintén mi használunk azokban a
szektorokban, ahol akarjuk.

Nem akarjuk, hogy megszabadulj tőlünk, és ezért csináltuk meg így a rendszert.
Te a mi tulajdonunk vagy. Nem engedjük, hogy vásárolj vagy eladj, hacsak be nem
hódolsz fennhatóságunknak. Ha bíróságra viszel minket, kifárasztunk, és a végén
veszítesz. Ha erőszakhoz folyamodsz, valamelyik munkatáborunkban kötsz ki,
pontosabb nevén börtöniparunkban. Szükséged van a pénzünkre, a
szórakoztatásunkra, üzemanyagunkra, az eszközökre, és ha ezek nincsenek,
megfosztva érzed magad. Ezáltal alá kell vesd magad akaratunknak. Azt sem tudod
többé, hogyan gondolkozz, mert vallásaitokat és istenhiteteket teljesen
elerőtlenítettük. Csak te vagy egyedül, és elég jól rávettünk mostanában, hogy a
saját farkadat kergesd.

Remélem, ez a kis jegyzet elég információt nyújt, hogy miről szól az új
millennium. A 21. század a mi századunk. Beléphetsz, ha úgy cselekszel, ahogy
mondjuk. Nem áll szándékunkban, hogy a te úgynevezett emberi jogaiddal és az
alkotmányoddal játszadozzunk. Ezeket a dolgokat csak saját céljainkból
használtuk egy ideig. Az alkotmányod számunkra csak egy vicc. Azt teszünk vele,
amit akarunk. Sosem tűnt fel neked, hogy 50 évvel ezelőtt az alkotmányodat
használva tiltottuk be az abortuszt? Amikor aztán úgy döntöttünk, hogy
legalizáljuk az abortuszt, akkor is ugyanezzel az alkotmánnyal támasztottuk alá.
Emberi jogaid és az alkotmányok azok, amiket mi mondunk, hogy azok. Mi csak arra
használtuk az "emberi jogok" kifejezést, hogy a dolgokat megfelelő zavarban
tartsuk. Minél nyugtalanabbak a dolgok, annál jobb nekünk, addig, amíg nem áll
minden a teljes szolgálatunkban. Ez a kis levél lehet, hogy sértő számodra,
mivel ilyen egyszerűen beszéltem, de ez igazából nem érdekel bennünket. Kár, nem?
Minden tetszhalott birkának... (üzenet vége)

(Nincs aláírás)


A KRITIZALÓK EZUTÁNN GONDOLKOZZANAK, HOGY KI AZ ELLENSÉG.
40.
Anonim
2009.12.14., hétfő [19:35]
Kapit(l)ány! Ne zsidózz, ne acsarogj, mert Te sem dyjazod, ha a magyarságodat b@.....ják. Csak szépen, nyugodtan. Segíts, ha akarsz, ne gárdázz, ne militarizálódj, mert egy Igaz Ember megmondta: kard által vész, ki kardot ragad....
39.
Kapitány
2009.12.14., hétfő [18:37]
Adjon az Isten!

Szeretném tisztázni azokkal akik azt hiszik ,hogy az Őrző Magyar Gárda Mozgalom gárdistái azért mentek Bögözbe ,hogy egy Nemzeti ruhába bújtatott zsidóbérenc pártnak(jobbik) kampányoljon.Hát NEM!
Az ŐMGM gárdistái egyetlen párthoz sem tartoznak,a Magyar Nemzet és a Magyar haza szolgálatára tettek esküt!!!
Az ŐMGM gárdistái tényleg segíteni mentek Bögözbe nem kampányolni,hallottuk mennyire szegény sorban élnek Nemzettestvéreink,ezért kezdtünk gyűjteni ,hogy egy kis örömöt szerezzünk nekik,nem volt hátsó szándék mögötte ,nem kérünk érte semmit , nem ezért mentünk!!!
Azoknak üzenem akik azt hiszik ,hogy a mai Magyarországon nem tesszük úgyanezt meg ,hát tévednek(egy példa:télen hétről hétre meleg teát,élelmet osztunk magyar hajléktalanoknak),de lehet ők csak a jobbik nevezetű zsidóbérenc párthoz tartozó gárdistákat ismerik, akiknek fő feladata: párt rendezvényeket biztosítani és kampányolni nekik.
Bélának meg javasolnám vegye fel a kapcsolatott a cigány gárdával és kezdjenek ők is gyűjtésbe a fajtájuknak,majd számoljon be róla,hogyan is sikerült és mennyi családnak segítettek!
Az alpolgármester meg nem volt tisztában azzal,hogy az Őrző Magyar Gárda Mozgalom gárdistái elhatárolódik minden párttól ebbe beleértve a jobbikot is!

Köszönet azoknak az embereknek akik segítették az ottani munkánkat ők is önzetlenül cselekedtek(javaslom az anonimoknak is próbálják meg)!


Szebb Jövőt!
Hajdú kapitány
38.
Ebedlee
2009.12.14., hétfő [18:27]
Sajnos egypáran nem hiszik el hogy vannak még emberek akik nem pártokban gondolkoznak hanem nemzetben,és önzetlenül próbálnak segíteni nemzettestvéreiken.A béláról meg annyit hogy vannak neki fajtársai segítsék azok ki.A magyar nem fog a cigánytól segélyt kérni,úgyhogy ezt viszont elvárnánk
37.
Anonim
2009.12.14., hétfő [18:19]
@Hunnia
Semmi szókiforgatás nincs, kis tápos zsenikém. Mi itt megvagyunk nélületek, és szeretnénk meglenni ugyanígy 100 év múlva is. Mindenki seperjen előbb a saját háza táján, utána ossza az eszet - már ha van Neki. Sajnos messzire szaglik, miféle "önzetlen" segitség a tefélédé. Segítsd inkább odahaza a ti nyomorgóitokat, lehet rájuk jobban ráfér(ne).
36.
a.a..
2009.12.14., hétfő [18:14]
Úgy látom páran beszélik a Magyar nyelvet. Mert ügye MAGYAR az nem lehet ki egymás ellen akarja fordítani a határon belül és kívül élőket. Lehet őket kritizální, de csak annak aki többet tesz mint ők. Ök vállalták, hogy segítenek, itt pedig pár hitvány gazember ócsárolja őket. Persze pofázni mindíg könnyebb mint tenni bármit is.
Tudjátok azért mert beszélitek a magyar nyelvet még nem biztos, hogy magyarok is vagytok. A tettek amik számítanak és nem a szavak.
35.
tiszteletbeli székely
2009.12.14., hétfő [18:00]
Hú, de sok "nagyokos" van, s mekkorákat tudnak mondani. Csak derülni tudok ezen a szócsatározáson!
Azt nem értem, miért ítéljük el Bélát, ha mindannyian egyetértünk a rászorultak megsegítésének szükségességén? Meggyőződésem, hogy egyiketek sem rossz ember, csak túl akarjátok dumálni a másikat.
Tiszteletbeli székely címet a gárdának (legalább is szerintem – persze nekem sem lehet mindig igazam)
34.
menasag
2009.12.14., hétfő [17:54]
Mielőtt valakiről vélemény alkotnátok , oda kell figyelni, hogy a legtöbb beíró nem is magyar, hanem román provokátor !
33.
Gyarmati Dávid (ÖMGM)
2009.12.14., hétfő [17:22]
Kedves nemzettestvéreim és negatív hozzá szólok!
Én aki az Őrző Magyar Gárda Mozgalom tagja vagyok és voltam Bögözben vissza utasitok bármilyen negativ kijelentést a gárdisták nevében. Mert mi nem propaganda
miatt mentünk ki. Mi nem hívtuk oda a médiát. Mi nem akarunk meg félemlíteni senki aki meg féltőlünk az így járt. Mi nem meg félemlítésért alapultunk hanem a magyar nemzetet szolgáljuk.
32.
nagy arc
2009.12.14., hétfő [16:12]
Feher Viragnak igaza van... nem tudjatok mia celuk a gardistaknak es amikor segiteni jonnek akkor is megszljatok... holott ti meg magatokon se tudnatok segiteni (tisztelet a kivetel.)...
31.
Hunnia
2009.12.14., hétfő [16:10]
7. Anonim-nek: 100 év magárahagyottságban megmaradtatok... Igen, most vége a magárahagyottságnak, lassan feltűnik neked is. Duma helyett tenned kellene. Amit te magyarkodásnak nevezel, az nem más, mint nemzettestvérek megsegítése adományokkal. Szókiforgató butagyerek. S pont azért jött a segítség, mert ezek a nagyon csúnya gárdisták azt szeretnék, hogy valóban itt legyetek még 100 év múlva. Mindenki úgy segít, ahogy tud.

20. Béla: Nyugodtan menj segíteni az udvarhelyi cigányok sorsán, ki tart vissza? De legalább ne ellenezd, ha magyar segít a magyarnak. Nézd meg hány gazdag cigány család van pld. a határmentén, vagy akár M.o.-on, vagy nyugaton, nekik szólj, hogy gyűjtsenek a rászoruló cigány családoknak. Nem értem, mit problémáznak itt annyian egy ilyen nemes gesztuson. Inkább akkor legyen nagy a szátok és erős a kezetek, amikor székely földre jönnek az oláh fasiszták, és titeket a föld alá fikáznak, akkor persze névtelenül megbújtok és nézitek a barátok köztet, hacsak nem az oláh tv-t.
30.
Fehér Virág
2009.12.14., hétfő [16:02]
Az Őrző Magyar Gárdának semmi köze a Jobbikhoz, sem egyik, sem másik párthoz. Segíteni mentek a gárdisták, ahogy segítenek a csonka honban, és az elszakított területeken máshol is. Aki ebbe politikát kever az nem ismeri őket. Megvetik a politikusokat, és mindazt amit a politika nevében elkövetnek a magyarsággal szemben.
29.
ira
2009.12.14., hétfő [14:42]
Bogozi – nek Lehet ha nem nézett annyi népbutító tévé műsort mind te.Örüljetek, míg nektek nem kell adományt, adjanak. És szomorú, kritizálunk valakit, míg mi nem teszünk semmit.
28.
Szkíta
2009.12.14., hétfő [14:33]
28-s Anonimnak , látom hogy a mondandója rövid , akárcsak az IQ-ja (ha esetleg fejtörést okoz az IQ rövidítés szívesen elmagyarázom)
27.
Anonim
2009.12.14., hétfő [11:45]
Nekünk nem kellenek a kapitányok, van itt elég lófő székely...
26.
Anonim
2009.12.14., hétfő [11:44]
Most mi a baj az adakozással? Már ezt sem lehet tenni politikai felhang nélkül?
25.
bogozi
2009.12.14., hétfő [11:43]
Vicces az alpolgármesterünkről szóló kisvideó. Azt sem tudja, mit beszél...
24.
hét-fő
2009.12.14., hétfő [09:24]
A gárdisták nem fogják megoldani,sem aszékelyek sem a romák problémáit ,biztos nagyon jó emberek de maradjanak otthon és segítsenek az ottani rászorúlókon,akkor nem lessz ennyi negativ kritika ellenük.CSak az a baj szerintem hogy akik közelröl ismerik öket nem fogadnák el a segítséget tölük.Remélem szeretnek annyira hogy,a csatába élöttünk mennének s nem a székelyeket használnák védöpajzsnak aki meg nem esik el hátba lönék!Kár hogy,egy jószándéku adakozás ilyen gondolatokat is kipattant.
23.
Anonim
2009.12.14., hétfő [08:18]
Bélának van igaza!
22.
Kovács Edit
2009.12.14., hétfő [07:29]
Én nagyon örvendek annak, hogy adakoztak Bögözben. Nemes gesztus.
Ez egyben azt is jelenti, hogy Magyarországon már nincsenek rászorulók akiknek kellene adakozni.
Amúgy teljes mértékben támogatom Béla ötletét a Budvár szociális telep lakóinak segitésével kapcsolatban.
Ja, és dijjaznám Bögöz polgármesterét is, mert ameddig mások dolgoztak, ő mosolygott, hülyeségeket beszélt és dohányzott.
21.
Erős Kadicsa
2009.12.13., vasárnap [22:34]
Csak siralmas agymosott elmehulladékok, anonimek megnyilvánulását látom, kiket szégyen, hogy a föld, még megtűr. Emberek jöttek segíteni embertársaiknak, hogy kampány-e ez vagy sem, nem ez a lényeg, bár mindenki így kampányolna, és nem üres szavakkal. Ti miért nem voltatok ott, mert a Ti civilizált világotokba ez nem fér bele. Gondolom azok a modern gondolkodású népség vagytok kik esténként megerősödve kukákat borogattok, vagy a kifogyott cigis dobozaitokat kivágjátok az útra a kocsitokkal száguldó ablakotokból, csupán menően, hogy úgyis azért fizetik az utcaseprőt, nyugtatva meg cselekedetek helyességét. A városunk, már olyan, mint egy pöce gödör, de gondolom, nektek ez fel sem tűnik. Azonban, ha mondjuk, amire volt példa, hogy a helyi vármegyések egy kicsit tesznek a közért akkor már is lehet őket támadni, hogy miért így és miért úgy. A legkönnyebb kritizálni ebben jelesek vagytok, de csak akkor lenne tétje, ha ti különbek lennétek. Nos, hogy miért volt jelen a média, mert mondjuk ez a dolguk, és ha már, a sok mocskot, hazugságot sok helyt megírják róluk, akkor kellenek ezek a tudósítások is, amellyel életszerűbben ismertethetőek meg ezek a fiatalok. Igaz ők nem hipik, nem drogosok, csak gárdisták, Ők nem kukákat borogatnak, hanem kereszteket állítanak, nem szemetelnek, hanem segítenek másokon. Aztán minek az- az egyenruha, nos azért, hogy meglehessen az anonimoktól különböztetni őket, mert nem arctalan valakik, mint Ti. Mellesleg az egyház papjai is egyen ruhát viselnek, ha jótékonykodnak, és senkit se botránkoztatnak meg ezzel. Teréz anya se bujt más ruhába, mikor másoknak segített, mert vállalta azt ami. Ja és azért gyűlöletkeltőek, esetlegesen fasiszták Ők, mert egyszerűen magyarok, és szeretik a nemzetüket és szeretik azt ápolni és védeni. Ja meg, hogy nem tűrik el, hogy (...) dísztelenkedjenek az utcákon, meg, hogy nem hagyják szó nélkül a randalírozó (...) megnyilvánulásait, hát ez csupán nem más, mint jogos nemzeti önvédelmük és emberi méltóságunkhoz való joguk, mindazoknak, akik nemzeti tudattal rendelkeznek.
20.
2009.12.13., vasárnap [22:14]
Szeritem igenis nagy szükség van az adakozásra. A gárdisták figyelmébe ajánlom a székelyudvarhelyi Budvár negyed roma családjait. Itt is nagymértékű a nélkülőzés, minde apró segítég elkel.
19.
diszkrét hozzászólás
2009.12.13., vasárnap [21:22]
Tisztelt véleményeteket kinyilvánító olvasók (mindkét részről)
Kár energiát vesztegetni a vitára. Kell hagyni, hogy tegye mindenki a dolgát. Aki akar az embereke segít, aki nem az nacionalista megnyilvánulásokon veregeti a mellét. A súlyos az, amikor a kettőt összekavarják, és egyesek hátrányos szociális helyzetével visszaélve nacionalista propagandát szerveznek. Sajnos ez utóbbi esetnek lehettünk tanúi Bögözben.
És hogyan tovább? Az értelmes ember különbséget tud tenni, sőt segíteni is tud! Ehhez azonban nem szükséges terrort sugalló egyenruhába bújni, vagy kizárólag a sajtó képviseletében jótékonykodni. Tudjátok ti hány személy tett és tesz hasonló gesztust az utóbb időben akár itt a környéken? Legalább egy tucat példát tudnék csak én említeni. De egy esetben sem kérték meg a médiát, hogy mutogassák őket.
Azért, hogy itt a hozzászólások szintjén egymásnak esne az emberek elsősorban a médiát tartom felelősnek. Másodsorban pedig arra kérném a gárdistákat, hogy továbbra segítsenek a rászorultakon, de tegyék ezt a nyilvánosság kizárásával, így sem magukat, sem a megajándékozott egyéneket nem hozzák kényes helyzetbe.
Köszönöm.
18.
Mm
2009.12.13., vasárnap [20:51]
Borzasztó értelmes dolog a rászorulók helyett visszautasítani a segítséget. Ehhez akkor lenne bárkinek is joga, ha ő maga mindent megtenne, hogy a nehéz helyzetben lévőkön segítsen. Felénk nincs elég ilyen jellegű kezdeményezés, a szájhősöknek nem ártana kicsit körülnézni, hol segíthetnének bár egy keveset!
A Magyar Gárdások TESZNEK; ha nem is ért mindenki egyet az elveikkel (vagy az öltözetükkel vagy tudja a fene, mi mindennel), undorító dolog azért szidni őket, mert szegényeken segítenek.
17.
Székely Pajzs
2009.12.13., vasárnap [20:46]
Kellett volna lássátok az emberek arcát és akkor nem mondanátok ilyeneket kedves Anonimok! Menjünk le azokhoz akiknél jártunk és előttük mondjátok el ezeket! Azzal árulod el magad, hogy milyen buta vagy hogy írni sem tudsz helyesen. Mit gondoltok ennyi sok ruhát, könyvet stb össze tudtak volna szedni ha olyanok lennének mint ti? Hát nem. Nézzétek tovább a Maónikasóóót és Győzikét, mert másra nem vagytok jók. Okoskodjatok tovább hogy ez a politikus ilyen, az olyan, ez ennyit lopott, ez annyit lopott és hagyjatok minket dolgozni.
16.
Anonim232
2009.12.13., vasárnap [20:43]
A 15. hozzaszolonak uzenem, hogy te az iskolaba menj vissza es tanulj meg viselkedni ;) Hja es te mennyivel tamogattad a raszorulokat??? Varom valaszod.
15.
Anonim001
2009.12.13., vasárnap [19:32]
Kedves Gárdisták, szégyeljétek magatokat, amiért itt rontjárok levegőtt! Hátra arc és mars vissza...!
A bögözi alpolgármester meg azért szégyelje magát mert buta, s ezt még ki is nyilvánítja. Persze azt hiszi, hogy okosságokat mond, közben röhejes amit összehord a kisfilmen.
14.
marcika
2009.12.13., vasárnap [18:59]
Az anonimoknak üzenném, hogyha olyan tájékozottak vagytok és tudjátok, hogy mi a jó és mi a rossz, sőt ítélkeztek is egyesek fölött, akkor vegyétek már észre a NÉV mezőt, s legyetek szívesen kitölteni, ellenben véleményeteket dobom a szemétbe.
13.
lacika
2009.12.13., vasárnap [18:17]
Hunniának üzenem!!!
Nyakunkon voltak a törökök...aztán beszél valaki törökül Erdélyben...legfeljebb az átutazó...aztán itt voltak a Habsburgok..senki sem beszél labancul...még a szebeni polgármester sem...most itt vannak a románok...és akkor egyszer-csak róluk is efféle eképpen fog írni az unokám...lassan 100 éve volt TRIANON...szomorú...de egy vigasztal...nem kell félni...mert aki fél az nem egész...ITT LESZÜNK MI SZÉKELYEK...DE CSAK MARAKODJATOK A LERÁGOTT CSONTON
12.
menasag
2009.12.13., vasárnap [17:04]
Közületek, akik itt hánytorgatóztok, hányan adtak egy lej érőt is valaki rászorultnak ?

Annak és sem vagyok híve, hogy gyerekeinket, fiataljainkat olyan dolgokkal ámítsák, tömjék a fejüket, olyanba rángassák bele, aminek csak büntetés törvénykezés, meghurcolás lesz a vége és ezért is ellenzem az itteni gárda alapítását, viszont ez nem arról szól.
11.
Bnn
2009.12.13., vasárnap [14:50]
Nagypofájú negatív kritizálók!
Nem kell a seg1tség? Akkor segítsetek ti!Fogjatok össze,győjtsetek a rászorúlóknak,hogy ne kelljen a külső segítség!De amíg nem csináltok semmit,csak kritizáltok,lehurrogtok másokat,addig pofa be!
10.
Anonim22
2009.12.13., vasárnap [14:42]
A legjobb meg is az lenne, ha kotelezo lenne a regisztracio , es akkor nem lenne minden anonim...
Am meg mit haborogtok?? Orvendeni kene, hogy vannak meg normalisak Magyarorszagon es segitenek az ittenieken.
9.
Anonim
2009.12.13., vasárnap [14:23]
A média teljes egészében kellene mellőze ezt a témát, ne népszerűsítsenek ilyen megmozdulásokat.
Ahhoz, hogy az embereken segítsünk nincs szükség zászló lengetésre, egyenruhára, katonásdira.
Fel kellene nőni végre ....
8.
Attila
2009.12.13., vasárnap [13:06]
Amikor a "gárda",meg a "kapitány" szavakat hallom,már borsódzik a hátam.Mit akartok itt?A nyomoruságot ne használjátok ki politikai célokra!Ne nálunk!
7.
Anonim
2009.12.13., vasárnap [12:36]
@Hunnia
Az a szégyen, hogy vannak olyanok akik akkor magyarkodnak, mikor teljesen fölösleges. Még nagyobb szégyen, hogy ezeket az alakokat ide hívogatjátok, reklámozzátok. Ha nélkületek megmaradtunk közel 100 év teljes magárahagyatottságában, nem gondolod, hogy fölösleges holmi uszító társaság erőfeszítéseit pártolni, erőltetni? Az orrodnál tovább nem látni, az a szégyen! UI. gondolod, a magyarkodásodnak lesz 2-3
év múlva valami nyoma? Én nem hiszem!
6.
Hunnia
2009.12.13., vasárnap [11:36]
Minden olyannak, aki csak pofázni tud a gép mögül: Ti mit tesztek Székelyföldért? 150 év múlva nyomotok sem lesz, ha ennyire elrománosodtok és nem fogjátok fel végre, hogy mi a tét. Az RománMDSz eddig is többet ártott, mint tett a székely emberért. Most vki vmi újat, értelmeset próbál tenni és leugatjátok? Az Őrzők nem politizálni mentek oda, olvass csak vissza, hanem segíteni a rászolrultakon. Jómagatok modorát, kifejezéseiteket nemesítsétek inkább, annak lenne értelme. Szégyen, hogy van ilyen "magyar"...
5.
Anonim
2009.12.13., vasárnap [10:59]
Mennétek a jó büdös francba az összesen!
Kinek van szüksége rátok, ki kérte, hogy ide jöjjetek? Vagy tán már a bögözi polgármester sem fér meg az MPP - berkeiben?
Lehetne találni végre néhány józan embert ebben a kurva "nagymagyar" világban?
Halvány fogalmatok sincs, mit csináltok, mire vállalkoztok, ennek semmi köze a valósághoz, és csak a bajt hozzátok!
Húzzatok innen, de minél hamarább!
Egyvalaki, aki próbál normálisan gondolkodni!
4.
Anonim
2009.12.13., vasárnap [10:26]
Nem tudom, hogy mi lesz ennek a vége. Vajon terveznek valamit? Hmm... Nem tud őszinte öröm erőt venni rajtam.
3.
Anonim
2009.12.13., vasárnap [10:23]
Mennétek a jó büdös francba!! Pont ez hiányzik nekünk, hogy a csonkaországbeli undorító, mocskos sunyi kis politizálásotokkal itt is bomlasszátok, mételyezzétek a nyomorgó embereket. Maradjatok meg magatoknak. Szépen elmondtátok dec. 5-én mire tartotok bennünket. Nem kell most már lenyalni azt a bizonyos kalapácsnyelet. Hol vannak ilyenkor a közpénzből fizetett hatóságok??
2.
Anonim
2009.12.12., szombat [21:13]
... kezdodik
1.
Anonim
2009.12.12., szombat [21:03]
Csak osszatok barataim, lassuk hol a zsak feneke.
Hozzászólások78